Nee, hij mocht niet aan en ze wouden zo graag m'n gitaar zien.quote:
Ik probeer van de week wel een filmpje te maken.quote:
En nog een fan voor het genre.quote:
MdO is wel tof maar het kan best zijn dat ik een band die er vrij veel op lijkt volkomen ruk vind.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En nog een fan voor het genre..
.
Ik vind echt geweldig aan MdO dat zij inspiratie putten uit haast elk genre. Funk, barok & metal in 1 nummer. Het kan gewoon! Gewoon doen waar je zin in hebt, geen keurslijf..
SG Standard Heritage Cherry... gast is m nu voor me aan het afstellen en ik ga 'm ophalen zodra mijn nichtje klaar is met optutten... (emo's hebben veel make-up enzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:24 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig Jimmy! Wat voor SG is het? FOTO'S
Ik moet en zal ooit nog een concert van die lui meemakenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:21 schreef Witchfynder het volgende:
Iig heb je Mago de Oz in je speellijst staan..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
SG Standard Heritage Cherry... gast is m nu voor me aan het afstellen en ik ga 'm ophalen zodra mijn nichtje klaar is met optutten... (emo's hebben veel make-up enzo)
Hopen dat mijn Mastercard wordt geaccepteerd...
Deze dus
[ afbeelding ]
Mijn Pacifica 112 van 300,- speelt en klinkt ook wat fijner dan mijn Ibanezquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:57 schreef Metalfreak het volgende:
Heb deze week mijn oude Yamaha nog eens onder het stof uitgehaald, maar damn, wat speelt die hals toch lekker. Zou bijna zeggen dat die makkelijker en lekkerder speelt dan mijn (veel duurdere) Jackson...
Tuurlijk... of heb je liever een hollowbody PRS?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
neem je ook meteen een linkshandige voor mij mee?
Hebben ze ook andere hollowbodies? Ik ben neit zo'n fan van PRS.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:51 schreef Doodkapje het volgende:
Tuurlijk... of heb je liever een hollowbody PRS?
¡Que bonita, amigo! ¡Me gusta mucho los grupos musicales españoles!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:00 schreef brother52 het volgende:
Ik dacht net dat ik een vage versie van Scarborough Fair in mijn playlist had staan.
Blijkt het Duerme... van Mago de Oz te zijn.
Klinkt als....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef SNArky het volgende:
¿Conosce a otras grupos también?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |