Dat zag je alleen als je heel goed keek..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, heel fraai een tiet met wondvocht en velletjes. Echt een lust voor het oog!
Wat zeg je dat toch lekker plastisch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, heel fraai een tiet met wondvocht en velletjes. Echt een lust voor het oog!
Het is slechts een beknopte samenvatting van de OP!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:20 schreef tisauch het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch lekker plastisch.
Exactemundoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:18 schreef Oldenzaal het volgende:
Toen ik TT zag dacht ik: Viswijfjuuuh
Ja ik had wel kunnen wachten en wachten.. En wisselen met staafje van ander metaal.. Maar ben bang dat ik dalijk een misvormde tepel heb, en dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:30 schreef Natalie het volgende:
Zonde. Tja, als het niet wil genezen dan houdt het eens op.
Dan heb je waarschijnlijk de juiste beslissing genomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja ik had wel kunnen wachten en wachten.. En wisselen met staafje van ander metaal.. Maar ben bang dat ik dalijk een misvormde tepel heb, en dat is niet de bedoeling
Denk het ook, zag laatst bij Thermae 2000 ook een gast met een half uitgegroeide tepel piercing.. Zag der echt niet uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk de juiste beslissing genomen
Brrr.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Denk het ook, zag laatst bij Thermae 2000 ook een gast met een half uitgegroeide tepel piercing.. Zag der echt niet uit.
Word je daar wel opgewonden van?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:38 schreef TC_Artemis het volgende:
This thread is worthless without pics
Een stuk oud ijzer in je tepel laten rammen... ik zeg: een beetje jammerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, heel fraai een tiet met wondvochtmoedermelk en velletjes. Echt een lust voor het oog!
Ja want piercings zijn namelijk oude stukken ijzer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:04 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Een stuk oud ijzer in je tepel laten rammen... ik zeg: een beetje jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |