Jij hebt vertalingen nodig voor je hentaiquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:08 schreef mschol het volgende:m'n MPC geeft bij niet alles de subtitels meer weer
dan is het kijken van japans spul zo ruk :S
ja graag anders snap ik niet wat ze kreunenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij hebt vertalingen nodig voor je hentai
Dat dacht ik alquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ja graag anders snap ik niet wat ze kreunen
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ja graag anders snap ik niet wat ze kreunen
Even snel mijn gegevens terugmailen! Enige nadeel is dat 3.5 miljoen dollar ook maar 243 euro is ofzo.quote:Hello Dear,
My name is Mrs.Juliana Javier ; I am a dying woman who has decided todonate what I have to you/church. I am 59 years old and I was diagnosed forcancer for about 2 years ago immediately after the death of my husband who has left meeverything he worked for and because the doctors told me i will not live longer than some weeks because of my health i decided toWILL/donate the sum of $3 500 000 Three million five hundred thousanddollars to you for the good work of humanity and also to help themotherless and less privilege and also for the assistance of the widows.
I wish you all the best and may the good Lord bless you abundantly andplease use the funds well and always extend the good work to others.Here is the Contact information of my Attorney below:
F & S Consultores
Abogados y Asesores Tributarios
Sr.Antonio Rafae
lAvenida Diagonal
546-5 28089
madrid Spain
Phone/Fax:+34-634-052-809
Email:abogadorafaelantonio@notarios.com
Forward your contact details to the lawyer for immediate communication
Full Name:
Full address:
Tel/fax:
State/Country
and tell him that I have WILLED $3 500 000.00to you and I have also notified him. I know I don't know you but I havebeen directed to do this. Thanks and God bless.
NB: I will appreciate your utmost confidentiality in this matter until thetask is accomplished as i don't want anything that will jeopardize my last wish.
From Mrs.Juliana Javier
Oh, je krijgt nu ook spam?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:34 schreef Merovingian het volgende:
W00t!!!! Ik erf gewoon even 3.5 miljoen dollar!!!!!
[..]
Even snel mijn gegevens terugmailen! Enige nadeel is dat 3.5 miljoen dollar ook maar 243 euro is ofzo.
Gewoon valse gegevens terugmailenquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:34 schreef Merovingian het volgende:
W00t!!!! Ik erf gewoon even 3.5 miljoen dollar!!!!!
[..]
Even snel mijn gegevens terugmailen! Enige nadeel is dat 3.5 miljoen dollar ook maar 243 euro is ofzo.
Eens kijken of de versie die ik nu aan het binnenhalen ben niet stottert kwa geluidquote:
Zijn er een beetje goede versies van al?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eens kijken of de versie die ik nu aan het binnenhalen ben niet stottert kwa geluid.
Geen idee nog, als ik een goede heb hoor je het wel. Wou deze film eigenlijk in de bios zien maar die zakkewassers laten hem niet meer in de originele versie draaien in alkmaar. Alleen nog de nederlansequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Zijn er een beetje goede versies van al?
Doe mij jouw gegevens eensquote:
* Merovingian wacht op 1080p ripquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geen idee nog, als ik een goede heb hoor je het wel. Wou deze film eigenlijk in de bios zien maar die zakkewassers laten hem niet meer in de originele versie draaien in alkmaar. Alleen nog de nederlanse. Dus dan maar downloaden
.
Laat het ff weten als die er isquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
* Merovingian wacht op 1080p rip
Zal ik doenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Laat het ff weten als die er is.
Ja, het was best een fel zonnetje! Ik was van 10.00 tot 12.30 buiten, maar niet verbrand. Zon was nog niet fel genoeg zo vroeg denk ik...quote:Ben helemaal verbrand omdat ik met alleen een kortebroek in de zon zat.
Tofquote:
hehe ik van van 12 tot half 5 zonder shirtquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:14 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja, het was best een fel zonnetje! Ik was van 10.00 tot 12.30 buiten, maar niet verbrand. Zon was nog niet fel genoeg zo vroeg denk ik...
Ben vandaag met Justin heen geweest. Naar de NL versie, uiteraard.quote:
ripsquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eens kijken of de versie die ik nu aan het binnenhalen ben niet stottert kwa geluid.
dat viel mij bij wall-e ook op toen ik bij de NL versie zat... kinderen begrijpen het niet (goed)quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ben vandaag met Justin heen geweest. Naar de NL versie, uiteraard.
Hij vond het best tof, alleen begreep hij sommige dingen niet direct. Dat is bij meerdere films zo, de grapjes zijn net iets te ingewikkeld voor de kleintjes.
Moeten ze dat engelse versie hier maar in de bios laten draaienquote:
Ah leuk. Hou je toch op die leeftijd, begreep dingen vroegah ook niet die ik op tv zag nu in eens welquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij vond het best tof, alleen begreep hij sommige dingen niet direct. Dat is bij meerdere films zo, de grapjes zijn net iets te ingewikkeld voor de kleintjes.
Je moet echt naar de Wall-E OV gaan kijken. Geniaal!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Das wel zonde van de geluidseffecten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:16 schreef slakkie het volgende:
Eigenlijk moeten ze in bioscopen gewoon gaan werken met koptelefoons zodat ouders de originele versie kunnen zien en kinderen de vertaalde versie.
in pathe draait ie nog wel in OVquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moeten ze dat engelse versie hier maar in de bios laten draaien. de versie die ik nu had was goed trouwens
. Films kijken is erg leuk in de bios en had hem daar ook graag gezien maar ga niet naar een Nederlanse versie zitten kijken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |