Nee, 200 euro uitgeven aan een lap stof omdat 'ie van een bepaald 'merk' is, en niemand ziet dat dat ding zo duur is, dat is tof wil je zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:26 schreef deepart het volgende:
[..]
NerdDe cheaper de beter.. wat zul jij er pauper uit zien...
Als een broek die ik mooi vind toevallig 150 euro is..quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:04 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Nee, 200 euro uitgeven aan een lap stof omdat 'ie van een bepaald 'merk' is, en niemand ziet dat dat ding zo duur is, dat is tof wil je zeggen.
Dan moet je die vooral kopen. Maar je zou dus nooit een broek van pakweg 15E kopen ookal vind je 'm mooi, omdat 'ie 15E is?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Als een broek die ik mooi vind toevallig 150 euro is..
psssstttt....quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef deepart het volgende:
Wat is er nou niet leuk aan voor jezelf stylo klere te kope.. Man oh man... Bij elke broek van 200 euro die ik koop denk ik aan de smatjes die voor me in de rij gaan staan..
Mensen met broeken die "vaal" zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:51 schreef Han_som_reiste het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo pauper lijkt mij dit niet, gewoon een spijkerbroek. (Dit is niet de broek die ik heb maar, zo ziet hij er ongv. uit).
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:15 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Dan moet je die vooral kopen. Maar je zou dus nooit een broek van pakweg 15E kopen ookal vind je 'm mooi, omdat 'ie 15E is?
Ik heb werkelijkwaar nog nooit een mooie broek gezien voor 15 euroquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:15 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Dan moet je die vooral kopen. Maar je zou dus nooit een broek van pakweg 15E kopen ookal vind je 'm mooi, omdat 'ie 15E is?
@rival... juistquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar nog nooit een mooie broek gezien voor 15 euroMaar ik kom meestal ook in winkels waar de prijs wat hoger ligt dan een gemiddeld wibra shirtje..
ik moet hem wel gelijk geven, heb nog nooit een mooie broek gezien voor 15. maar als ik die zag, nam ik em meteenquote:
1998 belde me net. Ze willen hun bootcut jeans plaatje terug.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:51 schreef Han_som_reiste het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo pauper lijkt mij dit niet, gewoon een spijkerbroek. (Dit is niet de broek die ik heb maar, zo ziet hij er ongv. uit).
Kloontje maken denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tering wat een huillie topic, een mooie broek koop ik gewoon voor 10 of 32987734 euro.
PS waar is anabool-boy heen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |