Snackbarquote:Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef Cyan het volgende:
Ik irriteer me dood aan die zwangere hormonenbom. Wat een ontiegelijk zeikwijf is dat zeg! Ben benieuwd wat zij vanavond in elkaar flanst.
Ze zeurt aan een stuk door en vervolgens is het eindcijfer een 8!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef Cyan het volgende:
Ik irriteer me dood aan die zwangere hormonenbom. Wat een ontiegelijk zeikwijf is dat zeg! Ben benieuwd wat zij vanavond in elkaar flanst.
Hahahaha aan het (nep)bevallen?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:05 schreef amaranta het volgende:
Nou heb ik gemist waar die andere is. Wat is er gebeurd.
Je kan het terug kijken via de Net 5 site!quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:47 schreef Psych-case het volgende:
*zucht* Afgelopen vrijdag maar een klein stukje kunnen zien.
Samenvatting, anyone?
Whahaha, goed voor em!quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef amaranta het volgende:
Ja die bal die zo hoog van de toren had geblazen bakte er letterlijk en figuur niks van. Barbeque deed het ook niet goed.
Kreeg tot 2 keer toe een 4.
Goh, klinkt allemaal erg lui en zo is iedereen een goede kok! Kan weinig misgaan als een ander het voor je doet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je kan het terug kijken via de Net 5 site!
Jan Jaap is op de 5e plaats geëindigd. Hij schonk wel goede wijnen (voornamelijk in zijn eigen glas) maar hij had teveel producten ingekocht die eigenlijk al kant en klaar worden (oesters, paling, vega hapjes voor Christie, een beenhammetje dat ie nog even heeft verwarmd aan een spit op een houtbarbeque).
Papa en mama hadden de tafel gedekt, papa gaf hier en daar nog wat advies en JJ heeft hier en daar wat gebakken, gebraden en verwarmd.
Dus al met al een tegenvaller ....
NET5: 18:30 - 19:30quote:Op zondag 7 september 2008 00:10 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Goh, klinkt allemaal erg lui en zo is iedereen een goede kok! Kan weinig misgaan als een ander het voor je doet.
Hoorde net dat er op zondag een weekcompilatie wordt uitgezonden.
Ga zo ff op de site kijken.
Ja vegetariërs en zwangere vrouwen moeten ze niet laten deelnemen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:00 schreef Windigo het volgende:
Goh wat was die vegetarier irritant zeg, overal wat op aan te merken..vreselijk.
en homos?quote:Op zondag 7 september 2008 16:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja vegetariërs en zwangere vrouwen moeten ze niet laten deelnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |