ff de OP quotenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:08 schreef gder01 het volgende:
zo nu heb ik die kut ggvrdomse kk lul gevonden die mijn topis op slot gooit. zo remlof dus jij noemt mijn topics bagger? heb je kk hoofd weleens gezien? vol met pus en puisten flikkertje wat denk je wel niet dat je de baas hier bent ofzo? kankerlak beter rot je hier op en kom je nooit meer terug want ik ben je spuugzat. cheers.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:08 schreef gder01 het volgende:
zo nu heb ik die kut ggvrdomse kk lul gevonden die mijn topis op slot gooit. zo remlof dus jij noemt mijn topics bagger? heb je kk hoofd weleens gezien? vol met pus en puisten flikkertje wat denk je wel niet dat je de baas hier bent ofzo? kankerlak beter rot je hier op en kom je nooit meer terug want ik ben je spuugzat. cheers.
Het moest er een keer van komen.quote:
Of wil ze je ook niet meer pijpen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:11 schreef gder01 het volgende:
doe nou maar normaal want je weet niet wie ik ben dus oppassen. cheers.
[quote]Op maandag 18 augustus 2008 14:10 schreef Rekkie het volgende:
Hoi
Sexueel gefrustreerd? Wil je moeder je niet meer anaal venederen?
[/quo
Nou, vertel maar eens, wie ben je.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:11 schreef gder01 het volgende:
Hoi
[/quo
Ja natuurlijk, kansloze frusti;s die zich afrukken op een dames toilet en daarna OOK nog eens zo reageren zijn toch geweldig om volledig de grond in te fikken? Wat is FOK! toch mooiquote:
verbanquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:15 schreef gder01 het volgende:
oppassen rekkie want anders verban ik jouw account. cheers.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:15 schreef gder01 het volgende:
Ik tril van angst...... echtquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:15 schreef gder01 het volgende:
TS is die uitzonderingquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Dit moet een relkloon zijn, zo kansloos, dom en triest zijn mensen niet toch? Toch! Zeg het me!?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Dit moet een relkloon zijn, zo kansloos, dom en triest zijn mensen niet toch? Toch! Zeg het me!?
Haha.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:11 schreef gder01 het volgende:
Hoi
[/quo
Hahahahahahahahaa!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:15 schreef gder01 het volgende:
Mooi, cheersquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik tril van angst...... echt
Ik denk dat ik getraumatiseerd ben
voor het eerst...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |