\/erkapt-ik-lees-de-OP-niet-postquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:19 schreef Dennehy het volgende:
Probeer eens te zoeken naar mensen van wie je weet dat ze veel met hem/haar omgingen ofzo, en dan bij Hyves hun friends doorzoeken.
gedaan.. heeft niets uitgehaald.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:19 schreef Dennehy het volgende:
Probeer eens te zoeken naar mensen van wie je weet dat ze veel met hem/haar omgingen ofzo, en dan bij Hyves hun friends doorzoeken.
gaat ik natuurlijk niet op fok postenquote:
nothing..... tried itquote:
toen ik nog met de persoon om ging was deze van plan te breken met ouders vandaar dat ik bang ben dat het nog een pijnlijk onderwerp zal worden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:25 schreef Leandra het volgende:
Als de ouders nog hetzelfde adres hebben dan is het toch makkelijk zat om contact te krijgen?
ja en dat ik met die persoon geen contact kan krijgen vind ik niet erg... maar dat ik het gewoon niet kan vinden vind ik erg!quote:
haar verjaardag... mijn verjaardag 2 maanden later kwam ze niet meer opdagen zeg maar!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:44 schreef wolferl het volgende:
Mijn moeder zei altijd als ik iets kwijt was; ''Waar heb je haar/hem/het voor 't laatst gezien''.
zoekt hij al door via wieowiequote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja en dat ik met die persoon geen contact kan krijgen vind ik niet erg... maar dat ik het gewoon niet kan vinden vind ik erg!
stalkerquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gedaan.. heeft niets uitgehaald.
de persoon heeft toen in een keer nooit meer wat van zich laten horen terwijl we echt wel close waren.
de persoon woont niet meer thuis (de ouders nog wel)
oude email adres bestaat niet meer.
echt heel vaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |