quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:38 schreef Macka66 het volgende:
Ach, over twee maanden vraag ik me waarschijnlijk af wat me bezield heeft. En over vier jaar trekt Lucie de matten achter uit een kast. Gelukkig heb ik er dan twee.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:34 schreef Saffier het volgende:
Ik heb ook wel oren naar zo'n mat denk ik, maar eerst heb ik cake met chocoladestukjes en appels om alvast die afgedanste calorietjes terug te krijgenIk zit inmiddels tegen ondergewicht aan te hikken, dus ik wil even niemand horen over lijnen graag
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Best leuke kleertjes daar bij SissyBoy.
Dat is idd niet fijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:44 schreef Saffier het volgende:
Ik mag geen suiker en daardoor snoep ik dus helemaaaaaal niet. Ja, soms wat chippies, maar daar houdt 't ook wel bij op, die cake... die eet ik dus ook niet zelf hemaar Tobias vind het zo leuk om 'taart' te maken, dus doen we dat. Stress is wel een grote afvaller bij mij zeg maar
Vorig jaar bloed laten prikken,maar daar kwam niets uit.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:04 schreef _Bar_ het volgende:
hehehe die dansmatten, klinkt wel leuk ,maar ben bang dat ik daar gewoon de tijd niet meer voor heb....
Heb net een heel fijne mail gekregen met daarna passend telefoon gesprek, en het word tijd dat ik op het gemakje elders in het land achter werk ga zoeken... en dan maar weer verhuizen met de tijd... Hebben geen haast dus dat zit wel goed.
Zo ging het bij mij ook. In april aangekaart bij de HA, in mei op intake, in januari beginnen met therapiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Ynske het volgende:ik heb post gekregen van Altrecht
de meest welwillende organisatie in heel Utrecht
Aangezien ze me snel wilde helpen hebben ze een psychologische test afspraak gemaakt op 28 augustus a.s.
let op het woordje snel!!!
in maart is deze test aangevraagd, en in mei heb ik dit afgemeld en besloten om te stoppen bij altrecht en op zoek te gaan naar een psycholoog die me wel snel wilde helpen
Nee ik moet niet weg integendeel ze vinden het heel erg jammer dat ik daar niet blijf.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:07 schreef Ynske het volgende:
[..]wil dat zeggen dat je weg moet op de plek waar je nu werkt?
maar dat ging toch juist zo goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |