Bij mij beginnen de zalm/tonijn tartaartjes een beetje de strot uit te hangen. En dan als hoofdgerecht wéér vis.... Maar goed, was misschien nog in de hete zomer, maar ik hoop toch wel op wat andere gerechten zo inmiddels.quote:Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Stali het volgende:
Ik vind het wel een aardige groep.. Goed, het concept is wel weer herkenbaar maar het is niet weer zo'n een kleurloze brij wat hier en daar opgeleukt moet worden door een beginnende student.
.
Wat dat betreft ben ik de eind dertigers, begin veertigers die naast hun volmaakte leventje het miskende chefje uithangen echt wel beu.
Hete zomer... is het programma al zo oud?quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bij mij beginnen de zalm/tonijn tartaartjes een beetje de strot uit te hangen. En dan als hoofdgerecht wéér vis.... Maar goed, was misschien nog in de hete zomer, maar ik hoop toch wel op wat andere gerechten zo inmiddels.
Ja, ik vind dat er doorgaans ook wel erg armoedig uitzien. Maar begreep ik nou dat ze 52 is? Dan ziet ze er verdomd oud uit voor haar leeftijd.quote:
De confit de canard, oftewel een blik eendenpoten in ganzenvet. Het leek waarschijnlijk zelfgemaakt omdat ze er één rosé gebakken eendenborst op had gelegd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:31 schreef amaranta het volgende:
wat had ze nou niet zelf klaargemaakt?
Ze rookt (veel)quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:35 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat er doorgaans ook wel erg armoedig uitzien. Maar begreep ik nou dat ze 52 is? Dan ziet ze er verdomd oud uit voor haar leeftijd.
Die week daarvoor was er ook al zo'n vriendelijke kabouter.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik vond die oudere man van vorige week zo leuk! hij was heel aardig en had zelf herlijk gekookt! Was echt prima!!
Hij is gewoon een aandachtshoer en mag zijn shirt wel dichthouden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wel een leuke uitzending, die dieetneger zit alles te neppen.
Volgens mij was er in zo'n voorfilmpje te zien dat ie ook nog flink gaat blowen.
Inderdaad, hij heeft alleen zijn onderste knoopje nog vast.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hij is gewoon een aandachtshoer en mag zijn shirt wel dichthouden.
Idd.!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:03 schreef Stali het volgende:
Btw... voor haar 52 vind ik haar er helemaal niet slecht uitzien. Niet iedereen heeft de middelen die Madonna wel binnen handbereik heeft. Ze heeft heeft hele mooie contouren en ik denk dat Marian (zo heet ze toch?) een heel mooi meiske is geweest en van jeugdigheid is best lastig afscheid nemen, wrs. heeft ze daarom nog lang haar. Maar ze is in ieder geval geen dik propje geworden zoals de meeste Nederlandse vrouwen het voor elkaar krijgen om na werpen van kinderen te transformeren in gedrongen kleurloze zeugjes met zo'n lekker vlot en pittig kort koppie. Maar fair is fair, mager doet ook ouder lijken een paar kilo erbij , halflang haar en wat minder eyeliner en ze is helemaal prachtig.
Haha ik met mijn redelijk halfvolmaakte leventje dus ook!quote:Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Stali het volgende:
Wat dat betreft ben ik de eind dertigers, begin veertigers die naast hun volmaakte leventje het miskende chefje uithangen echt wel beu.
Nou idd.! Ik wist niet dat je bij mannen ook van een kippenborst kon spreken tot ik hem zag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hij is gewoon een aandachtshoer en mag zijn shirt wel dichthouden.
Kippenborst is simpelweg een medische aandoening (uitwendige vergroeiing van het borstbeen). Ik ken overigens geen vrouw die het heeft, maar daar zal het wellicht ook wel bij voorkomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:12 schreef Psych-case het volgende:
Nou idd.! Ik wist niet dat je bij mannen ook van een kippenborst kon spreken tot ik hem zag.
Vergis je je nu niet met marian?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:05 schreef DarkElf het volgende:
ik was helemaal geschokt dat die 30 is...
ze ziet er veel ouder uit
duh nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vergis je je nu niet met marian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |