abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61761652
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 02:03 schreef Morwen het volgende:
nep Ab-Fab
Dáár deed ze me dus aan denken!
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:29:17 #127
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61765295
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:21 schreef joep.t het volgende:
Irritant wijf die hele Bryoni ofzo,Een beetje kritiek mag best hoor!
Zeggen dat iets je smaak niet is, is toch anders als iets totaal afkraken... Het is niet je inrichting, so what, je hoeft er maar 1 avondje door te brengen. Ze waren gisteren allemaal weinig sociaal zeg.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_61765409
deze club word idd neergezet als een saaie boel.. maar dat kan ook de manier van monteren zijn, gewoon een hoop stiltes erin plakken en alleen kritiek laten zien. Bij de eindcijfers gaf er maar een commentaar op de gezelligheid en dat was die sjagerijnige vrouw, de rest vond het allemaal gezellig. Dus denk dat net 5 wel een beetje met de sfeer heeft gesjoemeld.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_61765866
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:29 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Het is niet je inrichting, so what, je hoeft er maar 1 avondje door te brengen.
Idd, hou dat gewoon voor je. Wat kan jou dat in hemelsnaam schelen.
anonieme razernist
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:31:37 #130
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_61768178
Jack Wouterse is the man
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_61774035
Vet waar je niet dik van wordt? Dat bestaat helaas niet.
De rooie bostrol was vandaag weer erg irritant met haar stompzinnige gezeur over het uiterlijk van de gastvrouw. Hou gewoon je kop als je niks te zeggen hebt (en ga je elders met konijnen-uitwerpselen insmeren).

Ook Bryoni vind ik nogal krampachtig overkomen, wellicht dat de vorm van haar gezicht daar iets aan bijdraagt.

[ Bericht 1% gewijzigd door NoCigar op 20-09-2008 12:51:43 ]
anonieme razernist
pi_61774101
Oe, zo even online kijken.
pi_61774146
Nou ja, het was weinig spectaculair: niemand werd eens goed op haar nummer gezet of zo, en niemand werd kwaad of begon te huilen. Ik stoorde me af en toe aan het accent van Gaia met haar Rw-en, maar goed, misschien vind de rest van NL dat wel meevallen.
anonieme razernist
pi_61774409
Bostrol was weer aan het zeiken. Ik vond de voorgerechten om te watertanden, mooi huis. Leuke sfeer, een terechte 2e plaats Baardmans was terecht eerste
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_61774657
Toen Gaia met dat mes in de keuken tegenover bostrol stond kreeg ik beelden van Ciske de Rat in mijn hoofd.
Hoe hij zijn moeder in de hals steekt.

En ik vond de kledingkeuze van Gaia ook veel leuker dan van die rooie bloedhoer.

De kandidaten voor volgende week zagen er wel veelbelovend uit.
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:52:39 #136
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61780422
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 01:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
Oe, zo even online kijken.
Ik ben nu ook online aan het kijken.

Die opmerking: halloow lekker casual voor jou!

Die rooie bostrol is IRRITANTTTT!!! Heeft echt op alles commentaar! Het huis, de kleding en de bordjes die niet warm waren....

Baardmans was leuk en die wilde de sessie nog een keer zonder camera's overdoen maar die rooie die wilde natuurlijk weer niet en die gaf ook nog eens een 7 want de kleding deugde niet. Het is verdomme een KOOKWEDSTRIJD!

Op naar het volgende groepje!
  zondag 21 september 2008 @ 16:12:33 #137
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_61801816
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 03:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
Toen Gaia met dat mes in de keuken tegenover bostrol stond kreeg ik beelden van Ciske de Rat in mijn hoofd.
Hoe hij zijn moeder in de hals steekt.
Ik dacht ook al "Damn, kiest zij even een verkeerd moment uit om de 'gastvrijheid' van haar kleding te bekritiseren" Hoe Gaia heel geïrriteerd opkijkt, en dan dat mes omhoog haalt
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_61857152
Inside info over Bryony; jullie gevoel klopt hoor, die meid is zo gek als een deur, obsessief en overigens ze woont daar helemaal niet alleen ze woont samen. In weze is het een heel erg zielig meisje die in de week dat ze meedeed nog sneu liep te doen dat ze suicidaal was. Ik was verbijsterd door de beelden echt....
Just relax and everything will be ok....
pi_61858684
wat een grappig meisje die Sally
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:18:46 #140
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61858975
jezus wat is die ene toch een zeikwijf... allemaal trouwens wel een beetje, behalve die oude man...

Ze woont in een kamer zo groot als een postzegel... ze is twintig lentes jong... en je ziet ze daar zitten met een kop van "Oh... maar ik had moeders zilverwerk naar boven gehaald..."

Eigenlijk vind ik de recepten trouwens steeds vreemder en vreemder... of beter gezegd... de mensen lijken niet meer te koken omdat het lekker is, maar omdat het duur oogt en klinkt...

Ik voel de drang om mee te doen en dan gewoon een rijst tafel te maken waar iedereen maar van moet opscheppen, en zelf zijn of haar bord moet opmaken. Gewoon twee soorten rijst, twee soorten saus, en kipfilet die op twee manieren is voorbereid.

Voorgerecht is soep ofzo, en het dessert een taart van het een of het ander met een bolletje ijs.

Onder het motto het vult, het is veel, en het is lekker.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:22:24 #141
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61859068
ik neem alles terug... die tang woont nog groter dan ik!
I'm hungry!
pi_61859259
Maargoed. Ikvind het een rare groep.
Ja het ligt niet aan jou maar aan mijn smaak.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:29:31 #143
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61859272
ok... geen messen, geen wentelteefjes, geen eieren, maar met haar koeienogen gooit ze wel een bak met Ben&Jerry op tafel...

En morgen komt die vieze Yup...
I'm hungry!
pi_61859329
vind het ook zo jammer dat ze zo huichelig doen; als je iets niet lust/lekker vindt/stom vindt of whatever moet je niet het ene aan tafel zeggen en het andere tegen de camera, bah
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:36:53 #145
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61859512
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
vind het ook zo jammer dat ze zo huichelig doen; als je iets niet lust/lekker vindt/stom vindt of whatever moet je niet het ene aan tafel zeggen en het andere tegen de camera, bah
Ja dat vind ik nou ook!

Hoeveel mascara gebruikt die Sally wel niet? 1 roller per week? Haar wimpers zien er echt RANZIG uit!!
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:40:03 #146
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61859612
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:29 schreef amaranta het volgende:
Maargoed. Ikvind het een rare groep.
Ja het ligt niet aan jou maar aan mijn smaak.
Ik snap die Soraya helemaal niet... en die D-J is typisch gevalletje van haantje-de-voorste met een budget. Toon loopt een beetje te sukkelen en lijkt te aardig te zijn voor de groep... Sally heeft gewoon niks te zoeken in het programma (en komt ook nogal beduusd over alsof ze drugs gebruikt)... en die ene andere die heeft amper een persoonlijkheid om iets over te zeggen...

maar opmerkelijk dat iedereen de eend liet staan...
I'm hungry!
pi_61859835
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef Cairon het volgende:

[..]

Ik snap die Soraya helemaal niet... en die D-J is typisch gevalletje van haantje-de-voorste met een budget. Toon loopt een beetje te sukkelen en lijkt te aardig te zijn voor de groep... Sally heeft gewoon niks te zoeken in het programma (en komt ook nogal beduusd over alsof ze drugs gebruikt)... en die ene andere die heeft amper een persoonlijkheid om iets over te zeggen...

maar opmerkelijk dat iedereen de eend liet staan...
Is het niet Didier?
pi_61860482
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:20 schreef GameOn het volgende:
Inside info over Bryony; jullie gevoel klopt hoor, die meid is zo gek als een deur, obsessief en overigens ze woont daar helemaal niet alleen ze woont samen. In weze is het een heel erg zielig meisje die in de week dat ze meedeed nog sneu liep te doen dat ze suicidaal was. Ik was verbijsterd door de beelden echt....
En hoe weet jij dat?

Dat ze samenwoont heeft ze wel gezegd in de uitzending.
pi_61867429
Suikerbrood met mascarpone en ijs. Ik had er voor bedankt.
pi_61867666
kan mij niet voorstellen dat je mensen uitnodigd en dan geen messen hebt, ook al zijn ze in gebruik, dan was je ze toch snel af

vond wel knap hoe ze in die kleine ruimte met de beperkte middelen ging koken...er zijn ja ook altijd nog een cameraman/ geluidsman mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')