Hoezo nou weer Josquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:57 schreef B.E.D het volgende:
Zo gaar man,
als je zo bijvoorbeeld een ouwe man van 70+ tegenkomt, en die heet Erik.
WTF dat is een naam uit de 80's en 90's. Dat rijmt toch niet met elkaar.
Mensen van voor de oorlog moeten Toon, Albert, Kees, Jos, Henk, Harry, Sjef, Piet of Klaas etc. heten.
Echte oudhollandsche naemen.
Waarvan akte.
ps: degene met de fipo krijgt een mooie prijs
Destiny is pas echt een achterlijke naam.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:02 schreef fratsman het volgende:
Wat denk je wat dat over 60 jaar in de bejaardenhuizen is?!? Oude vrouwtjes die Destiny, Priscilla, of Tiffany heten. Oude kerels die Leroy, Patrick, of ricardo heten!![]()
![]()
![]()
Dat soort volk haalt door hun ongezonde levensstijl de 50 niet eens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:02 schreef fratsman het volgende:
Wat denk je wat dat over 60 jaar in de bejaardenhuizen is?!? Oude vrouwtjes die Destiny, Priscilla, of Tiffany heten. Oude kerels die Leroy, Patrick, of ricardo heten!![]()
![]()
![]()
Ik zie ze al schuifelen met hun rollators en wandelstokken. " Weet je nog? vroeger, op Sugahbabes..." :' )
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:59 schreef bbaadd het volgende:
onvoorstelbaar en wat een lef, een oude man die erik heet![]()
![]()
Dat is dan wel weer grappigquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:05 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb er weleens aan zitten denken ja![]()
Zo was er laatst een bejaarde man op tv in een interview. Die man heette Jordy
Wat zullen we nu beleven?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Beter dan moderne namen zoals:Helicopter pilot
Nou ja, al die tokkie namen dus.
Degenen die met zulke namen komen opzetten, mogen w.m.b. opgesloten worden in een inrichting.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Beter dan moderne namen zoals:Candy Sven Darling Helicopter pilot enz
Nou ja, al die tokkie namen dus.
Hier geboren of uit de States gevlogen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:05 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb er weleens aan zitten denken ja![]()
Zo was er laatst een bejaarde man op tv in een interview. Die man heette Jordy
Het was een Hollander. Geen idee meer waar het over ging.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hier geboren of uit de States gevlogen?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het was een Hollander. Geen idee meer waar het over ging.
oeh ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:57 schreef B.E.D het volgende:
ps: degene met de fipo krijgt een mooie prijs
quote:
Helicopter Pilot wtfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |