abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:24:44 #1
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60927135
Volgens mij was het eerst mogelijk om met bepaalde abonnementen (sp?) 'gratis' en ongelimiteerd te kunnen bellen met mensen die hetzelfde abonnement hebben!?

Is dat nog steeds zo, en zo ja, waar is dat!?
pi_60927417
Telfort heeft het.
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:00:02 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60928091
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:35 schreef Patjakker het volgende:
Telfort heeft het.
Mooi... dus als ik daar een abbo neem, dan kan ik gewoon 'gratis' ongelimiteerd bellen met iemand die ook telford heeft!? (afgezien van abo-kosten ofcourse )
pi_60928223
Dat is alleen bij dat "unlimited" abbo. Check de telfort site voor de details.
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:14:21 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60928427
Hmmm... 18 euro, en dan ook nog eens 18ct per minuut als je niet naar telfort-abo's belt.

Best duur nog.
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:24:25 #6
225211 Stolas
High prince of Heaven
pi_60928670
Het heeft ons wel honderden euro's per maand bespaard.
pi_60928725
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:24 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij was het eerst mogelijk om met bepaalde abonnementen (sp?) 'gratis' en ongelimiteerd te kunnen bellen met mensen die hetzelfde abonnement hebben!?

let wel:
quote:
Telfort Algemene Voorwaarden
14.10. FAIR USE: Voor het gebruik van Telfort unlimited, Telfort mobiel internet onbeperkt en Surf &
Mail onbeperkt bundel hanteert Telfort een Fair Use Policy (FUP). Dit houdt in dat geen vaste
limiet wordt gesteld op de hoeveelheid bel-, of dataverkeer dat Contractant mag gebruiken.
Dit houdt tevens in dat Telfort de Contractant bij regelmatig niet-normaal, oneigenlijk dan
wel excessief gebruik zal informeren en sommeren het gebruik aan te passen. De Diensten
zijn voor persoonlijk en privé gebruik en Normaal Gebruik (mobiel bel- of data verkeer
geïnitieerd van een mobiel toestel of modem). Ieder ander gebruik van Telfort unlimited,
Telfort mobiel internet onbeperkt of Surf & Mail onbeperkt bundel zoals gebruik van SIM box
of GSM box; langdurig openstaan van een verbinding (bijvoorbeeld voor gebruik als babyfoon,
radio of download verbinding); gebruik voor commerciële doelen zoals doorverkoop van
de Dienst; gebruik door derden; gebruik van de Simkaart in meer dan twee verschillende
mobiele telefoontoestellen, computers of andere Apparatuur is niet toegestaan. Tevens is
gebruik dat overbelasting of andere schade aan het Netwerk veroorzaakt en gebruik waarbij
Contractant regelmatig significant meer belt of data verbruikt dan de gemiddelde klant van
Telfort unlimited, Telfort mobiel internet onbeperkt of Surf & Mail onbeperkt bundel niet
toegestaan. Indien Contractant het gebruik niet aanpast nadat Telfort daarom heeft verzocht,
heeft Telfort het recht om maatregelen te nemen waaronder een verbruikslimiet stellen, de
Dienst buiten gebruik te stellen of de Overeenkomst te ontbinden waarbij Telfort aanspraak
kan maken op de vaste kosten van de nog resterende minimumduur van de Overeenkomst
waarbij Contractant geen rechten kan ontlenen aan enige voorgaande toegekende kortingen.
pi_60928802
Er zit meestal wel een limiet aan dat soort dingen idd, bijvoorbeeld Eindeloos SMS'en: 1000 SMS'jes > 30 per dag, en zo heb je nog wel meer van die "onbeperkte" abonnementen die toch eigenlijk niet helemaal onbeperkt zijn. Goed de voorwaarden lezen dus.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_60928870
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:24 schreef Yi-Long het volgende:

Orange - naar - Orange: 2000 belminuten voor een tientje
Tele 2 - Friends & Family: abonnement vanaf een tientje, zonder belminuten maar 7 cent per gesprek naar vaste nummers en andere Tele2 nummers vanaf 19:00 uur of in het weekend.

Heb beiden gehad.
Gebruik die van Tele2 nog steeds ivm goedkoop lang naar vaste nummers bellen.

Ik belde er ook regelmatig mijn (inmiddels ex-)vriendin mee omdat het erg goedkoop was.
Die Tele2 had ik met 1 uurtje bellen er alweer bijna uit.
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:33:55 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60928898
Ik doe niet aan SMS, en het bellen is bij elkaar een uurtje per dag, dus dat zal allemaal wel OK zijn.

Ik vind dat de kosten voor mobiel bellen nog wel schandalig duur zijn hier in Nederland.
In Hong Kong is dat echt een heel stuk goedkoper.
Schandalig dat men hier de prijzen zo hoog houdt.

Misschien moet ik me eens verdiepen in dat SKYPE, en dan een draadloze head-set ofzo, of een draadloos telefoontje...
Ik ben toch vrijwel altijd thuis wanneer ik bel. Dan kan ik ernaast een pre-paid doen op mijn mobiel.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:30:14 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61387781
Ik heb voor vodafone gekozen. Pre-paid kaartje, en dan 'onder ons' voor 10 euro per maand kun je met 3 anderen (ook vodafone) onderling 'gratis' ongelimiteerd bellen.

Weet alleen nog niet goed hoe ik dat allemaal moet instellen, of er ook een soort van abonnementen zijn met 'onder ons' voor langere tijd en dus voordelen, etc etc. Beetje vaag en omslachtig allemaal, al die verschillende voorwaarden, tarieven, etc etc.

Geef mij maar gewoon lekker mobiel bellen in HK, fucking simpel en fucking goedkoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')