abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 1999 @ 18:17:00 #1
1674 oldno7
i refuse to be mixed
pi_221277
Gezapigheid alom bij de krakers van het Big-Brother schuurtje (ik noem het een schuurtje vanwege de brakke constructie van het geheel, waarschijnlijk gefabriceerd onder het 'hoe minder het kost hoe meer winst we maken, kwak er maar een gipsplaatje neer en noem het "muur", de bewoners zien het verschil toch niet' principe. De gemiddelde inboorling woont in een plaggerhut die steviger aanblikt dan dit 'zou onbewoonbaar verklaard moeten worden' afbraakpand). Ruud's obsessie voor sex was in het begin nog wel schattig, maar ik begin 'm nu meer en meer te zien als de gefrustreerde potloodventer die elke gelegenheid aangrijpt zijn scrotum verbaal ten toon te spreiden ('en nu van achteren Karin, en dan voelen aan m'n billen en raden of ik 't ben !!' - z'n enthousiasme is bijna maagdelijk ontroerend, of was dat 2 maanden geleden nog. Eerlijk gezegd zit ik op zulke momenten met het plaatsvervangende schaamrood op m'n kaken. Behoor ik echt tot het zelfde geslacht als deze knokkels-over-de-grond-slepende Neanderthaler ?)
De psycholoog had gezegd "Ruud, jij wilt sex." Briljant. Da's wel een bijzonder goeie psycholoog geweest hoor, petje af. Iedere Goedele Liekens in spe kan dat met een redelijke mate van zekerheid zeggen over Ruud, maar HIJ heeft er voor geleerd - of in ieder geval twee gulden dertig uitgegeven voor het pakje echte boter waar z'n certificaat van kundigheid bij zat - dus is het pas officieel als HIJ 't zegt. Applausje voor de psycholoog.
Karin lispelt trouwens op bijzonder irritante wijze. Als een soort van mislukt Britney Spears (oei, da's wat dubbel op geloof ik) kijk ik vol verbazing toe hoe haar tong nooit tussen haar tanden vandaan lijkt te komen. Dit heb ik al regelmatig mogen aanschouwen bij bijvoorbeeld mensen met het down syndroom, maar daar kan ik het wel van hebben. Die mensen irriteren me niet. Karin wel. Gelukkig is Ruud minder kritisch en ziet hij verder niet in HOE irritant ze is. Hij ziet alleen 'dat geile tongetje'. Geen wonder dat z'n dekbed rechtop in de hoek kan staan inmiddels.
Anouk, de menselijke fontein, jankt dag in dag uit uit alle lichaamsholten en porieen.
"Anouk, waarom huil je ?" - "Ik moet poepen."
"Anouk, waarom huil je ?" - "Ik BEN niet preuts!"
"Anouk, waarom huil je ?" - "Ik wil hierrrrna een rolletje in GTST en moet laten zien hoe goed ik heb leren huilen op de toneelschool."
FOUT Anouk. Als je ECHT toneelschool had gedaan had je geweten dat mensen die op de toneelschool leren huilen altijd huilen ZONDER tranen (of heb je nog nooit naar GTST gekeken ?)
Maurice vindt 't allemaal prima en best als 'ie maar niet met balletjes in de weer hoeft. Of eigenlijk als 'ie maar niks met wat dan ook hoeft te doen behalve gewichtjes. De motoriek van een spast deze jongen, en hij probeert zich zo hopeloos staande te houden in de groep. Sorry Maurice maar je MOET niet proberen te voetballen.. Of tafeltennissen.. Of praten...
Je moet gewoon je mond dicht houden (die tanden zijn angstaanjagend !) en stil in een hoekje met scheermesjes ofzo gaan spelen, liefst gebukt zodat iedereen je ijzersterke, aantrekkelijke bilformatie kan zien.
Bart is de domste maar meest interessante van het hele stel. Doet zich voor ernstig slim te zijn, maar zijn meest intellectuele ontspruiting was het onderin een keukenkastje verstoppertje liggen spelen. Helaas is hij niet populair of gewenst genoeg om naar te zoeken, en hield hij het na een paar uur stof happen en spelen met de muizen wel voor gezien. Ga maar gewoon op bed liggen, Bart, dan doe je al gek genoeg.
Willem's zelfvoldane grijns deed gisteren mijn nekharen overeind staan. Wat een misselijk, eng ventje is dat toch ook zeg. Hij is de leider van het stel. Dat had de psycholoog 'm verteld en na een kleine drie kwartier eromheen draaien en hopende dat men 't vanzelf al zou raden ('ze zullen toch wel gemerkt hebben dat ik 't hier voor het zeggen heb ?') kwam de aap uit de mouw. Trots als een pauw vertelde hij z'n relaas, welke spontaan braakneigingen bij de bewoners in het algemeen en Karin in het bijzonder ('ik ga even kotsen Willem, met jouw toestemming natuurlijk ?') teweeg bracht.
Willem is de leider van een stel halfwatte nitwits. Gefeliciteerd. Ik hoop dat deze verantwoordelijkheid ook in een geldelijke beloning omgezet zal worden door Veronica.

Maar als ik me aan iedereen zo irriteer, waarom kijk ik dan nog ?
Simpel. Dat is het meest interessante aan al die bewoners. Ze zijn irritant, veel meer zit er niet in.

Gold Medal With Palm Leaves - Amsterdam 1981
  vrijdag 19 november 1999 @ 18:23:00 #2
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_221278
HAAALLLOOOOOOOO,

Aan 1 (één!!) Doordevil hebben we echt MEER dan genoeg hoor.........

Dus..........

Admin vrijdag 19 november 1999 @ 18:34:00 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_221279
Ach, hij komt bij lange na niet op hetzelfde nivo als DD (mijn held), maar als hij nou blij is hier z'n verhaaltje neer te gooien mag dat wat mij betreft.
Er zijn er wel meer hier die soortgelijke dingen doen (miss priscilla bijvoorbeeld).
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 19 november 1999 @ 18:34:00 #4
1674 oldno7
i refuse to be mixed
pi_221280
Ik pretendeer geen Doordevil te zijn. Ik vind 't gewoon leuk om hier 's een verhaaltje neer te tikken. Als dat je niet bevalt dan lees je 't toch gewoon niet ?
Gold Medal With Palm Leaves - Amsterdam 1981
  vrijdag 19 november 1999 @ 18:43:00 #5
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_221281
ik lees -als rechtbesnaarde FOK!ker- alles (zou niet willen door ons aller Phileine op de vingers getikt willen worden), trouwens, hoe kan ik aan je post-titeltje nou zien dat je een DD-wannabe bent??

Dus..................

Admin vrijdag 19 november 1999 @ 18:50:00 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_221282
Dat iemand als hobby heeft om stukjes te schrijven wil niet automatisch zeggen dat je een DD wannabe bent. Dan kun je DD wel weer een Youp van 't Hek wannabe gaan noemen, en Youp weer een Simon Carmiggelt wannabe en uiteindelijk is iedereen dan een William Shakespeare wannabe.
Laat iedereen nou lekker zijn/haar verhaaltje plaatsen. Ik vond deze hier en daar best lollig en ik vind die verhaaltjes zowieso wel geinig om te lezen.
pi_221283
quote:
op 11-19-1999 om 06:34 PM schreef oldno7 het volgende:
Ik pretendeer geen Doordevil te zijn. Ik vind 't gewoon leuk om hier 's een verhaaltje neer te tikken. Als dat je niet bevalt dan lees je 't toch gewoon niet ?

Dat vind ik nou ook!!!!!!!

maar Smallsister heeft er zowiezo een handje van om negatief te reageren op alle verhaaltjes die ze leest(lees haar reacties op Doordevil er maar eens op na).
Sorry Smallsister,niet persoonlijk bedoeld,gewoon een observatie(het is je goed recht als je er zo over denkt)en niet om je hier af te kraken ofzo

Dus Oldno 7:schrijf maar lekker,ik vond het wel wat hebben hoor,ben benieuwd of je er meer gaat schrijven

Lucky 13
pi_221284
Geinig stukje, wat wie dan ook erover zeggen mag. Vergelijkingen met wie dan ook zijn niet aan de orde ''alles is al eens gezegd'',
Ook DD schrijft goeie stukkie maar draaft, mijns inziens, wel eens door... Maar ieder het zijne/hare en waarom meteen zulke ''harde'' (kritische is prima) reacties naar schrijver dezes?
Geeft toch zo weer een iets andere visie...?
Oeps, daar zijn ze weer...
De mannen in de lange witte jassen....

vrijdag 19 november 1999 @ 20:10:00 #9
215 misterDre
Paint it black!
pi_221285
Leuk stukje ik krijg er wel een licht deja vu gevoel bij maar waardeer het altijd als iemand de moeite neemt een column/stukje te schrijven ik zal ze zeker lezen!
Het is overigens niet eenvoudig om orgineel te zijn over een onderwerp waar zoveel mensen al mee bezig zijn en over schrijven.
  vrijdag 19 november 1999 @ 20:40:00 #10
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_221286
Mijn support heb je ook oldno7.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  Admin vrijdag 19 november 1999 @ 20:45:00 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_221287
Ermm, Bully, smallsister is een MAN
LOL
pi_221288
Wat een gezever.
Sinds wanneer hebben we de post-police hier op FOK!Zine, die bekijkt of je teveel lijkt op een andere poster?

Laat iedereen schrijven wat hij/zij wil. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. (corny I know..

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_221289
[quote][b]op 11-19-1999 om 08:53 PM schreef CaptTripps het volgende:
Laat iedereen schrijven wat hij/zij wil. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. (corny I know..
Juist !!!
Wanneer we hier nu ook al mensen gaan afzeiken als hij/zij iets wil schrijven, waar is GVD dan nog een forum voor.
Vind je dat normaal ofzo?
pi_221290
quote:
op 11-19-1999 om 08:45 PM schreef Danny het volgende:
LOL

ooooooooohhhhh dat wist ik niet.

sorry Smallsister!!!!

Lucky 13
  vrijdag 19 november 1999 @ 23:32:00 #15
242 Pinball
Electric Monk
pi_221291
Gewoon blijven tikken oldno7, ik schilder ook wel es wat zonder meteen met picasso vergeleken te willen worden!!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 19 november 1999 @ 23:48:00 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_221292
Veel succes ermee! Ik vond het in ieder geval leesbaarder dan de stukjes van DD. (nu hoop ik niet dat ik iemand beledig...)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_221293
quote:
op 11-19-1999 om 11:48 PM schreef Tinkepink het volgende:
Veel succes ermee! Ik vond het in ieder geval leesbaarder dan de stukjes van DD. (nu hoop ik niet dat ik iemand beledig...)

-----------
Nee hoor.......Hooguit jezelf

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 20 November 1999).]

Van alles is weer waardeloos

pi_221294
quote:
op 11-19-1999 om 06:50 PM schreef Danny het volgende:
Dan kun je DD wel weer een Youp van 't Hek wannabe gaan noemen, en Youp weer een Simon Carmiggelt wannabe

Volgens mij beginnen beide heren - Carmiggelt en van 't Hek - inmiddels een DD wannabe avant la lettre te worden.

groet, Jaap

pi_221295
Ik vond dit stukje niet onaardig, was het niet op alle punten met de schrijver eens, maar het was best verdienstelijk. Wat me opvalt is dat er binnen dit forum de neiging bestaat om mensen nogal snel heilig te verklaren. Nou zit er wel wat verschil in de kwaliteit van de bijdragen. Maar er is nogal een verschil tussen boven het maaiveld uitsteken en op de Olympos zetelen.
pi_221296
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik word altijd een klein beetje gelukkig als iemand iets schrijft op een manier dat ik er wat aan beleef. en dat geldt ook voor oldno7.
mooi he, alles
pi_221297
Als trouwe lezer van dit forum kan ik het alleen maar toejuichen dat mensen de moeite nemen om dergelijke verhalen te schrijven. Dat ze niet bij iedereen in de smaak vallen is natuurlijk niet te voorkomen, maar laat dat je er niet van weerhouden om ermee door te gaan.

Als hart onder de riem kan ik je wellicht meegeven dat ook critici er wel eens naast zitten. Net als die talentscout (zijn naam is me helaas even ontschoten op dit late uur) die na het horen van een tapeje ooit opmerkte dat gitaarbands hun langste tijd wel hadden gehad. Het verdere verloop van de carrière van de Beatles mag ik als bekend veronderstellen.

zaterdag 20 november 1999 @ 09:54:00 #22
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_221298
quote:
op 11-19-1999 om 08:45 PM schreef Danny het volgende:
LOL

Hé danny bedankt hoor haha........

En voor eens en voor altijd: als ik kritisch ben, dan betekent dat heren stukkies-schrijvers de volgende keer meer hun best doen en daar hebben we allemaal wer LOL van.

Trouwens, dit stukkie was helemaal niks, DD is soms verfrissend, dit is gewoon knippen-plakken van DD en dan een eigen knorr-sausje eroverheen mikken......

Jammer, Dus..............

zaterdag 20 november 1999 @ 10:53:00 #23
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_221299
Beste Small Sister:

In het Big Brotherhuis hangt ook meer dan een camera. Alles wat wij te zien krijgen is ook knip en plakwerk van de regie, met af en toe een hele vette saus van Maggi (denk maar eens aan die irritante violen op de achtergrond.....) Als je Nico nou voor het gemak eens camera 1 noemt, die vanuit hoek 2 filmt, dan noemen we oldno7 camera 2 die vanuit hoek 1 filmt, je ziet het zelfde, alleen net ff vanuit een ander oogpunt.....

En dit nu small sister, is de bedoeling van een forum, dat een ieder vanuit zijn eigen oogpunt een visie kan geven op BB en andere zaken. Het is prima als je de boel afzeikt, en idd, het houdt de mens soms scherp, maar afzeiken met echt goede argumenten komt soms een beetje sterker over, maar: vanuit jouw oogpunt heb je gelijk.

Oldno, ik wacht op je volgende stukje......

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_221300
Ik vond het wel aardig.
Alleen dat stukje "Bart is dom" daar ben ik het niet helemaal mee eens. Bart is een van de slimste maar heeft kinderlijke trekjes, die uit verveeldheid zijngeboren. Zie het verstoppen voor de cameramannen, in het gezicht duwen van brood bij Karin en natuurlijk het verstoppen in de keukenkastjes en het brood.
pi_221301
Ik vond het een leuk stukje. Het neigt een beetje naar VvP, maar erg leuk opgeschreven. Ben benieuwd naar de volgende bijdragen.
et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

zaterdag 20 november 1999 @ 14:30:00 #26
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_221302
Gaaf stukkie. En heerlijk eens een stukkie te lezen zonder dat er 30 van schaamvocht danwel afruksperma doordrongen reacties in de trant van 'Oh Nico, wat zou ik moeten zonder jou' op volgen! Alleen daarom al doorgaan, oldno7!
pi_221303
quote:
op 11-20-1999 om 02:30 PM schreef Casey het volgende:
Gaaf stukkie. En heerlijk eens een stukkie te lezen zonder dat er 30 van schaamvocht danwel afruksperma doordrongen reacties in de trant van 'Oh Nico, wat zou ik moeten zonder jou' op volgen! Alleen daarom al doorgaan, oldno7!

Hoe kom je nou weer op "schaamvocht danwel afruksperma doordrongen reacties"?

Wel leuk gevonden.

zaterdag 20 november 1999 @ 17:15:00 #28
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_221304
quote:
op 11-20-1999 om 02:30 PM schreef Casey het volgende:

En wat is dit dan voor stukkie??

pi_221305
Langzaam beginnen de mensen binnen dit forum dezelfde trekjes te vertonen als de BB-bewoners. Iedereen begint zich dwangmatig en op een nogal ondoordachte manier op elkaar te focussen, elkaar psychologisch te ontleden. Sorry, maar het interesseert mij geen bal of Small Sister een man of vrouw is en het boeit me nog veel minder of iemand Doordevil-aspiraties heeft of niet. Eigenlijk wil ik liever helemaal niks weten van de mensen achter deze schuilnamen. Lees de stukjes gewoon of sla ze over, richt je op waar het hier om gaat, nl. om de serie BB in brede zin, en verveel elkaar niet met huis-tuin-en-keuken psychologie is mijn advies.
  zondag 21 november 1999 @ 17:09:00 #30
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_221306
quote:
op 11-20-1999 om 05:29 PM schreef Roark het volgende:
Langzaam beginnen de mensen binnen dit forum dezelfde trekjes te vertonen als de BB-bewoners. Iedereen begint zich dwangmatig en op een nogal ondoordachte manier op elkaar te focussen, elkaar psychologisch te ontleden. Sorry, maar het interesseert mij geen bal of Small Sister een man of vrouw is en het boeit me nog veel minder of iemand Doordevil-aspiraties heeft of niet. Eigenlijk wil ik liever helemaal niks weten van de mensen achter deze schuilnamen. Lees de stukjes gewoon of sla ze over, richt je op waar het hier om gaat, nl. om de serie BB in brede zin, en verveel elkaar niet met huis-tuin-en-keuken psychologie is mijn advies.

Dit probeerde ik een paar posts geleden ook al duidelijk te maken, maar ik denk dat sommigen hardnekkig voorzien zijn van oog- en oorkleppen. (zal niet zo flauw zijn om namen te noemen).
Beetje respect voor elkaar, en idd als het je niet bevalt, sla je het gewoon lekker over.....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 21 november 1999 @ 19:18:00 #31
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_221307
Het valt me op dat als mensen niks zinnigs meer over BB te zeggen hebben, ze dan maar overgaan op het afzeiken van hun medeforummers.
Mogen anderen niet spitsvondig of grappig zijn, en haarscherpe observaties hebben?

En heerlijk eens een stukkie te lezen zonder dat er 30 van schaamvocht danwel afruksperma doordrongen reacties in de trant van 'Oh Nico, wat zou ik moeten zonder jou' op volgen! Alleen daarom al doorgaan, oldno7!

Yes, yes, yes!!! I totally agree!!
Ik zou ook wel eens een columpie willen schrijven, maar ben bang dat ik door alle small-sisters van deze werled wordt afgemaakt. Erg stimulerend hoor!

Groowwwl!

maandag 22 november 1999 @ 13:18:00 #32
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_221308
Kwootje van Max:

quote:

Net als die talentscout (zijn naam is me helaas even ontschoten op dit late uur) die na het horen van een tapeje ooit opmerkte dat gitaarbands hun langste tijd wel hadden gehad. Het verdere verloop van de carrière van de Beatles mag ik als bekend veronderstellen.

Beste Max,

Dat was Dick Rowe. Op 1 januari 1962 deden The Beatles auditie bij Decca. Dick Rowe zei toen tegen Brian Epstein: 'Guitar groups are on their way out, Mr Epstein.'

En de rest is geschiedenis...

Dr.Love (in een ander leven Mr.Trivia!)

Bemint eer ge bezint
pi_221309
Sorry, maar ik vond het niet zo leuk om te lezen. Kraak maar raak is geloof ik het thema. Jammer, humor hoeft niet altijd respectloos te zijn.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')