voor jouw een vraag voor mij een weet!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:23 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ok dan voeg ik je wel toe, je msn was toch superxmacho@hotmail.com?
Vaak!!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hoe vaak ga je dat nog melden??
Ik wist het eigelijk al maar ik wou een extra bevestiging.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
voor jouw een vraag voor mij een weet!!
heb een idee..quote:
Geef eens een hint voor het zoeken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb een idee..
je gaat op hyves zoeken naar me hyves voeg je me daar maar toe kan je me foto's ff bekijken en dan oordelen..
veel plezier met het zoeken
heb blond haar, woon in friesland..oja heb een foto van me paard.. als proviel fotoquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:32 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Geef eens een hint voor het zoeken.
Waar in Friesland? Bolsward toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb blond haar, woon in friesland..oja heb een foto van me paard.. als proviel foto
Nee de helquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Waar in Friesland? Bolsward toch?
Nee. vriendinnen gaan niet meer, en alleen ga ik niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:28 schreef Quir het volgende:
Ik vertrek zo richting kermis, kom ik je nog tegen, Daniane?
Dat is een synoniem voor Friesland jaquote:
\quote:
Precies!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:38 schreef Daniane het volgende:
[..]
Iedereen zwicht voor de Italiaan.
Vertel eens wat tags uit je profiel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
\
friese ghetto..
i ook een plaatsje hier in friesland dat heet achter de hel, 1 boerderij 2 kerkjes, stonden 7 boerderijen mara die zijn door de jaren heen afgefikt.
En me oom woont daar.
zo machtig moet een lang zand pad op, kom je ene houten bordtje halfe wegen tegen :
Achter de hel
Inwoners: 1
De heer Sanders
haha sal ik ff kijken of onze italiaanse vriend wel zo knap is?quote:
boksenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:41 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Vertel eens wat tags uit je profiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |