abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:00:40 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_61042487
Als ze 4 oktober maar uitgestaakt zijn
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:23:57 #53
163650 Greys
pi_61043295
Verdomme. En dan sta je daar met je vakantiespullen klaar om te vertrekken en dan wat?
Dan stik je maar? En je duur betaalde reis dan?

Ik vlieg dus maandag, maar ze gaan staken vanaf dinsdag?
Straks schuiven ze het nog een dagje naar voren.

En ik dacht dat ze hun actie dreigementen woensdag al ingetrokken hadden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61045553
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
Verdomme. En dan sta je daar met je vakantiespullen klaar om te vertrekken en dan wat?
Dan stik je maar? En je duur betaalde reis dan?

Ik vlieg dus maandag, maar ze gaan staken vanaf dinsdag?
Straks schuiven ze het nog een dagje naar voren.

En ik dacht dat ze hun actie dreigementen woensdag al ingetrokken hadden?
De gesprekken, ook nachtelijke hebben niets uitgehaald, dus dan zit een staking er wel in.

Bel je reisbureau op en zeg dat je je zorgen maakt. (terecht trouwens.)
Misschien kunnen ze je gerust stellen en kun je bij stakingen met een andere maatschappij vliegen. Het werd hier eerder als voorbarig beschouwd maar er zijn meer mensen die dit al gedaan hebben.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:26:02 #55
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_61059290
Wat een gekut wij vliegen... jawel.. dinsdag om 05.25 uur met... jawel... Transavia... of kan ik beter zeggen.. we vliegen NIET!!

Onze enige vakantie dit jaar...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:55:42 #56
163650 Greys
pi_61060221
Heb je al gebeld met je reisorganisatie Starlie? Ik ben benieuwd wat die daarvan zeggen
Ben je dan gewoon een hele dag van je reis kwijt? Of ga je dan na 17.00 uur en hopen dat het een beetje opschiet? Of ga je helemaal niet meer?

Op Transavia.com zag ik staan dat ze er nog steeds alles aan doen om de stakingen te voorkomen, dat was gisteren tenminste, zal zo nog eens kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61060244
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:26 schreef Starlie het volgende:
Wat een gekut wij vliegen... jawel.. dinsdag om 05.25 uur met... jawel... Transavia... of kan ik beter zeggen.. we vliegen NIET!!

Onze enige vakantie dit jaar...
Dat kan toch niet! Good luck.
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:58:56 #58
163650 Greys
pi_61060273
Op de site van Transavia staat een kopje met 'Laatste nieuws voor de reizigers ivm de acties'... staat daar nog steeds dat ze er alles aan doen en het betreuren dat de passagiers de dupe gaan worden. Nou, lekkere informatie, wat kan je daar nou mee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:01:06 #59
163650 Greys
pi_61060307
quote:
Staking dupeert 5200 vakantiegangers

Staking bij Transavia dupeert duizenden passagiers
SCHIPHOL - De aangekondigde staking dinsdag door piloten van Transavia.com dupeert mogelijk zo'n 5200 passagiers. In totaal veertig vluchten dreigen door de staking die dag uit te vallen, bevestigde een woordvoerster van de luchtvaartmaatschappij vrijdagavond.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61070546
quote:
Mochten de vakbond onverhoopt toch besluiten de acties doorgang te laten vinden dan zal transavia.com uiterlijk maandagavond via alle haar ter beschikking staande kanalen laten weten welke vluchten op dinsdag wel en geen doorgang kunnen vinden. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat, ten gevolge van het niet kunnen uitvoeren van een aantal vluchten op dinsdag 26 augustus, de dienstregeling ook op de daarop volgende dagen niet volgens planning kan worden uitgevoerd. Informatie daarover wordt steeds uiterlijk de avond voor de betreffende vlucht beschikbaar gesteld via onder meer de website www.transavia.com
Oh nee.. er zullen wel meer mensen in de problemen raken dan de 5200 op alleen dinsdag. Ik vlieg zelf zaterdagochtend en word niet vrolijk van!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:37:31 #61
125420 Starlie
pi_61071739
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:53 schreef Hansjoh het volgende:

[..]

Oh nee.. er zullen wel meer mensen in de problemen raken dan de 5200 op alleen dinsdag. Ik vlieg zelf zaterdagochtend en word niet vrolijk van!
Nou kun je nagaan hoe ik me voel... ik vlieg dinsdag... of niet....
pi_61072385
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:37 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nou kun je nagaan hoe ik me voel... ik vlieg dinsdag... of niet....
Vlieg je via reisbureau/reisoperator of via transavia.com zelf? Bij het laatste kun je je geld terug eisen (en een last-minute nemen ).. Bij het eerste wordt het een grote vraagteken. Ik geloof ik niet dat ze zo maar even 40 andere vliegtuigen op trommelen van andere maatschappijen.. Wordt dus vertragingen!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:30:22 #63
125420 Starlie
pi_61073112
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:02 schreef Hansjoh het volgende:

[..]

Vlieg je via reisbureau/reisoperator of via transavia.com zelf? Bij het laatste kun je je geld terug eisen (en een last-minute nemen ).. Bij het eerste wordt het een grote vraagteken. Ik geloof ik niet dat ze zo maar even 40 andere vliegtuigen op trommelen van andere maatschappijen.. Wordt dus vertragingen!

Via een reisbureau.... zwaar klote dus...
Hotel was ook al overboekt waardoor we al in een ander hotel zitten...

Ja wij gaan ook eens op vakantie..

Maar goed er zijn ergere dingen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:31:45 #64
163650 Greys
pi_61073152
Echt heel klote voor je Starlie, die onzekerheid.
Maar wat zegt het reisbureau erover?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:38:07 #65
125420 Starlie
pi_61073294
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Echt heel klote voor je Starlie, die onzekerheid.
Maar wat zegt het reisbureau erover?
Die zeggen weinig, ja dat ze bezig zijn met een evt. oplossing... we zien het wel...
Had me er erg op verheugd om heerlijk een week lang van de zon te genieten, maar goed er zijn nog ruim 5000 mensen die zich daarop verheugd hadden!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:55:45 #66
163650 Greys
pi_61073666
Je hoeft je teleurstelling niet onder stoelen of banken te steken hoor, of weg te wimpelen als 'er zijn ergere dingen' en 'er zijn nog meer mensen die er last van hebben'. Het is gewoon ronduit KUT.
Snap ook niet dat ze geen andere acties hebben verzonnen waarmee ze wel de directie hebben, maar niet de reiziger. En érgens heb ik nog een klein beetje hoop dat het er niet van gaat komen dinsdag. Dat maandag het bericht komt dat de acties niet zullen doorgaan en dat ze alleen even iedereen de stuipen op het lijf wilden jagen. In elk geval hoop ik dat voor jou heel erg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 24 augustus 2008 @ 10:57:40 #67
125420 Starlie
pi_61081074
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
Je hoeft je teleurstelling niet onder stoelen of banken te steken hoor, of weg te wimpelen als 'er zijn ergere dingen' en 'er zijn nog meer mensen die er last van hebben'. Het is gewoon ronduit KUT.
Snap ook niet dat ze geen andere acties hebben verzonnen waarmee ze wel de directie hebben, maar niet de reiziger. En érgens heb ik nog een klein beetje hoop dat het er niet van gaat komen dinsdag. Dat maandag het bericht komt dat de acties niet zullen doorgaan en dat ze alleen even iedereen de stuipen op het lijf wilden jagen. In elk geval hoop ik dat voor jou heel erg
Nou dank je wel! Lief van je om te zeggen!
Heb vannacht geen oog dicht gedaan... normaal zie je jezelf al helemaal op het strand liggen maar dat zie ik nu nog helemaal niet voor me... koffers staan ook nog on ingepakt klaar! Mijn vriend blijft er gelukkig ook positief onder, die denkt ook dat we dinsdag gewoon optijd vliegen! Vindt het alleen vervelend dat je tot die tijd in onzekerheid zit, pas maandagavond laten ze iets weten, terwijl wij al om 05.25 uur moeten vliegen! Afwachten dus!

En Greys er zijn wel ergere dingen hoor...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 augustus 2008 @ 13:28:17 #68
163650 Greys
pi_61083504
Gisteravond laat las ik wel dat Transavia.com een spoedzaak tegen de bond heeft aangespannen, die dient maandag! Om te proberen te zorgen dat de stakingen niet door mogen gaan! Er is nog hoop!

En tuurlijk zijn er ergere dingen, maar je hebt alle recht en reden om te balen en het klote te vinden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61088354
Hoe groot zal de kans zijn dat de staking _niet_ doorgaat? Mijn vriendin komt namelijk dinsdag terug alleen geldt het ook voor terugkomende vluchten (uit alicante)? Ja zeker ?
pi_61090112
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:05 schreef Timoootje het volgende:
Hoe groot zal de kans zijn dat de staking _niet_ doorgaat? Mijn vriendin komt namelijk dinsdag terug alleen geldt het ook voor terugkomende vluchten (uit alicante)? Ja zeker ?
Uiteraard.. 90% was aangesloten bij die vakbond. Ging om zo'n 40 vluchten op de dag zelf. Aangezien de vloot uit 25 vliegtuigen bestaat (als ik me niet vergis), zullen het niet alleen uit NL vertrekkende vliegtuigen gaan..

Hoe groot de kans is? Transavia.com gaat als het door gaat morgen naar de rechtbank om het tegen te houden.. ik acht de kans best groot als de verhalen kloppen van de piloten..

EDIT: Ze hebben 29 vliegtuigen..
pi_61091047
Je acht de kans groot dat de staking niet doorgaat als de verhalen kloppen? Of juist wel? Beetje verwarrende zin
  zondag 24 augustus 2008 @ 21:27:00 #72
125420 Starlie
pi_61094738
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:15 schreef Timoootje het volgende:
Je acht de kans groot dat de staking niet doorgaat als de verhalen kloppen? Of juist wel? Beetje verwarrende zin
Denk dat de kans groot is dat het WEL doorgaat.. helaas.
pi_61103496
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:15 schreef Timoootje het volgende:
Dat het WEL doorgaat. De piloten willen staken, transavi.com niet... Als ik de verhalen hoor op het nieuws/internet dat de piloten zwaar onder druk staan en oververmoeid zijn kan ik het wel begrijpen. Ze zijn al vanaf janari bezig om de arbeidsomstandigheden te verberen (vakbond en maatschappij) en is tot op heden niet gelukt. Dan ga ik er ook niet vanuit dat ze dat deze dagen zomaar even regelen en dat wordt dus een rechtbank-verhaal qua doorgang van de staking.

Vind het wel triest dat het op de laatste dag aankomt wat betreft de beslissing (rechtbank) of de staking door gaat.. Het is ook niet zo dat reisoperators zomaar even een andere vliegmaatschappij nemen een dag voor de staking..

Horen vandaag meer verwacht ik!
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:47:08 #75
125420 Starlie
pi_61123009
Ik ben ook blij!!!!!!!! Want..... ik ga (optijd) op vakantie!!!!!!!!!!!!!! Koffer is gepakt!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')