De meest rare mensen maken het programma het interessantst! Dat is wel zo. Want wie kan zich die aflevering van maandag met die grijze muis nog heugen? Als er allemaal van dat soort tiepjes inzaten dan zou het programma ook niks zijn.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef nostres het volgende:
De aflevering met Sally was echt helemaal top! Men, wat heb ik me rotgelachen bij deze aflevering.
Zag je die koppies van de gasten toen sally vertelde dat ze geen messen voor ze had. Echt geniaal gewoon!!
Tuurlijk, dat koken is wel leuk enzo maar dat is slechts bijzaak vind ik, het is veel interessanter om te volgen hoe 4 wildvreemde mensen/karakters uit verschillende milieus samenkomen met alle gevolgen vandien, dat schept toch meer diepgang en dat heeft Sally en in het verleden ook Eliese heel goed begrepen.
Wat mij betreft televisie zoals televisie behoort te zijn.![]()
Sally is leuk!quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat een persoon als Sally in dit programma te zoeken heeft. Weinig culinaire passie bij haar te ontdekken. De heren scoren deze week denk ik goed. Ik ben benieuwd naar Leon.
Whehe Sally een dag om me heen en ik verdwijn in een separeer van Amc de Meren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Sally is leuk!![]()
Dat geklooi met zo'n broodmes en verder geen bestek hebben. Prachtig om te zien.
Dat heb ik met Rebecca.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Whehe Sally een dag om me heen en ik verdwijn in een separeer van Amc de Meren.
Jij vindt de mening van je moeder belangrijk?quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nou die zou ik van de 3 dames nog aan mijn moeder durven voorstellen.
Nou ja ik wil me zeker niet hoeven schamenquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jij vindt de mening van je moeder belangrijk?![]()
Rebecca is voor mij te netjes, te keurig.
Maargoed, smaken verschillen.
Volgens mij moet je daar doorheen kijken, ze is zoals ze is en dat spreekt mij wel aan, ik denk dat ze ook juist heel lief kan zijn en ze is nog knap ook!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Day het volgende:
Die maniertjes van Soraya! Eén en al nep, continue aan het acteren (en nog slecht ook).
En ze had zich er wel heel goedkoop van afgemaakt met haar menu, er kon nog geen stukje vlees of vis (oh nee, dat lust ze niet) vanaf. Tegen kritiek kan ze ook niet, haar reactie op Didier was ronduit kinderachtig. Maar zelf wel continue zeiken over het eten van de andere deelnemers.
Ben wel heel benieuwd naar Leon's menu vanavond, zag er goed uit!
Ik snap precies wat Day bedoelt, ik heb (zie daarboven) precies hetzelfde. Ze is volgens mij juist helemaal niet hoe ze is. Ze is gemaakt en verzuurd. Zo.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:21 schreef nostres het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar doorheen kijken, ze is zoals ze is en dat spreekt mij wel aan, ik denk dat ze ook juist heel lief kan zijn en ze is nog knap ook!![]()
Met haar zou ik wel een beschuitje willen eten!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:16 schreef joep.t het volgende:
Ik hou van Sally![]()
Lekker onbevangen en vrij!
Als het niet smaakt,Bestellen we wel een pizza ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een service dat ie het laat brengenquote:Op maandag 29 september 2008 20:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:
De imitatie van de visboer en de taxichauffeur waren toch wel om te huilen...
Een man die een orgasme faked!quote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Eerst zegt Orlando 'culinair orgasme' tijdens het diner, om vervolgens achteraf te zeggen dat hij het hoofdgerecht 'eigenlijk wel wat minder' vond. Goed dat je beleefd blijft, maar overdrijven om vervolgens het tegenovergestelde zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |