Wist ik, maar Wyri ging zo lekker door over Jort dat ik maar mee deedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef slakkie het volgende:
Maarruh, ben blij dat je de kast uitgekomen bent, ik had het overigens over daanski..![]()
meh onze kast staat altijd open dus in uit in uit wat boeit utquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:34 schreef Cothen het volgende:
Ik blijf er wel in trouwens, met vriendin![]()
bi!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
meh onze kast staat altijd open dus in uit in uit wat boeit ut
Ik zou haast de TT veranderenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:25 schreef Cothen het volgende:
[Slowchat #225] waar we allemaal uit de kast komen
pwnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:42 schreef Cothen het volgende:
Heuj!
Ik heb hier voor me mijn scriptie liggen in tienvoud
Nu blijkt alle de SmartArt er voor gezorgd te hebben dat er onder een paarwoorden een rood lijntje is getekend
quote:
Ja, thuis heb ik ook nog wel een GB of 150 over. Maar op mijn werk krijg je dagelijks een irritante melding zodra je meer dan 30MB in je mailbox hebt, en als je meer dan 80MB hebt kan je geen mail meer versturenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:53 schreef slakkie het volgende:
1.2G /home/wesleys/mail
Typisch gevalletje van investeren in de verkeerde dingen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja, thuis heb ik ook nog wel een GB of 150 over. Maar op mijn werk krijg je dagelijks een irritante melding zodra je meer dan 30MB in je mailbox hebt, en als je meer dan 80MB hebt kan je geen mail meer versturen
En dan moet je dus van je inbox en sent items gaan verplaatsen naar een pst-bestand ergens op een netwerkschijf, en dat kopieren gaat met ca. 20kB/s, en zolang kan je outlook niet gebruiken
Als ze nou even 10.000 euro investeren, kunnen ze een server neerflikkeren met 10TB opslag, zodat elk van de 10.000 man personeel hier 1GB opslagruimte heeft. Maar 10.000 euro is natuurlijk een veel te grote investering voor een klein en arm bedrijf als Nuon
Lijkt me ook. Maar ja, wat kan je eraan doen als uitvoerdertje...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van investeren in de verkeerde dingen?
Dan maar een kut reclame blokje minder?
Ja, al een tijdje.quote:
Wat, kan jij niet eens Japans? Amateurquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:08 schreef mschol het volgende:m'n MPC geeft bij niet alles de subtitels meer weer
dan is het kijken van japans spul zo ruk :S
Ik moet nog een week werken, dan een maandje vrijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje.
Heb zelfs vakantie volgende week. Alleen maandag nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |