To Much Infoquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef Biogarde het volgende:
Haha, als je een scheet laat komt er jus mee
Ik heb het record met 3 wekenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef De_Dorstige het volgende:
11 Dagen. Godver, ik dacht dat ík een record had.
21 dagen een bruine reetveter dus?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb het record met 3 weken, had verkeerde visje gegeten
Zijn zelden goed. Het nadeel van de remmers is dat de bacteriën die het lichaam er via diarree eruit probeert te werken dan binnenblijven en zich nog meer vermenigvuldigen waardoor je nog zieker kunt worden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef L4mpje het volgende:
diaree-remmers
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:35 schreef MaGNeT het volgende:
1 tip: voldoende drinken ivm kans op uitdrogen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan meot je een kurk in je reet doen en die kurk er naar 24 uur weer uithalen,
dan krijg je real life champagne tubgirl
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef Biogarde het volgende:
Haha, als je een scheet laat komt er jus mee
Begrafenisondernemingen smullen ervan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Vooral niet naar de dokter gaan.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan meot je een kurk in je reet doen en die kurk er naar 24 uur weer uithalen,
dan krijg je real life champagne
Hier in het oostblok zeker? Dan komt er naast bruine vla ook nog rode wijn uit me aars, nee dank je.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Vooral niet naar de dokter gaan.
haha nog geluk gehad danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:15 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb het 2 weken gehad in Afrika. Gelukkig wel nét die 2 weken dat ik cursus had in een luxe hotel met gewone doortrek wcMoet er niet aan denken hoe het was geweest als ik dat 'thuis' had gehad met mijn gat in de grond + kakkerlakken, strontvliegen en geen licht
Ik ben in Afrika wel naar de doktor geweest (dacht aan malaria, was ook heel moe). Ik had diarree-remmers bij me, gekregen van een vrouw die in het ziekhuis werkt. Nou, dat werkte dus voor geen meterquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hier in het oostblok zeker? Dan komt er naast bruine vla ook nog rode wijn uit me aars, nee dank je.
Al blijft het in Nederland zo dan ga ik denk ik wel een keer
Al is het niet zo dat ik de hele dag op de plee zit, het is gewoon telkens maar weer dun
Haha, ik kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
haha nog geluk gehad dan
stel je ook even mijn sitautie voor: op zo'n hurkplee in een hobbelende trein, en op dat moment valt het licht uit!!!!1111
Voor de rest voel ik me ook gewoon prima, alleen duren de bezoekjes naar de plee gewoon 2x zo lang als normaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben in Afrika wel naar de doktor geweest (dacht aan malaria, was ook heel moe). Ik had diarree-remmers bij me, gekregen van een vrouw die in het ziekhuis werkt. Nou, dat werkte dus voor geen meterDat middel dat ik daar kreeg van een of andere vage Indische doktor was echt een paardenmiddel, binnen 2 dagen was het helemaal over
![]()
En was ik zeker 5 kilo lichter..
Ik heb medelijden met degene die na jou het toilet bezoekt. De spetters zullen wel tegen het plafond zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Voor de rest voel ik me ook gewoon prima, alleen duren de bezoekjes naar de plee gewoon 2x zo lang als normaal
Dat valt wel mee, alleen is de geur icm alcohol echt niet te harden, alsof je een biertje van 40 jaar oud opentrekt en de dampen eens flink over de longen neemt, om het zo maar eens te plaatsen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met degene die na jou het toilet bezoekt. De spetters zullen wel tegen het plafond zitten.
Je kunt het lekker plastisch omschrijven. Leuk als je net de wc uitloopt en er toevallig net een bekende van je op gaat zitten. Die wil je voorlopig niet zien denk ik !quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, alleen is de geur icm alcohol echt niet te harden, alsof je een biertje van 40 jaar oud opentrekt en de dampen eens flink over de longen neemt, om het zo maar eens te plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |