abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:27:54 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61015203
ik doe niet mee met die matties hoor... Ik heb hier ook nog een wii fit staan. Hij staat er leuk...

Lois Eva vindt de onze dan wel heel leuk want je kunt je klok er op gelijk zetten dat ze elke 15 seconden piept. Tis net of je der knijpt...
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 17:38:01 #227
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61015470
Ach, over twee maanden vraag ik me waarschijnlijk af wat me bezield heeft. En over vier jaar trekt Lucie de matten achter uit een kast. Gelukkig heb ik er dan twee.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 17:49:16 #228
7074 moussy
kuttekop
pi_61015750
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:38 schreef Macka66 het volgende:
Ach, over twee maanden vraag ik me waarschijnlijk af wat me bezield heeft. En over vier jaar trekt Lucie de matten achter uit een kast. Gelukkig heb ik er dan twee.
Ik denk het nu al met vlagen gelukkig is het bijna 5 dec
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:17:29 #229
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_61017402
Ik doe het ook een beetje om Jeroen te pesten. We zouden een roeimachine kopen (een hele goeie) maar die is er nog steeds niet. Maar hij heeft wel een fitnessbank gekocht.

Voor straf moet-ie ook op de dansmat. Zijn motoriek kan nog wel wat bijgeschaafd worden.
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 19:48:34 #230
7074 moussy
kuttekop
pi_61018018
Peet wilde ook een dansmat
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:03:01 #231
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_61018369
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:48 schreef moussy het volgende:
Peet wilde ook een dansmat
Die meet gaat echt gezellig worden!
... ♥ ik mis je ♥
pi_61020459
De mijne wilde er geen. Maar toen zei ik dat als we de plaats zouden hebben ik heus wel een crosstrainer zou hebbben gewild, daar hebben we allebei wat aan.

En dan die mat voor erbij
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 21 augustus 2008 @ 21:34:54 #233
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61021073
Ik heb ook wel oren naar zo'n mat denk ik, maar eerst heb ik cake met chocoladestukjes en appels om alvast die afgedanste calorietjes terug te krijgen Ik zit inmiddels tegen ondergewicht aan te hikken, dus ik wil even niemand horen over lijnen graag
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_61021243
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:34 schreef Saffier het volgende:
Ik heb ook wel oren naar zo'n mat denk ik, maar eerst heb ik cake met chocoladestukjes en appels om alvast die afgedanste calorietjes terug te krijgen Ik zit inmiddels tegen ondergewicht aan te hikken, dus ik wil even niemand horen over lijnen graag
Ik wil al weken een chocoladecake bakken, maar ik heb niemand diem 'm op wil eten wegens de calorietjes. Kom maar een paar weekjes bij mij wonen

Heeft je (bijna) ondergewicht een medische oorzaak of heb je geen idee?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 21 augustus 2008 @ 21:44:42 #235
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61021426
Ik mag geen suiker en daardoor snoep ik dus helemaaaaaal niet. Ja, soms wat chippies, maar daar houdt 't ook wel bij op, die cake... die eet ik dus ook niet zelf he maar Tobias vind het zo leuk om 'taart' te maken, dus doen we dat. Stress is wel een grote afvaller bij mij zeg maar Vorig jaar bloed laten prikken,maar daar kwam niets uit.
Ylana
pi_61021612
Nou moe, ik wilde net gaan klagen over een shirtje en een broek van Sissy-boy die ik niet kocht vanwege mijn zwemband Misschien toch een dansmat aanschaffen! Of de Wii fit van Rocka?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 21 augustus 2008 @ 21:54:39 #237
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61021753
Gaan we samen dansmatten, Snoop! Probeer ik wel spieren te kweken
Ylana
pi_61021886
Richten we de Amsterdamse dansmat-gang op
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61021903
Best leuke kleertjes daar bij SissyBoy.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_61021983
Misschien kan ik een stukje zwemband aan je geven?
pi_61021991
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Best leuke kleertjes daar bij SissyBoy.
pi_61022045
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:44 schreef Saffier het volgende:
Ik mag geen suiker en daardoor snoep ik dus helemaaaaaal niet. Ja, soms wat chippies, maar daar houdt 't ook wel bij op, die cake... die eet ik dus ook niet zelf he maar Tobias vind het zo leuk om 'taart' te maken, dus doen we dat. Stress is wel een grote afvaller bij mij zeg maar Vorig jaar bloed laten prikken,maar daar kwam niets uit.
Dat is idd niet fijn
Dan dansmatten wij wel, mag jij ons uitlachen vanaf de bank

Hier ook hardnekkige kilo's Het zijn er wel maar vier, maar toch. Mijn stofwisseling is erachter dat ik 30+ ben geloof ik, en is stiekem een paar tandjes langzamer gaan werken
pi_61022047
Mijn 'trouwjurk' was ook van SissyBoy

Over zwemmen gesproken het zwembad gaat hier bijna weer open. Ik ga toch eens kijken of ik een keer in de week wat kan gaan zwemmen, want dat is toch wel lekker en het zwembad is lekker dichtbij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 21 augustus 2008 @ 22:04:18 #244
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61022131
Mag hoor Snoopy, ik betaal per ons én ik kom ze ophalen met liefde kanik meteenje nieuwe stulpje bekijken
Meiden ik ga te bedde, was een vermoeiend dagje hier.
Ylana
pi_61022135
hehehe die dansmatten, klinkt wel leuk ,maar ben bang dat ik daar gewoon de tijd niet meer voor heb....
Heb net een heel fijne mail gekregen met daarna passend telefoon gesprek, en het word tijd dat ik op het gemakje elders in het land achter werk ga zoeken... en dan maar weer verhuizen met de tijd... Hebben geen haast dus dat zit wel goed.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2008 @ 22:06:55 #246
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61022244
ik heb post gekregen van Altrecht
de meest welwillende organisatie in heel Utrecht

Aangezien ze me snel wilde helpen hebben ze een psychologische test afspraak gemaakt op 28 augustus a.s.

let op het woordje snel!!!
in maart is deze test aangevraagd, en in mei heb ik dit afgemeld en besloten om te stoppen bij altrecht en op zoek te gaan naar een psycholoog die me wel snel wilde helpen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2008 @ 22:07:26 #247
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61022264
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:04 schreef _Bar_ het volgende:
hehehe die dansmatten, klinkt wel leuk ,maar ben bang dat ik daar gewoon de tijd niet meer voor heb....
Heb net een heel fijne mail gekregen met daarna passend telefoon gesprek, en het word tijd dat ik op het gemakje elders in het land achter werk ga zoeken... en dan maar weer verhuizen met de tijd... Hebben geen haast dus dat zit wel goed.
wil dat zeggen dat je weg moet op de plek waar je nu werkt?
maar dat ging toch juist zo goed?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61022349
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Ynske het volgende:
ik heb post gekregen van Altrecht
de meest welwillende organisatie in heel Utrecht

Aangezien ze me snel wilde helpen hebben ze een psychologische test afspraak gemaakt op 28 augustus a.s.

let op het woordje snel!!!
in maart is deze test aangevraagd, en in mei heb ik dit afgemeld en besloten om te stoppen bij altrecht en op zoek te gaan naar een psycholoog die me wel snel wilde helpen
Zo ging het bij mij ook. In april aangekaart bij de HA, in mei op intake, in januari beginnen met therapie
Maar ik ben een ontwijker, dus mij kwam dat goed uit Kreeg toen eind december ineens een brief dat ik er begin januari moest zijn, toen durfde ik niet meer om 't af te zeggen
pi_61022358
Saffier welterusten

Bar, jij blijft ook in raadselen posten hier

miss-sly, wanneer gaat ie weer open? Ik wil ook weer eens gaan zwemmen maar het Flevoparkbad lijkt me een beetje te koud met dit weer
pi_61022403
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:07 schreef Ynske het volgende:

[..]

wil dat zeggen dat je weg moet op de plek waar je nu werkt?
maar dat ging toch juist zo goed?
Nee ik moet niet weg integendeel ze vinden het heel erg jammer dat ik daar niet blijf.

Met mijn werk serieus is niets mis buiten het feit dat het een zeer onregelmatige baan is.
In de maand oktober sta ik ook gewoon helemaal alleen, met het team, ivm vakantie van de eigenaren.
Kijk daar erg naar uit, maar vind het ook een enorme uitdaging weer.

Nee ik ga weg omdat ik zeeland ga verlaten met de tijd, en mij elders in het land ga vestigen,dat zou eigenlijk zoiezo al doorgegaan zijn, maar door toestanden is dat verlegd, maar door middel van goede en lange gesprekken en elkaar ondertussen weer eens gezien te hebben, besloten dat ik gewoon die kant op kom wonen en van daaruit opnieuw aan ons gaan werken. (mijn nieuwe liefde en ik dan he)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')