dit was in gemert de mega markt koksehoevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:24 schreef ganzenherder het volgende:
Laarbeek is nietmeer wat het ooit was
bij mij faalt jou plaatje alquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:23 schreef Bolter het volgende:
Fout 1: "laten we eens op een rommelmarkt gaan staan."
Epic fail!
jah zal er nie dood aan gaan nee maare jij wil graag 11 euro missen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:28 schreef Rekkie het volgende:
wauw 11 euro aan rommel gejat......... the horror
tegen eind hadden ze het zelfs voor nop mee mogen nemen ik wou het nie meer naar huis nemen, maar dan jat je het niet dan vraag je het!quote:wie ut kleine niet eerd is grote nie weerd (waard)
palmtop is niet compleet ik heb de rest nog. er zit een w8 woord in en ding ik 15 jaar oud ofzo (win CE 1.0) gok ook dat die gene niet wist wat het was maar dacht dat het wel eens duur kon wezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:32 schreef Strani het volgende:
Zo zielig zijn ze anders niet, zij zitten nu thuis te chillen met hun HP palmtop en hun respectbandje.
Verder eens met klacht.
TS verkoopt incomplete en ontoegankelijke spullen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:34 schreef T42 het volgende:
[..]
palmtop is niet compleet ik heb de rest nog. er zit een w8 woord in en ding ik 15 jaar oud ofzo (win CE 1.0) gok ook dat die gene niet wist wat het was maar dacht dat het wel eens duur kon wezen![]()
en dat bandje wil ik nie mee gezien worden
Nee, maar als (quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:32 schreef T42 het volgende:
[..]
jah zal er nie dood aan gaan nee maare jij wil graag 11 euro missen?
kun je dat effe overmaken naar mij.
10tje? man dat zijn 10 biertjes hier!!! enne verder toch 600 euro binne gehaald voor zondagje. dus als je wel een leven hebt en wat wil bij verdienen is een rommelmarkt wel goede moeite, hoef je meteen niet elke keer naar het postkantoor om spullen op te sturen naar gastjes die alleen op internet zitte snachts (ben aan werk btw) en mensenschuw zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:42 schreef LoggedIn het volgende:
rommelmarktdat je daar uberhaupt de moeite voor neemt man, voor n tientje had ik het gwn weggepleurd..
nope doos lag in de auto met alles erbij hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
TS verkoopt incomplete en ontoegankelijke spullen!
als ze het nou eens niet jattte maar vroegen ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar als () ik op een rommelmarkt zou gaan staan en ze jatten me voor 11 euro, krijgen ze er een tasje bij
kijk das een goedequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:53 schreef Strani het volgende:
Kijk iedereen doet nou wel zo makkelijk over elf euro maar zou je het ook zo vinden als een vreemde jou zou dwingen een uur lang voor hem te werken zonder ervoor betaald te worden? Zeg maar ter waarde van elf euro?
Waar sta jij deze week?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar als () ik op een rommelmarkt zou gaan staan en ze jatten me voor 11 euro, krijgen ze er een tasje bij
jah sorry ik koop liever 2e hands dan nieuw ben niet zo rijk als jijquote:
loop ik meequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waar sta jij deze week?
Kom ik 10 keer langslopen
Heeft verder niks met geld te maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:01 schreef T42 het volgende:
jah sorry ik koop liever 2e hands dan nieuw ben niet zo rijk als jij
als ik niet een uur ga werken om 11 lullige euros te verdienen, dan ga ik ook geen uur gratis werken, duhquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:53 schreef Strani het volgende:
Kijk iedereen doet nou wel zo makkelijk over elf euro maar zou je het ook zo vinden als een vreemde jou zou dwingen een uur lang voor hem te werken zonder ervoor betaald te worden? Zeg maar ter waarde van elf euro?
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
als ik niet een uur ga werken om 11 lullige euros te verdienen, dan ga ik ook geen uur gratis werken, duh
jah dus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:23 schreef Emimich het volgende:
Mensen die op een rommelmarkt gaan staan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |