Maar als ik me aan iedereen zo irriteer, waarom kijk ik dan nog ?
Simpel. Dat is het meest interessante aan al die bewoners. Ze zijn irritant, veel meer zit er niet in.
Dus..................
quote:
op 11-19-1999 om 06:34 PM schreef oldno7 het volgende:
Ik pretendeer geen Doordevil te zijn. Ik vind 't gewoon leuk om hier 's een verhaaltje neer te tikken. Als dat je niet bevalt dan lees je 't toch gewoon niet ?
Dat vind ik nou ook!!!!!!!
maar Smallsister heeft er zowiezo een handje van om negatief te reageren op alle verhaaltjes die ze leest(lees haar reacties op Doordevil er maar eens op na).
Sorry Smallsister,niet persoonlijk bedoeld,gewoon een observatie(het is je goed recht als je er zo over denkt)en niet om je hier af te kraken ofzo
Dus Oldno 7:schrijf maar lekker,ik vond het wel wat hebben hoor,ben benieuwd of je er meer gaat schrijven
Laat iedereen schrijven wat hij/zij wil. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. (corny I know..
quote:
op 11-19-1999 om 08:45 PM schreef Danny het volgende:
Ermm, Bully, smallsister is een MAN
LOL
ooooooooohhhhh dat wist ik niet.
sorry Smallsister!!!!
quote:
op 11-19-1999 om 11:48 PM schreef Tinkepink het volgende:
Veel succes ermee! Ik vond het in ieder geval leesbaarder dan de stukjes van DD. (nu hoop ik niet dat ik iemand beledig...)
-----------
Nee hoor.......Hooguit jezelf
[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 20 November 1999).]
quote:
op 11-19-1999 om 06:50 PM schreef Danny het volgende:
Dan kun je DD wel weer een Youp van 't Hek wannabe gaan noemen, en Youp weer een Simon Carmiggelt wannabe
Volgens mij beginnen beide heren - Carmiggelt en van 't Hek - inmiddels een DD wannabe avant la lettre te worden.
groet, Jaap
Als hart onder de riem kan ik je wellicht meegeven dat ook critici er wel eens naast zitten. Net als die talentscout (zijn naam is me helaas even ontschoten op dit late uur) die na het horen van een tapeje ooit opmerkte dat gitaarbands hun langste tijd wel hadden gehad. Het verdere verloop van de carrière van de Beatles mag ik als bekend veronderstellen.
quote:
op 11-19-1999 om 08:45 PM schreef Danny het volgende:
Ermm, Bully, smallsister is een MAN
LOL
Hé danny bedankt hoor haha........
En voor eens en voor altijd: als ik kritisch ben, dan betekent dat heren stukkies-schrijvers de volgende keer meer hun best doen en daar hebben we allemaal wer LOL van.
Trouwens, dit stukkie was helemaal niks, DD is soms verfrissend, dit is gewoon knippen-plakken van DD en dan een eigen knorr-sausje eroverheen mikken......
Jammer, Dus..............
In het Big Brotherhuis hangt ook meer dan een camera. Alles wat wij te zien krijgen is ook knip en plakwerk van de regie, met af en toe een hele vette saus van Maggi (denk maar eens aan die irritante violen op de achtergrond.....) Als je Nico nou voor het gemak eens camera 1 noemt, die vanuit hoek 2 filmt, dan noemen we oldno7 camera 2 die vanuit hoek 1 filmt, je ziet het zelfde, alleen net ff vanuit een ander oogpunt.....
En dit nu small sister, is de bedoeling van een forum, dat een ieder vanuit zijn eigen oogpunt een visie kan geven op BB en andere zaken. Het is prima als je de boel afzeikt, en idd, het houdt de mens soms scherp, maar afzeiken met echt goede argumenten komt soms een beetje sterker over, maar: vanuit jouw oogpunt heb je gelijk.
Oldno, ik wacht op je volgende stukje......
quote:
op 11-20-1999 om 02:30 PM schreef Casey het volgende:
Gaaf stukkie. En heerlijk eens een stukkie te lezen zonder dat er 30 van schaamvocht danwel afruksperma doordrongen reacties in de trant van 'Oh Nico, wat zou ik moeten zonder jou' op volgen! Alleen daarom al doorgaan, oldno7!
Hoe kom je nou weer op "schaamvocht danwel afruksperma doordrongen reacties"?
Wel leuk gevonden.
quote:
op 11-20-1999 om 02:30 PM schreef Casey het volgende:
Gaaf stukkie. En heerlijk eens een stukkie te lezen zonder dat er 30 van schaamvocht danwel afruksperma doordrongen reacties in de trant van 'Oh Nico, wat zou ik moeten zonder jou' op volgen! Alleen daarom al doorgaan, oldno7!
En wat is dit dan voor stukkie??
quote:
op 11-20-1999 om 05:29 PM schreef Roark het volgende:
Langzaam beginnen de mensen binnen dit forum dezelfde trekjes te vertonen als de BB-bewoners. Iedereen begint zich dwangmatig en op een nogal ondoordachte manier op elkaar te focussen, elkaar psychologisch te ontleden. Sorry, maar het interesseert mij geen bal of Small Sister een man of vrouw is en het boeit me nog veel minder of iemand Doordevil-aspiraties heeft of niet. Eigenlijk wil ik liever helemaal niks weten van de mensen achter deze schuilnamen. Lees de stukjes gewoon of sla ze over, richt je op waar het hier om gaat, nl. om de serie BB in brede zin, en verveel elkaar niet met huis-tuin-en-keuken psychologie is mijn advies.
Dit probeerde ik een paar posts geleden ook al duidelijk te maken, maar ik denk dat sommigen hardnekkig voorzien zijn van oog- en oorkleppen. (zal niet zo flauw zijn om namen te noemen).
Beetje respect voor elkaar, en idd als het je niet bevalt, sla je het gewoon lekker over.....
En heerlijk eens een stukkie te lezen zonder dat er 30 van schaamvocht danwel afruksperma doordrongen reacties in de trant van 'Oh Nico, wat zou ik moeten zonder jou' op volgen! Alleen daarom al doorgaan, oldno7!
Yes, yes, yes!!! I totally agree!!
Ik zou ook wel eens een columpie willen schrijven, maar ben bang dat ik door alle small-sisters van deze werled wordt afgemaakt. Erg stimulerend hoor!
quote:
Net als die talentscout (zijn naam is me helaas even ontschoten op dit late uur) die na het horen van een tapeje ooit opmerkte dat gitaarbands hun langste tijd wel hadden gehad. Het verdere verloop van de carrière van de Beatles mag ik als bekend veronderstellen.
Beste Max,
Dat was Dick Rowe. Op 1 januari 1962 deden The Beatles auditie bij Decca. Dick Rowe zei toen tegen Brian Epstein: 'Guitar groups are on their way out, Mr Epstein.'
En de rest is geschiedenis...
Dr.Love (in een ander leven Mr.Trivia!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |