Dáár deed ze me dus aan denken!quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:03 schreef Morwen het volgende:
nep Ab-Fab
Zeggen dat iets je smaak niet is, is toch anders als iets totaal afkraken... Het is niet je inrichting, so what, je hoeft er maar 1 avondje door te brengen. Ze waren gisteren allemaal weinig sociaal zeg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:21 schreef joep.t het volgende:
Irritant wijf die hele Bryoni ofzo,Een beetje kritiek mag best hoor!
Idd, hou dat gewoon voor je. Wat kan jou dat in hemelsnaam schelen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:29 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Het is niet je inrichting, so what, je hoeft er maar 1 avondje door te brengen.
Ik ben nu ook online aan het kijken.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
Toen Gaia met dat mes in de keuken tegenover bostrol stond kreeg ik beelden van Ciske de Rat in mijn hoofd.
Hoe hij zijn moeder in de hals steekt.
Ja dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
vind het ook zo jammer dat ze zo huichelig doen; als je iets niet lust/lekker vindt/stom vindt of whatever moet je niet het ene aan tafel zeggen en het andere tegen de camera, bah
Ik snap die Soraya helemaal niet... en die D-J is typisch gevalletje van haantje-de-voorste met een budget. Toon loopt een beetje te sukkelen en lijkt te aardig te zijn voor de groep... Sally heeft gewoon niks te zoeken in het programma (en komt ook nogal beduusd over alsof ze drugs gebruikt)... en die ene andere die heeft amper een persoonlijkheid om iets over te zeggen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:29 schreef amaranta het volgende:
Maargoed. Ikvind het een rare groep.
Ja het ligt niet aan jou maar aan mijn smaak.
Is het niet Didier?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik snap die Soraya helemaal niet... en die D-J is typisch gevalletje van haantje-de-voorste met een budget. Toon loopt een beetje te sukkelen en lijkt te aardig te zijn voor de groep... Sally heeft gewoon niks te zoeken in het programma (en komt ook nogal beduusd over alsof ze drugs gebruikt)... en die ene andere die heeft amper een persoonlijkheid om iets over te zeggen...
maar opmerkelijk dat iedereen de eend liet staan...
En hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:20 schreef GameOn het volgende:
Inside info over Bryony; jullie gevoel klopt hoor, die meid is zo gek als een deur, obsessief en overigens ze woont daar helemaal niet alleen ze woont samen. In weze is het een heel erg zielig meisje die in de week dat ze meedeed nog sneu liep te doen dat ze suicidaal was. Ik was verbijsterd door de beelden echt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |