quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:02 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp... ik wil dus beginnen met Gitaar spelen is een Yamaha F310 een goeie om op te beginnen?
Stagg? is dat een merk?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, zolang het geen Stagg is is het als snel goed
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/gitaristenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:25 schreef Jorikjet het volgende:
Hier verder! Geen OP, want Dean zat vorige keer in de bus, dus linkje ben ik kwijt.
[ afbeelding ]
Bedoel maar, als je er nu op terugkijkt, wat vind je er dan van?quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:25 schreef Jorikjet het volgende:
Hier verder! Geen OP, want Dean zat vorige keer in de bus, dus linkje ben ik kwijt.
[ afbeelding ]
Ja, het was echt een hele fijne en betrouwbare gitaar! Was echt al het geld waardquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedoel maar, als je er nu op terugkijkt, wat vind je er dan van?
Maar wees niet bang, ik ben begonnen op een Amuse.... dat is drie keer zo erg. Een Stagg kan je tenminste nog redelijk stemmen.
Nja, ok.... voor een beginner is het ook niet slecht denk ik... maar toch... nogsteeds een beetje huiverig voorquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja, het was echt een hele fijne en betrouwbare gitaar! Was echt al het geld waard
Sarcasme, hij was vet kut!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, ok.... voor een beginner is het ook niet slecht denk ik... maar toch... nogsteeds een beetje huiverig voor
Dank je.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:17 schreef Jorikjet het volgende:
welkom! mooi gitaartje heb je dan! de 2 of 3 pickup versie?
Ik dacht dat alleen Gibson ook een versie met 3 pickups had?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:46 schreef matjuhhh007 het volgende:
Mooi, hoewel de 3 humbuck versie er wel toffer uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |