De zoveelste kookshow of iets anders?quote:Welke amateurkok verzorgt het perfecte etentje?
In Smaken Verschillen bereiden elke week vijf uiteenlopende deelnemers een drie gangendiner voor elkaar. Alle voorbereidingen van de kandidaten worden gevolgd; van het doen van de boodschappen tot het uitserveren van de gerechten aan tafel. De amateurkoks beoordelen elkaar op verschillende aspecten van de avondinvulling en elke vrijdag wordt de winnaar van de week gekozen.
NET 5 heeft het concept van Smaken Verschillen in maart van dit jaar aangekocht van de Britse producent Granada. Onder de titel Come Dine With Me is het programma in het Verenigd Koninkrijk een groot succes op Channel 4. Het programma wordt sinds 2005 uitgezonden en houdt dagelijks 2,3 miljoen kijkers per aflevering aan de buis gekluisterd. Daarmee scoort het format een marktaandeel van 15%. Inmiddels is Come Dine With Me in een locale variant te zien in de Verenigde Staten, Denemarken, Duitsland en Frankrijk.
Iedereen die denkt dat hij of zij tijdens een etentje hoge ogen kan gooien als ideale gastheer- of vrouw is, kan zich nog aanmelden voor Smaken Verschillen.
Idd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Adelante het volgende:
het tijdstip van 20 uur is ook niet top.
Nou ja spelelement, spelelement. Wie is de chef brokkelt ook wat af.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Adelante het volgende:
Ik denk dat ik tot woensdag nog wel kijk, Servio die als travestiet zijn etentje gaat doen, maar dan afhaak. Er ontbreekt een beetje een echt spelelement en het tijdstip van 20 uur is ook niet top.
Wie is de Chef?!: 672.000 (16.5% madl)quote:176.000 kijkers voor Smaken Verschillen
Geplaatst op dinsdag 19 augustus 2008 om 11:42
De kijkcijfers van maandag 18 augustus 2008 (SKO)
Smaak Verschillen (NET5, 19:59) - NET 5 brengt sinds deze week het dagelijkse programma ‘Smaken Verschillen’ op de buis. De eerste aflevering trok maandag 176.000 kijkers (madl: 3.2%). Volgens programmaleider Karin de Groot lijkt ‘Smaken Verschillen’ inderdaad op ‘Wie Is De Chef?’ van RTL 4. “Zowel RTL als NET 5 had belangstelling voor het origi- neel, oorspronkelijk Come Dine With Me getiteld. Vervolgens hebben wij de rechten gekocht en RTL heeft zelf een programma ontwikkeld.”
Karin de Groot brengt meteen tachtig afleveringen op de buis. “En ik verwacht dat we daarna gewoon doorgaan“, zegt De Groot in De Telegraaf. De van oorsprong Engelse formule is in Groot-Brittanniė dagelijks goed voor 2,3 miljoen kijkers en een marktaandeel van 15 procent. Elke zondag is er om 18.30 uur een compilatie te zien van de week ervoor. In Duitsland (waar de serie Das Perfekte Dinner heet) wordt die verzamelaflevering zelfs beter bekeken dan de reguliere uitzendingen.
Eerst maar eens een paar weken afwachten, hoeveel kijkers trok "de chef" in het begin?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie is de Chef?!: 672.000 (16.5% madl)
Smaken Verschillen: 176.000 (3.2% madl)
Inderdaad zeg, tot en met het mandje naast bed!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:26 schreef Zana het volgende:
waarom zijn de gasten altijd zo nieuwsgierig?? ik moet er niet aan denken dat bezoek in mijn kasten zit
Ze heeft een beetje een zeurderige manier van praten..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef amaranta het volgende:
Vond die student criminologie, whats her name. Beetje een doos.
Had ze er drie?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:28 schreef Adelante het volgende:
Drie afwasmachines maar wel hebben ze een eco-stand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |