Hopenlijk trekt dat snel weer bij, zo vervelend om je zo bek af te voelenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:21 schreef AKnynke het volgende:
zo.
Ik ben zo ontzettend moe, terwijl ik vannacht 11 uur geslapen heb. Ga nu nog maar even slapen denk ik.
de NOS mag alleen in NL uitzenden. Heeft met de rechten te maken etc.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Is er dan helemaal nergens een Nederlandse zender streaming te bekijken? Wat vreemd eigenlijk.
Wat rot voor alle Nederlanders in het buitenland... Een beetje zoals het online staan van alle grote series zoals Lost, maar dan alleen voor Amerikanenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:40 schreef borisz het volgende:
de NOS mag alleen in NL uitzenden. Heeft met de rechten te maken etc.
Bij de belg moet je dan bij sporza.nl wezen denk ik. Woon je in Engeland bij de bbc. Die hebben ook streams. Maar ook alleen voor hun eigen land.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat rot voor alle Nederlanders in het buitenland... Een beetje zoals het online staan van alle grote series zoals Lost, maar dan alleen voor Amerikanen
ohquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:39 schreef Liejannuh het volgende:
Je wordt dan ook geacht te werken Den Haag!
Hier soms wel, ik miste echt mijn zonnebril op de terugweg net die ik heel pessimistisch "kutweer, lijkt wel herfst" niet meegenomen hadquote:
Bwehehe, de baby wordt direct geintegreerd in jullie Fok!-bestaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:43 schreef freecell het volgende:
TVP voor freecell, door TARA, want moeder geeft borstvoeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |