Het heeft met Nederland te maken, want het begon pas toen ik hier kwamquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:14 schreef Biogarde het volgende:
Al overwogen te laten checken waar dit door komt?
Ik weet niet wat een corky is, maar ik play die swa's dus nerd ben ik tantoe niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:17 schreef kabelhaspel het volgende:
Bloedneuzen vind ik altijd zo iets kneuzigs. Mss omdat op school de gasten met bloedneuzen ook altijd enorme corkys en sukkels waren
Weer weggaan uit Nederland?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het heeft met Nederland te maken, want het begon pas toen ik hier kwam
[..]
Ik weet niet wat een corky is, maar ik play die swa's dus nerd ben ik tantoe niet.
Je vreet uit je neus?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb net alweer mijn derde bloedneus deze week gehad. Echt strontvervelend want het was ook nog eens tijdens het eten (dat nu koud is)
Samenvatting: 3 bloedneuzen deze week, waaronder 1 keer tijdens het eten (dat nu koud is).
Klacht: je bent een aap
Nee...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:14 schreef RacerDKB het volgende:
Bloedlippen zijn ook kanker!
Ik ben geen kleuterquote:
Ja, en in patat zit kankerverwekkende stoffen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:22 schreef robber57 het volgende:
Bloedneuzen kunnen veroorzaakt worden door melk drinken.
dat weetje wisten en hoop huisvrouwen al 100 jaar maar onlangs is er een heus ondersoek aan gewijd en kwam de "verassende" conclusie dat er een stofje in melk zit dit iets met je haarvaatjes in je slijmvliezen doet waardoor ze kwetsbaar worden.
Dat zou me wel vaag lijken, maar zo veel melk drink ik ook weer niet. 1 a 2 glazen per dag.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:22 schreef robber57 het volgende:
dat weetje wisten en hoop huisvrouwen al 100 jaar maar onlangs is er een heus ondersoek aan gewijd en kwam de "verassende" conclusie dat er een stofje in melk zit dit iets met je haarvaatjes in je slijmvliezen doet waardoor ze kwetsbaar worden.
Inderdaad. Probeer het eens met bier.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:22 schreef robber57 het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:47 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Inderdaad. Probeer het eens met bier.
Probeer mij maar bang te makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:41 schreef 100procent het volgende:
Poeh, ik zou dan weer gelijk denken aan leukemie.![]()
Tenzij je het al je hele leven gehad hebt natuurlijk, dan niet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |