ik struikelde wel ergens bijna over een zwarte schoen, weet alleen niet meer waarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
edit: en ik ben ook een schoen kwijtgeraakt
Ik sta alleen niet altijd in de buurt van een prullenbak als ik iets weg te gooien heb. Meestal trouwens wel, ik eet mijn eten meestal wel op in de buurt van het tentje waar ik het gekocht heb. Daar staan er uiteraard wel gewoon genoeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:56 schreef Longmen het volgende:
Als iedereen braaf de prullenbakken gebruikt, kan de prijs misschien omlaag, dat kost een bak centen al dat afval opruimen...
Mooie foto's!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
foto's staan online op www.gzig.nl
En ik verbaasde me er nog wel over dat ik nog nooit zo weinig gecontroleerd ben als dit jaar!!quote:Het toezicht bij de festivalentrees was dit jaar verscherpt.
Viel me op dat er redelijk wat mensen in een rolstoel waren ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:18 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE heeft zijn eerste keer ook overleefd.
Ook met rolstoel is LL best goed te doen. Goed voor de conditie, al het gras en gravel(overigens ook veel asfalt!). Het parkeren en de toegang was prima geregeld, hulde voor de organisatie!
Had dit weekend ook een keer dat ik na een paar uurtjes bijkomen in m'n tent het terrein op liep om de rest te zoeken en ik even een biertje voor onderweg ging halen en op 2 meter van een maat van me stond. Maar over het algemeen ben ik erg slecht in mensen 'tegenkomen' of zoeken op LL, ik verbaas me er ook altijd over als ik mensen hoor vertellen dat ze "die en die in de Bravo (oid) zijn tegengekomen".quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hebben jullie trouwens ook vaak dat je net aan iemand denkt, je zit af te vragen of hij/zij er ook is, en dat diegene dan binnen enkele minuten opeens voor je neus staat? Het is me dit jaar weer een keer of 5 gebeurd. Voorgaande jaren gebeurde het ook steeds wel een paar keer. Het zoeken van mensen daarentegen, dat is zelden een succes.
in 3 jaar LL nog nooit gecontroleerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik verbaasde me er nog wel over dat ik nog nooit zo weinig gecontroleerd ben als dit jaar!!Ze hebben 1x half in mijn tas gekeken en dat wast wel. Voorgaande jaren deden ze dit veel consequenter! Blijkbaar zijn ze dit jaar effectiever selectief geweest of zo. Terwijl wij dus lekker onze eigen blikjes bier die over waren zondag mee het terrein op namen...
1 gezien, op camping 1quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Viel me op dat er redelijk wat mensen in een rolstoel waren ja.
Je moet wel zelf goed uit de voeten kunnenn met je stoel, of een goeie duwbrigade hebben, maar als de voorzieningen zo zijn als Lowlands, dan schrik je ze iig niet af.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Viel me op dat er redelijk wat mensen in een rolstoel waren ja.
De familiecamping was de camping met iets ruimere plekken voor rolstoelers, ws stonden daar de meesten.quote:
Ik zat in 2005 met een vriend te praten, die was enkele weken ervoor een meisje tegengekomen die al sinds 2001 in mijn MSN lijstje staat, maar die ik verder nog nooit gezien had. Hij vertelde dat ze ook op Lowlands was en zou haar vragen me even te bellen als hij haar weer zou zien, net toen die woorden zijn mond uit waren zag hij haar in de verte weer voorbij lopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had dit weekend ook een keer dat ik na een paar uurtjes bijkomen in m'n tent het terrein op liep om de rest te zoeken en ik even een biertje voor onderweg ging halen en op 2 meter van een maat van me stond. Maar over het algemeen ben ik erg slecht in mensen 'tegenkomen' of zoeken op LL, ik verbaas me er ook altijd over als ik mensen hoor vertellen dat ze "die en die in de Bravo (oid) zijn tegengekomen".
Dat heb ik ook vaak. Maar ook op kleinere festivals en meestal staan ze dan vlak naast me of ben ik er net langs gelopen. Vrij vervelend soms, maar ja, moet ik maar beter opletten waar ik vandaan kom als ik richting biertent loop.quote:Ook leuk: ergens in de tent/menigte staan en drank gaan halen voor de groep, en dan ze niet meer terug kunnen vinden. Sta je dan met je 6 bier en een baco. Tja, dan maar zelf opdrinken
Over het asfalt kom je een heel eind, maar het lijkt me inderdaad ook niet ideaal. Erg vermoeiend ook vooral. Maar er is altijd wel iemand in de buurt die je even de bagger door wil helpen denk ik hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:27 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Je moet wel zelf goed uit de voeten kunnenn met je stoel, of een goeie duwbrigade hebben, maar als de voorzieningen zo zijn als Lowlands, dan schrik je ze iig niet af.
Als het zeikweer was geweest had ik misschien iets minder positief geweest overigens
Ik hield een dag braaf mijn toch aardig gevulde tas open bij de ingang van het festivalterrein, bovenop een vestje dus je kon er niet inkijken. Maakt de securitykerel zo'n gebaar van.. loop maar door hoor. Laatste dag werd hij wel overhoop gehaald voor een kleine inspectie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik verbaasde me er nog wel over dat ik nog nooit zo weinig gecontroleerd ben als dit jaar!!Ze hebben 1x half in mijn tas gekeken en dat wast wel. Voorgaande jaren deden ze dit veel consequenter! Blijkbaar zijn ze dit jaar effectiever selectief geweest of zo. Terwijl wij dus lekker onze eigen blikjes bier die over waren zondag mee het terrein op namen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |