Niet tegen jou in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat toch tegen iedereen ???
OH NOESSS...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JA MAAR NEE!! Hij kon dat toch niet ontwijken ofzo. En hij zal nu wel stompere prikkers hebben en platter zijn![]()
Word hier meestal thuis niet zo gewaardeerdquote:
Weerloos? Dat kankerbeest heeft me verminktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alleen een hekel aan zee-egels omdat die mongool hier met zijn lompe poten op zijn klein weerloos diertje is gaan staan. EIGEN SCHULD!!
Zee-egels![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH NOESSS...
Nou kan ik niet meer slapen
Wat haje der aan over gehouden dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Weerloos? Dat kankerbeest heeft me verminkt![]()
!
Nee, jij hem. Jij ging op dat beest staan, dat beest dacht niet van; "hmm laat ik onder die vetklep zijn voet gaan zitten, dat lijkt me leuk." NEEN JIJ HEBT HEM VERPLETTERDquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Weerloos? Dat kankerbeest heeft me verminkt![]()
!
Omdat het pas 1 uur isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]![]()
waarom denk je dat ik nog wakker ben?
Een litteken!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat haje der aan over gehouden dan?
En wie stapt er nou op een zee-egel
"vetklep"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, jij hem. Jij ging op dat beest staan, dat beest dacht niet van; "hmm laat ik onder die vetklep zijn voet gaan zitten, dat lijkt me leuk." NEEN JIJ HEBT HEM VERPLETTERD![]()
Oja.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:10 schreef reetveter het volgende:
En wie stapt er nou op een zee-egel
10 tonner dat je bent jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |