Nee, ik doe ICT en helaas zitten daar zo goed als geen vrouwenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef Chriz2k het volgende:
Reinier 24-01-1989 Zaandam Regio College 19 jaar oud.
Nu word je geschorst als ze je tegenkomen op Google, hihi!
k leef met je meequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Nee, ik doe ICT en helaas zitten daar zo goed als geen vrouwen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef Chriz2k het volgende:
Moet je natuurlijk wel ook even de originele OP quoten. Voor het geval hij deze aanpastquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef Chaos-Zero het volgende:
Na een lekkere vakantie was vandaag mijn eerste schooldag, tenminste het zou een introductie dag zijn.
Ik sta om half 8 op om 8 uur weg te gaan voor mijn eerste schooldag, rond kwart voor 9 was ik op school. Ik zou me ten eerste moeten melden bij de balie, ik meld me, zeg dat ik om 9 uur op school moest zijn om iets te ondertekenen en/of introductie dag. Bij de balie stuurde ze me door naar mijn afdeling, daar aangekomen hoor ik dag die vrouw er van onze afdeling waar we zouden moeten zijn er nog niet is. Wij 3 kwartier gewacht voordat ze eens aan kwam kakken, was ze er eindelijk, om ons vervolgens te vertellen dat we niks hoeven te ondertekenen! Dat terwijl het toch echt in mijn brief stond en zelfs nog gebeld had!
Klacht:
Voor de zoveelste keer weer voor niks gekomen op het klote Regio College in Zaandam!
Onze hele afdeling werd aan het begin ook zomaar uitgeschreven door die klote administratie van ze!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed. Wel kut dat zo'n moderator je emoties quote, zodat het niet meer is aan te passen. Ik zeg: Onthef mij uit de functie van Moderator! Zal klagend Fok blij mee zijn !
quote:
Ik kreeg ook een keer gezeik met een mentor doordat ik op Fok liep te klagen over het Regio college .quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef Chriz2k het volgende:
terechte klachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:01 schreef Chillah.Bee het volgende:
Overigens wel een terechte klacht. Scholen/universiteiten die verwachten dat de scholieren/studenten altijd overal op tijd zijn en altijd hun spullen voor elkaar hebben maar zelf geen eens een fatsoenlijke administratie hebben
Ik weet het, ik zit al 1,5 jaar op deze school en hiervoor nog op een andere Regio (ben doorgestroomd).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
TS dit is nog niks, daar waar ik zat en weer zit is het nog een graadje erger af en toe.
Als je je nu al ergert wat er allemaal mis gaat op je opleidingsinstituut, ga je het nog zwaar krijgen dit jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |