quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:02 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp... ik wil dus beginnen met Gitaar spelen is een Yamaha F310 een goeie om op te beginnen?
Stagg? is dat een merk?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, zolang het geen Stagg is is het als snel goed
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/gitaristenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:25 schreef Jorikjet het volgende:
Hier verder! Geen OP, want Dean zat vorige keer in de bus, dus linkje ben ik kwijt.
[ afbeelding ]
Bedoel maar, als je er nu op terugkijkt, wat vind je er dan van?quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:25 schreef Jorikjet het volgende:
Hier verder! Geen OP, want Dean zat vorige keer in de bus, dus linkje ben ik kwijt.
[ afbeelding ]
Ja, het was echt een hele fijne en betrouwbare gitaar! Was echt al het geld waardquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedoel maar, als je er nu op terugkijkt, wat vind je er dan van?
Maar wees niet bang, ik ben begonnen op een Amuse.... dat is drie keer zo erg. Een Stagg kan je tenminste nog redelijk stemmen.
Nja, ok.... voor een beginner is het ook niet slecht denk ik... maar toch... nogsteeds een beetje huiverig voorquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja, het was echt een hele fijne en betrouwbare gitaar! Was echt al het geld waard
Sarcasme, hij was vet kut!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, ok.... voor een beginner is het ook niet slecht denk ik... maar toch... nogsteeds een beetje huiverig voor
Dank je.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:17 schreef Jorikjet het volgende:
welkom! mooi gitaartje heb je dan! de 2 of 3 pickup versie?
Ik dacht dat alleen Gibson ook een versie met 3 pickups had?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:46 schreef matjuhhh007 het volgende:
Mooi, hoewel de 3 humbuck versie er wel toffer uitziet.
Buizen bestaan langer, dus beterquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:28 schreef The_Dean het volgende:
Waarom denk je dat al die oefenamps transistors zijn, met je mooie buizen!
Ik speel luitquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Akoestische gitaren bestaan ook langer dan electrisch. Waarom speel jij electrisch?
Ok, bassist kicken en een basmeisjequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:12 schreef Metalfreak het volgende:
Gisteren weer eens gehad over onze plannen om een bandje te starten. Bassist hebben we al, de rest moeten we dus nog zien te vinden
Iedereen eruit schoppen was het toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 06:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoef van huis uit nog geen minuut te reizen
Vanavond weer oefenen, maar even wat/die dingen bespreken.
Waarna Dean begint als een succesvolle carriere als death metal shredder en zijn gewilde endorsement deal met Dean Guitars krijgt en de covers siert van de Aardschok, Rocktribune, Metal Hammer, Rock Hard etc. Hij wordt de favoriete zoon van het Friese metalpubliek en zal in de geschiedenis bekend staand als de meest heersende muzikant die ooit uit Friesland gekomen is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Iedereen eruit schoppen was het toch?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:25 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
edit; voor de volgende keer, dankzij snarky; http://wiki.fok.nl/index.php/OP/gitaristen
Nou neuh, zover wil ik eerst niet gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Iedereen eruit schoppen was het toch?
quote:
Ik woon op mezelf en heb er dus eentje bij mij staan en eentje bij m'n ouders waar ook nog een oefenruimtetje is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:49 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom twee?
Ook dat doe ik wel eens ja, 'k heb een stereo delay en stereo chorus. Gebruik ik niet live hoor, maar om op te nemen. Om het live te gebruiken zou ik teveel gedoe vinden (en de gemiddelde geluidsman is daar ook niet zo blij mee). Maar in stereo opnemen is wel eens geinigquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:51 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien wil hij in stereo spelen..[...]
Voor optredens is het een ideale versterker (relatief makkelijk te vervoeren en toch volume genoeg). Voor een slaapkamer is het denk ik wat overkill.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:54 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik vroeg me af of dat ding ook goed is voor op de slaapkamer,,Ik wil er mee op me kamer en optredens mee doen.
En jij geloofd dat zelf?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarna Dean begint als een succesvolle carriere als death metal shredder en zijn gewilde endorsement deal met Dean Guitars krijgt en de covers siert van de Aardschok, Rocktribune, Metal Hammer, Rock Hard etc. Hij wordt de favoriete zoon van het Friese metalpubliek en zal in de geschiedenis bekend staand als de meest heersende muzikant die ooit uit Friesland gekomen is..
Zolang je het zelf maar geloofd, dàn kom je er!quote:
Als die gast er .13 snaren op had en je schakelt weer over op .10 of kleiner denk ik dat je ook de hals wat aan moet passen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:58 schreef Witchfynder het volgende:
[...].13 snaren[...]
Een Digitech Whammy zonder expressiepedaal, lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Een wat?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:35 schreef Doodkapje het volgende:
Pfff.. tvp maar weer
Net terug uit Seattle enzo,... en ik sta met een Conorach shirt voor Capitol Hill in Olympiafoto volgt nog
Had ik ook! Maar idd, leuke zaal. Ik heb er destijds Megadeth gezien. Ze willen graag de 013 van het oosten zijn, heb ik het idee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Net terug van Floggin Molly, in Rijssenin Lucky&Co
was er beetje sceptisch over die zaal
Maar wat een vette zaak zeg1 of zoniet de leukste zaal van Nederland waar ik geweest ben
![]()
Nu douchencombinatie van zweet en bierlucht is niet echt ideaal, dat rookverbod heeft ook zo z'n nadelen
Da's een analoge octaver/phase shifter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Een wat?
Basgitaren zijn niet te imiteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:31 schreef Gitarist het volgende:een basgitaar imiteren (niet dat je dat zou willen)
Volgens mij is dat een beetje een lastige combinatie. Je zou nog een Dimarzio Evolution kunnen proberen, die gebruik ik zelf ook, heeft een stevige output maar doet het clean ook heel behoorlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is nou een lekkere humbucker met krankzinnig hoge output (I mean squeel like a pig, baby), maar clean ook nog goed te pruimen is?
Heb van Jeff Waters (via youtube, niet persoonlijk helaas) de Seymour Duncan SH-5 als tip gekregen, maar vraag me af of er niet elementen zijn die nog bruter zijn, maar clean ook te pruimen zijn. De Invader is heel bruut, maar schijnt clean niet heel lief te zijn (hij is immers ontwikkeld voor een Poole death metalband
).
Ik heb 14K in een singlecoil brugelement. Ik vind boven de 18K voor een humbucker veel... Dit is aan de bovengemiddelde kant...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
Is 14K weerstand hoog voor een brughumbucker? GFS vindt van wel, dudes op harmony central vinden van niet. En ik weet het weer niet..
jeweet zelluf...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:25 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ja toch?
tof! doe mij jou vriendin eensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:54 schreef Gitarist het volgende:
Whoohoo! Kom ik net thuis, ligt er een cadeautje van m´n vriendin op tafel! De Electro-Harmonix Micro POG!
[ afbeelding ]
Haha, dacht het niet!quote:
Die rechtsbovenste heeft vette artquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:48 schreef Gitarist het volgende:
Gisteren de POG gekregen, en vandaag in het kader van "show je pedalboard":
[ afbeelding ]
[..]
Haha, dacht het niet!![]()
![]()
Was slim geweest...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef Witchfynder het volgende:
Doe nu vast een pic, hebben we straks een before and after..
Je snapt nu zeker wel dat we je wel in de zeik gaan nemen, mocht je op een meeting komen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:16 schreef Moozze het volgende:
Ok, ik heb net zo raar gedroomd!
Er was weer een gitaristenmeet en dit keer kon ik wel dus ik ben daar vrolijk naartoe gegaan. Ik had mijn akoestische gitaar meegenomen want dat doe ik eigenlijk altijd. Ik was verbaasd dat ik de enige was met een gitaar, dus ik vraag of iemand even wilt spelen. Iemand (ik weet echt niet wie, volgens mij was het niet iemand die echt bestaat) pakt mijn gitaar aan en zegt er een goocheltruck mee te gaan doen. Hij houd mijn gitaar onder een tafel maar ik kan precies zien dat hij de hals van mijn gitaar afbreekt... (Hij was best sterk denk ik...) Ik vond dit natuurlijk niet tof want ik had net bijna genoeg geld voor een versterker en nu moest ik weer een gitaar kopen, ik vond het echt een associale lul en ik moest bijna huilen. De rest van jullie vond dat ik me niet zo aan moest stellen en dat het maar een gitaar was. Ik zou maar gewoon een nieuwe moeten kopen vonden jullie.
Bedankt voor de support he!
Ik wacht al 10 minuten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Was slim geweest...
Maar hij is al af, dus one minute please
Ik heb ergens nog wat ducttape liggenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je snapt nu zeker wel dat we je wel in de zeik gaan nemen, mocht je op een meeting komen?.
Maar dingen slopen doen we niet.. Plus, Dean zet het zo weer in elkaar mbv een servetje, een paperclip en twee tandenstokers.
.
Sorry moest even een urgent bandmeeting inlassen xDquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wacht al 10 minuten..
.
Als jullie niks slopen vind ik alles bestquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je snapt nu zeker wel dat we je wel in de zeik gaan nemen, mocht je op een meeting komen?.
Maar dingen slopen doen we niet.. Plus, Dean zet het zo weer in elkaar mbv een servetje, een paperclip en twee tandenstokers.
.
Owjee, ruzie binnen de band?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Sorry moest even een urgent bandmeeting inlassen xD
Ik zou niet weten waarom. Doen wij ook niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:18 schreef Moozze het volgende:
En je denkt toch niet dat ik nu nog een gitaar mee ga nemen naar een meeting...
Was ook maar een droom, die zijn nooit logisch.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Doen wij ook niet..
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
IJsthee en gitaren, lalal la laaaaa.
Nee moest de drummer vertellen dat we zondag optreden hebben en dus veel moeten repeterenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Owjee, ruzie binnen de band?
En we hebben een excuus-aziaat...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:49 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, van alle meetings van fok is die van ons nog de minst debiele denk ik. Ten eerste zijn wij niet zo heel nerdy (op onze campzoner na) en contactgestoord en echte ransapen zitten hier ook niet. Gewoon gezellig en sociaal. Vandaar dat de eerste meeting zo'n succes was.
.
Samples!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:45 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb net een Vox amplug ac30 gehaald, klinkt behoorlijk goed.
...Maar dat zegt meer iets over jou dan onsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:53 schreef Moozze het volgende:
Nou, de meet in mijn droom was echt zwaar kut!
Zit van dat gaas in he? Volgens mij zijn ze ook microfonisch. Old school hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee moest de drummer vertellen dat we zondag optreden hebben en dus veel moeten repeteren
[ afbeelding ]
Is de 'close up'
Ik wou em makenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...Maar dat zegt meer iets over jou dan ons
Wat zal Mustaine koffie vershrikkelijk bitter zijn, zelfs na 20 jaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:31 schreef Witchfynder het volgende:
Gaaf. Ach, Dave Mustaine en Charlie Benante hebben eigen koffie.
.
En toch zijn het de metallicafans die klagen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat zal Mustaine koffie vershrikkelijk bitter zijn, zelfs na 20 jaar
Had je die gitaar maar niet mee moeten nemen =(quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:31 schreef Moozze het volgende:
Iemand brak de hals van mijn gitaar! Dat zegt niks over mij als sfeerverpester ofzo!
Plaag je maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En toch zijn het de metallicafans die klagen..
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:16 schreef Moozze het volgende:
Er was weer een gitaristenmeet en dit keer kon ik wel dus ik ben daar vrolijk naartoe gegaan. Ik had mijn akoestische gitaar meegenomen want dat doe ik eigenlijk altijd. Ik was verbaasd dat ik de enige was met een gitaar, dus ik vraag of iemand even wilt spelen. Iemand (ik weet echt niet wie, volgens mij was het niet iemand die echt bestaat) pakt mijn gitaar aan en zegt er een goocheltruck mee te gaan doen. Hij houd mijn gitaar onder een tafel maar ik kan precies zien dat hij de hals van mijn gitaar afbreekt... (Hij was best sterk denk ik...) Ik vond dit natuurlijk niet tof want ik had net bijna genoeg geld voor een versterker en nu moest ik weer een gitaar kopen, ik vond het echt een associale lul en ik moest bijna huilen. De rest van jullie vond dat ik me niet zo aan moest stellen en dat het maar een gitaar was. Ik zou maar gewoon een nieuwe moeten kopen vonden jullie.
Je weet dat ik akoestische haat, en me toch tergen en een meenemen. Dan vraag je er ook om!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:16 schreef Moozze het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een keer het wijf van het uitzendbureau finaal uitgescholden schijntWie belt er dan ook om 8 uur 's ochtends, dan ben ik nog niet wakker he
Heb ik blijkbaar in m'n slaap opgenomen en iets in de richting van
"TYFT OP MAN IK GA ECHT NIET WERKEN WEET JE HOE VROEG HET IS JOH IDIOOT"
en toen de haak erop gesmeten en me wee romgedraait
Herinner me er niks van
Maar kapotquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zit van dat gaas in he? Volgens mij zijn ze ook microfonisch. Old school hoor..
...maar je hebt ons nog nooit gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:31 schreef Moozze het volgende:
Iemand brak de hals van mijn gitaar! Dat zegt niks over mij als sfeerverpester ofzo!
Jij hebt duidelijk geen psychologie gestudeerd! En ik zag jullie op de foto's van de meet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...maar je hebt ons nog nooit gezienDus alles wat je droomt komt voort uit je eigen heufke... stiekem wil je gewoon dat die gitaar van je finaal vernederd wordt,...!!!
Yamaha RGX A2quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:31 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor gitaar heb je ook alweer gekocht, Cynic?
Wow, echt een bijzonder ding!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yamaha RGX A2
Een gitaar vermomd als Ipod.
Hmm, ik dacht dat er ook een versie van Ecstasy of Gold op zou staan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:31 schreef The_Dean het volgende:
Goddomme, de nieuwe Metallica
Welkom terug mannen.
Psychologie... psychologie... dat is toch zo'n hobby cursus van de LOI?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:38 schreef Moozze het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen psychologie gestudeerd! En ik zag jullie op de foto's van de meet.
Best tof ding, maar één van de pickups knonk niet zo top (weet echter niet meer welke) (en ja dat was bij elke zover ik weer)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yamaha RGX A2
Ik heb hem helaas nog niet, maar hij schijnt wel heel licht te zijn inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:35 schreef SNArky het volgende:
[..]
Wow, echt een bijzonder ding!
Eindelijk een keer een nieuwe ontwikkeling die ik wel mooi vind
Weegt niks zeker?
Grappig, laat maar weten of het werktquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yamaha RGX A2
schijnt nog best tegen te vallen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Psychologie... psychologie... dat is toch zo'n hobby cursus van de LOI?
Dat zal ik jullie niet aandoen, ik speel net een week gitaar.quote:
Dan speel je al beter als mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zal ik jullie niet aandoen, ik speel net een week gitaar.
Nou vooruit, ik zal morgen wel wat opnemen.quote:
Musical Instrumentsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:02 schreef Witchfynder het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat een/de muzikantenvakbond in de VS afgedwongen heeft dat instrumenten mee kunnen in de cabine, maar of het wat kost ofzo...
Edit: kan er niks meer over googlen dus misschien was het bullshit..
Ook in de buurt van Nijmegen?!quote:
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:58 schreef Aresdreams het volgende:
hoe is het eigenlijk afgelopen met de band dean?
Nou, zijn beide juist toegespitst op de Friese taal en muziek, dus denk het nietquote:
En dan eventueel nog belasting en invoerrechten dus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Aldus de site van NWA... morgen maar even bellen hoeveel het naar Europa kost...Maar volgens mij komt een gitaarkoffer nooit over de 45 inch (= 1m15)... dus misschien mag het als carry on mee
Joah, wat saaie nummers op de lange baan geschoven enzo, na de gigs nieuw spul schrijvenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:03 schreef Aresdreams het volgende:
dus je gaat er toch mee door?
toch weer iets kunnen vinden om je op gang te houden?
Precies! Altijd tegen je plafond aan spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:38 schreef Aresdreams het volgende:
cool
blijf ik ook mee bezig, houd het wel leuk
Ik sta dan meestal ook op mijn bureau te spelen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef Witchfynder het volgende:
Precies! Altijd tegen je plafond aan spelen..
Muwoa ik denk dat je het nét aan gaat redden. Mijn koffer is toch ook nog 1,10quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef Doodkapje het volgende:
Aldus de site van NWA... morgen maar even bellen hoeveel het naar Europa kost...Maar volgens mij komt een gitaarkoffer nooit over de 45 inch (= 1m15)... dus misschien mag het als carry on mee
Doe niet zo moeilijk en zaag er dan een stukje af manquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:10 schreef Cynic het volgende:
Mijn Washburn koffer gaat daar echt ruim overheen![]()
Moet ik maar nooit mee in het vliegtuig nemen dan...
En zo komen dromen toch nog uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en zaag er dan een stukje af man
Moet je wel zo'n gevormde case hebben en niet zo'n brute Gator koffer met extra vakjes en shit. Die passen niets eens dwars in een Renault Clio.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa ik denk dat je het nét aan gaat redden. Mijn koffer is toch ook nog 1,10
Nee, ik bedoel... je hebt ook van die rechthoekige cases met een vak náást de gitaarbody. Dat scheelt je wel gelijk 15 cm aan lengte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:35 schreef brother52 het volgende:
Qua lengte scheelt dat niet zo heel erg veel volgens mij. Hooguit 1à 2 cm.
Maar als je eerst je koffer een kwartslag draait, en dan pas denk vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel... je hebt ook van die rechthoekige cases met een vak náást de gitaarbody. Dat scheelt je wel gelijk 15 cm aan lengte.
Jij draait met de kaart als je aan het kaartlezen bent?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar als je eerst je koffer een kwartslag draait, en dan pas denk vanohhh 15 cm erbij
dan is die juist breder
en dán maakt het niet meer uit
hé hé heéee
Zie paar posts boven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wat voor pakketje?
Kon je snaren maar ruilen. Ik ga zo een .010 setje komen, want met die .013 snaren lukt het niet. Ja, die dikke wel, maar die drie dunne niet. En een gemixt setje lijkt me niet zo'n goed idee op een Floyd, he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:02 schreef Cynic het volgende:
Daar moeten snel wat .011 snaren op (op zijn minst, misschien ook nog wel .012, ligt er nog aan voor welke band ik dit ga gebruiken.
Ik kan echt helemaal niks met die .009 set die er nu op zit...
Mijn meest gequote post hier op fok.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:38 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik wou het zelf ook al zeggen, maar hij was eerder...
Dat kan wel hoor, moet je alleen je brug goed op afstellen. Een .013 set heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk, ik speel al jaren uitsluitend op .011 en .012 .quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kon je snaren maar ruilen. Ik ga zo een .010 setje komen, want met die .013 snaren lukt het niet. Ja, die dikke wel, maar die drie dunne niet. En een gemixt setje lijkt me niet zo'n goed idee op een Floyd, he?
omdat me dat beter ligt (en ik daar nog x setjes van heb liggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef Cynic het volgende:
Waarom wil je terug naar .009 dan?
Wat heb je er eigenlijk als lage B snaar opliggen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
omdat me dat beter ligt (en ik daar nog x setjes van heb liggen)
Misschien heeft hij het wel daarom, Laat hij die douane zijn koffie drinken en ondertussen sneakt hij al zijn gitaren langs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:58 schreef The_Dean het volgende:
Moeten ze wat van Mustaine importeren.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:24 schreef Moozze het volgende:
Ik ook niet, maar ik lette alleen op mn gebroken gitaar.
+1quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:24 schreef Moozze het volgende:
Ik ook niet, maar ik lette alleen op mn gebroken gitaar.
Ach ja... dan gooi ik het op "Aber wir haben es nicht gewusst... ich muss mal auf einen Hochzeit Gitarre spielen... wir sind underground..."quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:47 schreef Witchfynder het volgende:
Bij regel zijn ze in DE strenger met alles op koffiezetten na.
Voor Romein kan je zelf via de site bestellen, dat lijkt me het gemakkelijkst voor jou. Krijg je ze gewoon thuisgestuurd.quote:IDUNA IS AL ÛTFERKOCHT ( de rest rint ek as een trein)
Sa,.. wy binne der wer! Fuort mar efkes mei it goeie – of just foar sommigen it minder goeie – berjocht der ynkletse……….de 22 november E-Tickets fan Iduna mei Opsternaad binne allegear al de doar ût .. Misskien dat der links en rjochts nog een ferdwaald keartsje by de foarferkeap adressen leit mar dat is dan mazzel foar degene dyt it op de kop tikket. Dus poerbêste allegear ; wolle jimme der by wêze ; foar 29 november yn’t Colloseum (de Theateragenda fan Dok18 )yn Dokkum kinne jimme op dit stuit nog bestelle! Neist Strawelte krije jimme der ek nog ris Dead Horse Running en as D.J. nimmen minder dan Metal Mike fan Aardschok en KINK-FM derby . Foar it concert yn Ljouwert mei de Trije Gurbes en Peter Sybenga yn Romein is de foarferkeap no ek al los barstten. Dit yn plak fan 01 septimber sa at we earder meld hawwe.Dus skaf no asjeblieft een keartsje oan want wy wolle net dat jimme straks neist de pot pisje. It rint stoarm en - at it heal kin - allinich de echte Strawelte fans foar /op/onder en neist it podium .
Thanks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
Oh, en Brotha:
[..]
Voor Romein kan je zelf via de site bestellen, dat lijkt me het gemakkelijkst voor jou. Krijg je ze gewoon thuisgestuurd.
Ik hoop het niet nee maar volgens mij moet ik die dag naar Living Colour.quote:
Wat heeft hij met dat arme ding gedaan, joh?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Jawel, die van Pepper Keenan van Down en Corosion of Conformity:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Het blijft een gebruiksvoorwerp, natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat heeft hij met dat arme ding gedaan, joh?
Ja dat had ik dus ook, nomraal heb ik ze altijd wel liggen, waarschijnlijk lagen ze ook ergens waar ik ze weer niet kon vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:31 schreef brother52 het volgende:
Ik zorg er altijd wel voor dat ik snaren in huis heb.
Vaak ben ik wel eerst een uur aan het zoeken voordat ik ze vind op de meest logische plaatsen. (voor me op mijn bureau, in een gitaarkoffer)
Maak eens foto'squote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef Cynic het volgende:
Haha, goed bezig!
Ik heb net een setje .011 op de mijne gezet en hem gelijk in D gestemd. Het is haast een echte gitaar nu
Misschien ga ik er nog een JB in zetten, ik zag dat Seymour Duncan ook hele mooie witte heeft namelijk
Dat had ik gisteren ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:01 schreef brother52 het volgende:
's Nachts snaren vervangen is geen goed idee.
Het heeft gister zeker 3 minuten geduurt voordat ik doorhad dat ik aan een verkeerde tuner zat te draaien
Nee, hij mocht niet aan en ze wouden zo graag m'n gitaar zien.quote:
Ik probeer van de week wel een filmpje te maken.quote:
En nog een fan voor het genre.quote:
MdO is wel tof maar het kan best zijn dat ik een band die er vrij veel op lijkt volkomen ruk vind.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En nog een fan voor het genre..
.
Ik vind echt geweldig aan MdO dat zij inspiratie putten uit haast elk genre. Funk, barok & metal in 1 nummer. Het kan gewoon! Gewoon doen waar je zin in hebt, geen keurslijf..
SG Standard Heritage Cherry... gast is m nu voor me aan het afstellen en ik ga 'm ophalen zodra mijn nichtje klaar is met optutten... (emo's hebben veel make-up enzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:24 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig Jimmy! Wat voor SG is het? FOTO'S
Ik moet en zal ooit nog een concert van die lui meemakenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:21 schreef Witchfynder het volgende:
Iig heb je Mago de Oz in je speellijst staan..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
SG Standard Heritage Cherry... gast is m nu voor me aan het afstellen en ik ga 'm ophalen zodra mijn nichtje klaar is met optutten... (emo's hebben veel make-up enzo)
Hopen dat mijn Mastercard wordt geaccepteerd...
Deze dus
[ afbeelding ]
Mijn Pacifica 112 van 300,- speelt en klinkt ook wat fijner dan mijn Ibanezquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:57 schreef Metalfreak het volgende:
Heb deze week mijn oude Yamaha nog eens onder het stof uitgehaald, maar damn, wat speelt die hals toch lekker. Zou bijna zeggen dat die makkelijker en lekkerder speelt dan mijn (veel duurdere) Jackson...
Tuurlijk... of heb je liever een hollowbody PRS?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
neem je ook meteen een linkshandige voor mij mee?
Hebben ze ook andere hollowbodies? Ik ben neit zo'n fan van PRS.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:51 schreef Doodkapje het volgende:
Tuurlijk... of heb je liever een hollowbody PRS?
¡Que bonita, amigo! ¡Me gusta mucho los grupos musicales españoles!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:00 schreef brother52 het volgende:
Ik dacht net dat ik een vage versie van Scarborough Fair in mijn playlist had staan.
Blijkt het Duerme... van Mago de Oz te zijn.
Klinkt als....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef SNArky het volgende:
¿Conosce a otras grupos también?
41" ik heb het nagevraagdquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:07 schreef brother52 het volgende:
De grote vraag is nu natuurlijk:
Is de koffer kleiner dan 45"?
Mallerd, je weet dat je altijd bij mij binnen mag spelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
ARghhhhh
fucking nice dude![]()
mag ik bij je binnen komen spelen
Noem hem Moozzequote:Op zondag 24 augustus 2008 00:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
41" ik heb het nagevraagdSpeelt super, alleen heeft mijn nichtje zo'n 15 Watt Behringer versterker hier, maar het werkt iig
Zometeen gaan we naar Portland voor een diner ofzo...dus ik moet haar even alleen laten... of is het een hem... ik moet nog een naam ervoor verzinnen
Zij mag dus gewoon mee het vliegtuig inquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
41" ik heb het nagevraagdSpeelt super, alleen heeft mijn nichtje zo'n 15 Watt Behringer versterker hier, maar het werkt iig
Het lijkt me een haar, kijk maar naar die mooie rondingen.quote:Zometeen gaan we naar Portland voor een diner ofzo...dus ik moet haar even alleen laten... of is het een hem... ik moet nog een naam ervoor verzinnen
Je moet haar emo-vriendinnetjes eens zienquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:16 schreef The_Dean het volgende:
Doodkapje heeft een emo nichtje![]()
Wat boeit mij die SG danPics!
Vreselijke kitsch vind ik het, dat kan dus echt niet!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind echt geweldig aan MdO dat zij inspiratie putten uit haast elk genre. Funk, barok & metal in 1 nummer. Het kan gewoon! Gewoon doen waar je zin in hebt, geen keurslijf..
Zegt de meneer met de puntige gitaar met bliksemschichten er op.quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vreselijke kitsch vind ik het, dat kan dus echt niet!
We wachten hem op wanneer hij terug komt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:15 schreef KaMo het volgende:
Die SG is echt bruut, als je niet weg was geweest had ik om samples gevraagd xD
zit er bij jou ook zo'n vreemd luchtje aan die koffer? me les paul koffer heeft dat wel enorm, niet eruit te krijgen!quote:
Het gaat me ook vooral om het muzikale aspect. Je doet op een lekkere biefstuk toch ook geen aardbeien met slagroom.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zegt de meneer met de puntige gitaar met bliksemschichten er op..
Spaanse bands zijn altijd hilarisch wanneer ze eens Engels gaan zingen:
Heb ook ergens een cover van The Trooper door een Spaanse band. Volgens mij proberen ze gewoon iets fonetisch te doen..
Kan best een lekkere combinatie zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:27 schreef Cynic het volgende:
Het gaat me ook vooral om het muzikale aspect. Je doet op een lekkere biefstuk toch ook geen aardbeien met slagroom.
De hele carnavalsact hoeft van mij ook niet zo nodig overigens
Ik heb wel een XBOX, maar ik vind dat spel veel te duur...quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat ik straks maar even gaan drummen.![]()
Ik krijg een XboX360 met Rockband te leen.
Zo doe ik ze ook altijd op mijn gitaar. Hoe doe jij dat dan, dat het zolang duurt?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
Eigenlijk zijn de mechanieken zoals op een bas veel handiger dan op een gitaar. Je steekt verticaal de snaar er in, klemt hem de hoek om en draaien maar.
Mja samples komen veel later... mijn Marshall staat in de repetitieruimtequote:Op zondag 24 augustus 2008 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We wachten hem op wanneer hij terug komt..
Doet me denken aan Bill Baileys verhaal over waarom de Nederlandse douane zoveel cooler is dan andere..
Volgens mij is het bang dat hij de tere gitaarsnaartjes breekt met z'n lompe bassistenhandenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zo doe ik ze ook altijd op mijn gitaar. Hoe doe jij dat dan, dat het zolang duurt?
.52 normaal gesproken, ligt nu .56 op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat heb je er eigenlijk als lage B snaar opliggen?
Ik vind die bij die standaard 7 snarige setjes eigenlijk te dun, ik gebruik zelf een .62
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |