abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60929517
Hallo,

even flink klagen,

Enkele weken geleden ben ik op vakantie geweest naar Madeira.
Ik had er geen spat zin in, maarja, vaders betaalde dus dan ga je mee.

We vertrokken 's ochtends heel vroeg vanaf Schiphol, met als gevolg dat je de hele nacht al op Schiphol moet rondhangen.
Ik zag daar heel veel gezinnen die ook op vakantie gingen, bij het zien van zoveel droefheid had ik al geen zin meer.

Om drie uur gingen we maar naar de Check-in balie om in te checken en daar zag ik hem staan.
Een 14 jarige kneus die zichzelf duidelijk veel volwassener vindt dan dat hij in werkelijkheid is, ik zag dat hij met open bek naar mij stond te staren en daarna maar quasi nonchalant bleef doen .

Ik negeerde deze kneus maar een beetje, als ik op vakantie aangekomen was zou IK lekker de discotheek induiken om me suf te dansen en te laten nemen door de eerste de beste dronken Engelsman en de starende kneus zou na het avond eten met zijn ouders zitten monopolyen.

Na het inchecken zag ik hem nog constant 'per ongeluk' voorbij lopen, als ik ik een winkeltje inliep hing hij wat bij de ingang rond.
De hele familie (vader, moeder en broertje) viel het ook al op en de opmerkingen waren niet van de lucht...

Tot mijn grote schrik bleek deze creep ook nog vlakbij mij in het vliegtuig te zitten!
Constant naar mij staren, en als ik dan geirriteerd omkeek snel een andere kant op kijken, hoe kansloos!

Bij het boarden negeerde ik hem maar, hij begon al vlekken in zijn nek te krijgen en kreeg toch wel een beetje medelijden met hem.

Goed, na de vliegreis, bleek hij ook nog in dezelfde transfer bus te zitten.
Mijn goede humeur verdween als sneeuw van de zon, straks zat ik nog 10 dagen met deze puber in hetzelfde hotel!
stel je voor, duik je wat leuks op in de kroeg, neem je het mee naar huis en daar ligt prins pukkel vanuit het zwembad je in de gaten te houden....

Hang je je bikini buiten, hangt onze puber aan het slipje te ruiken!
Tijdens de transfer hing meneer de uberervaren reiziger uit, mompelde iets over primitieve transferbussen...
Mijn god! nee!

Later op de luchthaven in de transfervertrekhal zat die kleuter zogenaamd onopvallend te staren, opzich lukte dat aardig alleen bolde zijn korte broek op, kreeg hij vlekken in zijn nek, hing zijn tong uit zijn bek en stond hij als een paard te hijgen.

Toen we gingen boarden zat hij al in het vliegtuig, hij had een gouden kruisje (gelovig?!) in zijn hand en zat te bidden.
Toen hij mij opmerkte keek hij omhoog, sloeg een kruisje en ging weer door met zijn 14jaar-maar-alles-onder-controle act.
Te zielig!

Tijdens de vlucht zei mijn broer dat hij nog steeds naar mij zat te staren, ik keek naar voren waar die creep zat, zat hij achterom te kijken! naar mijn borsten! en daarna snel naar het gordijntje kijken waar de stewardess achter zat.
Mijn broer zag dit en schoot in de lach! wat een vlucht van hell!

Na het landen stapten we in de taxi en reden weg, mijn vader zei dat de creep in de taxi achter ons reed.
Ik scheet peuken, straks zat hij in hetzelfde hotel, mijn god...
Ik zag het al voor me, 10 dagen bekeken worden door dat joch...
's avonds rukken en dan denken aan mij in bikini...

Godzijdank sloegen we af en reed de taxi met kneus een andere kant op.

ALS JE DIT AL TE ERG VOND OM TE LEZEN, STOP DAN NU, WE ZIJN NOG NIET EENS OP DE HELFT

Ik heb een geweldige vakantie gehad, en zoveel leuke jongens leren kennen!
Heerlijk is dat toch van vakantie dat mensen zo relaxed en los zijn!

Ik ben met mijn broertje op stap gegaan, het leuke aan de mensen daar was dat iedereen een praatje met je maakt en vriendelijk is!
Jongens kunnen daar geweldig dansen en zijn oprecht in je geïnteresseerd en kijken verder dan mijn borsten en bruine haren.

Een paar leuke jongens gezoend en met een paar msnadressen uitgewisseld.
Nu zullen sommige mannelijke fokkers mij wel een sletje vinden, maar dat maakt me niet uit.
Wat een verschil met die creep van Schiphol die niet eens zijn bek durfde open te trekken!!!

Op de terugreis zag ik hem weer zitten in de vertrekhal, hij had verdomme hetzelfde shirt nog aan!
Ik denk dat hij op vakantie 10 dagen in bed gelegen heeft ofzo...
Vanaf het moment dat hij mij zag (ik zag hem al eerder, want mijn broer spotte hem direct) begon hij opeens vreselijk sociaal te doen, vrolijk en hard te praten!
Wat een kneus! want voordat hij mij opgemerkt had was het maar een chaggerein wat ongeïnteresseerd was in alles en iedereen om hem heen...

Ik stond op de heenreis op het punt een praatje te maken met hem omdat hij wat zielig overkwam, nadat ik hem zo gezien had met zijn aanstellerige gedrag ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb...

Hij bleef zich maar aanstellen en staren naar de televisie die op de olympische spelen afgestemd stond...
yeah right... of sport je interesseert met je 14 jarige dikke kraterkop!
Wat een aansteller...

Ik ging maar wat te eten halen, en op dat moment komt hij vlak langs mij lopen, hij kijkt me aan, schrikt en rent de wc in, zeker gaan rukken! de viesterd!

In het vliegtuig bleef die creep mij maar aankijken en door te gaan met zijn aanstellerige gedrag, vriendelijk doen enzo..
Mijn vader wilde op een gegeven moment dat ik niet meer keek naar zijn aandacht vragende gedrag.
Mijn vader werkt in de psychiatrie en was bang dat deze onvolwassen geest zo labiel was dat hij mij in het vliegtuig kon aanranden...

Na deze mededeling in het vliegtuig had ik het niet meer...
Ik was nog in de vakantieroes, droomde nog over de jongens met wie ik had gedanst, ik heb zo gebaald dat ik weer naar Nederland moest met al die smerige ranzig kijkende wanhopige gozers...
En uitgerekend op de terugreis moet ik al weer geconfronteerd worden met zulke zure rukkers.

Ik heb maar wat geslapen en wat was ik blij toen we landden.
Bij de douane op schiphol zag ik hem weer... stond hij weer met zijn bek op half 10 achter me...

Ik trok het niet meer en ben hard rennend de wc ingegaan, ik kon alleen maar denken WEG WEG van die creep!

Ik ben maar verkeerd gelopen, in de hoop dat als ik bij de bagage band kwam dat deze zure rukker al weg was...
Hij stond er nog... zijn mickeymouse tas van de band te slepen...

Mijn vader zag dat ik gehuild had en zei dat ik hem maar moest negeren en dat elke keer als ik keek deze psyco dat kon opvatten als 'contact zoeken' zou zien....

klacht: enge jongens op vakantie die je aanstaren, je niet durven aan te spreken, onopvallend naar je zitten te staren en maar overdreven gedrag gaan zitten vertonen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 18 augustus 2008 @ 18:09:33 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60929571
Samenvatting
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60929599
---> R&P?
0 topics op naam. 14.gif
pi_60929604
Wat leuk, een kloon!
pi_60929625
Lemming?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60929629
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_60929641
Pff dat is wel heeel veel tekst.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60929654
volgende keer gewoon je slipje weer aandoen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 18 augustus 2008 @ 18:14:10 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60929656
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:12 schreef Agiath het volgende:
Lemming?
Nee, zielig figuur: Geregistreerd op: maandag 18 augustus 2008 @ 17:27
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60929674
Pff respect voor zo'n lemming, waar is het origineel
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:15:14 #11
154052 RobertVH
I am your father
pi_60929677
Wat is dit voor ongein?
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:15:26 #12
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_60929679
kun je bij je vader in behandeling? Of je kunt een boek schrijven. Waanbeelden en denkbeeldige stalkers verkopen goed!
pi_60929689
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:13 schreef Fha het volgende:
Pff dat is wel heeel veel tekst.
veel tekst en weinig kwaliteit
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_60929699
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:15 schreef Maisnon het volgende:
zie PUB
pi_60929720
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:15 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

veel tekst en weinig kwaliteit
Ah oke dan ga ik het ook niet lezen haha.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60929721
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:15 schreef Maisnon het volgende:
Mijn Sociale Falen. Was wel eerst in R&P, tho.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:18:40 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60929739
Zelf te bang zijn om er iets van te zeggen, en achteraf klagen op internet .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60929742
Hihi
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:19:40 #19
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60929760
Ben je nou een man of een vrouw?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:20:02 #20
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_60929771
ze vond hem zelf gewoon heel leuk maar durfde niks te zeggen, probeerde hem eerst te vergeten door andere gasten te gaan kopkluiven, nog steeds spijt, dus het van je af proberen te schrijven op fok onder een pseudoniem....
je pa is een psychiater, ik zeg, ga eens op die sofa liggen!!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_60929804
Wat een broer & vader heb je als ze niet even die jongetje inelkaar timmeren .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:22:10 #22
225158 Fersure
Blümchensex
pi_60929817
Origineel is 5x langer
pi_60929835
Zo veel moeite om een kutlemming te maken........

TS heeft zeker tijd teveel ? Ik niet. Dicht ermee.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')