abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62008854
Ik vind het wel een aardige groep. . Goed, het concept is wel weer herkenbaar maar het is niet weer zo'n een kleurloze brij wat hier en daar opgeleukt moet worden door een beginnende student. .
Wat dat betreft ben ik de eind dertigers, begin veertigers die naast hun volmaakte leventje het miskende chefje uithangen echt wel beu.
pi_62010310
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:04 schreef Psych-case het volgende:
Een man die een orgasme faked!
Ik moest lachen.
pi_62014974
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Stali het volgende:
Ik vind het wel een aardige groep. . Goed, het concept is wel weer herkenbaar maar het is niet weer zo'n een kleurloze brij wat hier en daar opgeleukt moet worden door een beginnende student. .
Wat dat betreft ben ik de eind dertigers, begin veertigers die naast hun volmaakte leventje het miskende chefje uithangen echt wel beu.
Bij mij beginnen de zalm/tonijn tartaartjes een beetje de strot uit te hangen. En dan als hoofdgerecht wéér vis.... Maar goed, was misschien nog in de hete zomer, maar ik hoop toch wel op wat andere gerechten zo inmiddels.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_62016278
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 01:45 schreef Morwen het volgende:

[..]

Bij mij beginnen de zalm/tonijn tartaartjes een beetje de strot uit te hangen. En dan als hoofdgerecht wéér vis.... Maar goed, was misschien nog in de hete zomer, maar ik hoop toch wel op wat andere gerechten zo inmiddels.
Hete zomer... is het programma al zo oud? .

Dit keer dreven de tonijntartaartje in bord vol jus i.p.v. op een bedje van het 't een of ander. Het wordt inderdaad een beetje "zoek de verschillen". .
pi_62033274
oude vrouwen met lang haar
pi_62033390
wat ha ze nou niet zelf klaargemaakt?
pi_62033514
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:27 schreef amaranta het volgende:
oude vrouwen met lang haar
Ja, ik vind dat er doorgaans ook wel erg armoedig uitzien. Maar begreep ik nou dat ze 52 is? Dan ziet ze er verdomd oud uit voor haar leeftijd.

Ondanks dat ik het menu van een laag niveau vond (opmaak, creativiteit, moeilijkheidsgraad), het paste wel bij haar en uiteindelijk denk ik ook dat ze een ontzettend gezellige avond hebben gehad. Beide tellen natuurlijk, al vind ik dat het kookgedeelte iets zwaarder mag wegen.

Mooi ook dat die allergiemanolo door de mand is gevallen. Gisteren flink veel boter en andere zut gegeten, de crème brulée slobberde hij ook rustig naar binnen. Dat alles zonder problemen. Geen wonder dat hij Ilse niet mocht nadat zij hem ontmaskerde.
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:31 schreef amaranta het volgende:
wat had ze nou niet zelf klaargemaakt?
De confit de canard, oftewel een blik eendenpoten in ganzenvet. Het leek waarschijnlijk zelfgemaakt omdat ze er één rosé gebakken eendenborst op had gelegd.
pi_62035300
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:35 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat er doorgaans ook wel erg armoedig uitzien. Maar begreep ik nou dat ze 52 is? Dan ziet ze er verdomd oud uit voor haar leeftijd.
Ze rookt (veel)
pi_62036281
Btw... voor haar 52 vind ik haar er helemaal niet slecht uitzien. Niet iedereen heeft de middelen die Madonna wel binnen handbereik heeft. Ze heeft heeft hele mooie contouren en ik denk dat Marian (zo heet ze toch?) een heel mooi meiske is geweest en van jeugdigheid is best lastig afscheid nemen, wrs. heeft ze daarom nog lang haar. Maar ze is in ieder geval geen dik propje geworden zoals de meeste Nederlandse vrouwen het voor elkaar krijgen om na werpen van kinderen te transformeren in gedrongen kleurloze zeugjes met zo'n lekker vlot en pittig kort koppie. Maar fair is fair, mager doet ook ouder lijken een paar kilo erbij , halflang haar en wat minder eyeliner en ze is helemaal prachtig.

Ik vind het wel grappig dat ze met een blik eend zo'n geslaagde avond heeft neergezet. Blik proef je nl. echt altijd dus die chefjes zijn lekker bij de neus genomen en hebben een leuke avond gehad. .

Qua eten is het allemaal niet veel, maar ik kijk de laatste tijd teveel van dit soort programma's (wie is de chef e.d.) en ben dat neuzelige gebrei over dat vreten ook wel zat eik. Koken kan ik toch ook wel aardig, denk ik inmiddels dus ben nu meer benieuwd naar de mensen die aan het programma meedoen. .
pi_62036404
Ik vond die oudere man van vorige week zo leuk! hij was heel aardig en had zelf herlijk gekookt! Was echt prima!!
geniet nooit met mate
pi_62036540
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik vond die oudere man van vorige week zo leuk! hij was heel aardig en had zelf herlijk gekookt! Was echt prima!!
Die week daarvoor was er ook al zo'n vriendelijke kabouter.
pi_62040388
Wel een leuke uitzending, die dieetneger zit alles te neppen.

Volgens mij was er in zo'n voorfilmpje te zien dat ie ook nog flink gaat blowen.
pi_62040805
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wel een leuke uitzending, die dieetneger zit alles te neppen.

Volgens mij was er in zo'n voorfilmpje te zien dat ie ook nog flink gaat blowen.
Hij is gewoon een aandachtshoer en mag zijn shirt wel dichthouden.
pi_62040904
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Inderdaad, hij heeft alleen zijn onderste knoopje nog vast.

Ik hoop dat er nog een bitchfight komt deze week.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:58:16 #215
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62057481
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:03 schreef Stali het volgende:
Btw... voor haar 52 vind ik haar er helemaal niet slecht uitzien. Niet iedereen heeft de middelen die Madonna wel binnen handbereik heeft. Ze heeft heeft hele mooie contouren en ik denk dat Marian (zo heet ze toch?) een heel mooi meiske is geweest en van jeugdigheid is best lastig afscheid nemen, wrs. heeft ze daarom nog lang haar. Maar ze is in ieder geval geen dik propje geworden zoals de meeste Nederlandse vrouwen het voor elkaar krijgen om na werpen van kinderen te transformeren in gedrongen kleurloze zeugjes met zo'n lekker vlot en pittig kort koppie. Maar fair is fair, mager doet ook ouder lijken een paar kilo erbij , halflang haar en wat minder eyeliner en ze is helemaal prachtig.

Idd.!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:59:39 #216
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62057511
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Stali het volgende:

Haha ik met mijn redelijk halfvolmaakte leventje dus ook!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:12:01 #217
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62059305
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Nou idd.! Ik wist niet dat je bij mannen ook van een kippenborst kon spreken tot ik hem zag.
pi_62059677
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:12 schreef Psych-case het volgende:
Nou idd.! Ik wist niet dat je bij mannen ook van een kippenborst kon spreken tot ik hem zag.
Kippenborst is simpelweg een medische aandoening (uitwendige vergroeiing van het borstbeen). Ik ken overigens geen vrouw die het heeft, maar daar zal het wellicht ook wel bij voorkomen.

Is die kerel voor 10 man vlees aan het bakken ofzo? Ongelofelijk, wat een inschattingsvermogen.
pi_62062378
Leuk concept Mooie mix van mensen kijken, hun leefomgeving en gedrag tegenover uiteenlopende andere figuren observeren, en af-en-toe nog wat culinaire ideetjes opdoen..
Persoonlijk vind ik de culinaire kant niet zo heel interessant, maar 't gegeven van 5 vreemden die bij allemaal een keertje gaan eten vind ik wel
pi_62074325
Ach een vorkje met Ilse sla ik ook niet af.
pi_62074529
ik was helemaal geschokt dat die 30 is...

ze ziet er veel ouder uit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62074607
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:05 schreef DarkElf het volgende:
ik was helemaal geschokt dat die 30 is...

ze ziet er veel ouder uit
Vergis je je nu niet met marian?
pi_62074619
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Vergis je je nu niet met marian?
duh nee.

Mijn man had ook zoiets van ouwe kop!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62074632
De aflevering stond gisteravond niet online.

Nouja, dan maar zo op tv kijken.
pi_62074679
Tipje van de sluier voor jou: de koemelk-homo gaat helemaal los.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')