ik wil ook!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een FOK-gaat-naar-LowLands volgend jaar
Op Pinkpop zeiden ze dat ze zo slecht klonk omdat ze zo laat was. Op Lowlands was ze op tijd en klonk ze precies hetzelfde.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:04 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zo, wat was dat slecht zegquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op Pinkpop zeiden ze dat ze zo slecht klonk omdat ze zo laat was. Op Lowlands was ze op tijd en klonk ze precies hetzelfde.
Wat Sersjee eigenlijk al zegt, maar dat was toen al een behoorlijk dramatisch optreden. Jammer dat het dan deze keer dan ook weer slecht was. Toch wel grappig dat je met slecht zingen (live) toch al meer dan 350x op 3FM te horen bent geweest en meerdere weken op nummer 1 hebt gestaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op Pinkpop zeiden ze dat ze zo slecht klonk omdat ze zo laat was. Op Lowlands was ze op tijd en klonk ze precies hetzelfde.
Je zou ze te vreten moeten geven, de types die live klote zijn, maar wel bakken met platen verkopen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat Sersjee eigenlijk al zegt, maar dat was toen al een behoorlijk dramatisch optreden. Jammer dat het dan deze keer dan ook weer slecht was. Toch wel grappig dat je met slecht zingen (live) toch al meer dan 350x op 3FM te horen bent geweest en meerdere weken op nummer 1 hebt gestaan.
Op Youtbe staat er een leuk filmpje overquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat Sersjee eigenlijk al zegt, maar dat was toen al een behoorlijk dramatisch optreden. Jammer dat het dan deze keer dan ook weer slecht was. Toch wel grappig dat je met slecht zingen (live) toch al meer dan 350x op 3FM te horen bent geweest en meerdere weken op nummer 1 hebt gestaan.
Het zijn ook nog eens heel aardige gastenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zanger vind ik echt goed![]()
Heb mijn mp3 speler al een tijdje vol gepropt met een hoop muziek en de meeste nummers ben ik zat maar Hit Me TV blijf ik toch wel bijzonder goed vinden. Er zit echt een boel energie in hun muziek. Kicken gewoon.![]()
Na-kateren van LowLands?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Haa muizel!
Hoop dat je hoofd snel beter voelt...
Ennuh, heb geen badeendjes mee kunnen regelen
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Haa muizel!
Hoop dat je hoofd snel beter voelt...
Ennuh, heb geen badeendjes mee kunnen regelen
Rian en Hilde (ken je wel toch?) zijn ook geweest en hebben hun best gedaan, maar ook helaas...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh een kennis van me zou gaan maar hij stond heemaal achteraan en kon geen 1 bad-eend voor me vangen
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Rian en Hilde (ken je wel toch?) zijn ook geweest en hebben hun best gedaan, maar ook helaas...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Blof!!
Maar nu ga ik ff eten en Cold Case kijken!
Tot uh... donderdag pas weer ofzo!
xxxxxxxxxx
"They call me the Hiphopopotamus, My lyrics are bottomless........................................"quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef Sersjee het volgende:
"Be more constructive with your feedback, please"
Heb je ze ondertussen allemaal gezien?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"They call me the Hiphopopotamus, My lyrics are bottomless........................................"
Yup. Smaakt naar veel meer. Las dat ze in 2009 weer terug komen op de Amerikaanse buis, maar dat de nieuwe serie minder afleveringen zal bevattenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb je ze ondertussen allemaal gezien?
Ik sluit me bij jou aan. Prima plaatje.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
Wordt waarschijnlijk geen klassieker, maar ik vind em errug fijn!![]()
![]()
En wanneer komt de nieuwe single van de Kaiser Chiefs? Album komt vlak na dat van Oasis uit, dus dan kan de single ook al snel uit komen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef MichielV het volgende:
Fijn liedje!
Weet ik nu nog niet, maar vorige keer mocht ik het album primeuren... hopelijk dit keer weer!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En wanneer komt de nieuwe single van de Kaiser Chiefs? Album komt vlak na dat van Oasis uit, dus dan kan de single ook al snel uit komen.
Ik heb Ruby toen voor het eerst bij Giel gehoord.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:44 schreef MichielV het volgende:
[..]
Weet ik nu nog niet, maar vorige keer mocht ik het album primeuren... hopelijk dit keer weer!
Oei..lekker rustig aan doen iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
zow ben dr ook weer.
Kreeg op men werk migraine, en toen ik thuis kwam en me ging ontspannen kwam het nog harder aan. Gelukkig heb ik een goed medicijn en zit ik nu met mn zonnebril op schermpje te kijken en radio op een heel zacht fluisternivootje te luisteren
'k heb zelf een gruwelijke hekel aan subpagina's, dus dat staat ook in al m'n accounts uit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
oh en nadat ik FOK heb afgesloten en opnieuw ben ingelogd hb ik nu opeens weer pagina's in dit topic
*oh ik moet nog stemmen*
Ohjee. Moeten we gaan gokken of ga je het ons vertellen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb net een request verstuurd... Ik schaam me er haast voor!
Ik hou het nog even stil...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ohjee. Moeten we gaan gokken of ga je het ons vertellen?
toch niet weer Anita Meijer hequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb net een request verstuurd... Ik schaam me er haast voor!
Jajaquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef Broekie het volgende:
'k heb zelf een gruwelijke hekel aan subpagina's, dus dat staat ook in al m'n accounts uit.
Niet dat ik die andere accounts ooit nog gebruik hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |