Je weet z11 natuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef deepart het volgende:
Wat is er nou niet leuk aan voor jezelf stylo klere te kope.. Man oh man... Bij elke broek van 200 euro die ik koop denk ik aan de smatjes die voor me in de rij gaan staan..
Die je vervolgens kan kopen met een breezer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef deepart het volgende:
Wat is er nou niet leuk aan voor jezelf stylo klere te kope.. Man oh man... Bij elke broek van 200 euro die ik koop denk ik aan de smatjes die voor me in de rij gaan staan..
Wie koopt er nu een broek van 200 euroquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef deepart het volgende:
Misschien omdat je weinig aankunt op de maat? Ik heb broeken van verschillende maten (volgens het etiket), maar die feitelijk allemaal even lang en breed zijn. Hetzelfde geldt voor bovenkleding, dat verschilt enorm.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef JDude het volgende:
Als je nou eens onthoudt welke maat je hebt, hoef je niet alles drie keer te passen.
Je vertelt het wel als een heuse soapquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
Met vrouwen kleren kopen is helemaal erg: Vind je dat me dit leuk staat ? - Ja, staat je leuk schat! - Je vind me dik he- - - en dan de rest vd dag ruzie.
Gefeliciteerd, vanaf nu ben je een echte man!quote:Ik houd niet van kleding kopen.
Nooit last van, kzeg altijd als iets niet mooi staat bij me meid.. kmoet toch met die griet door de stad lope... Beter als ze leuke klere aanheeftquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
Met vrouwen kleren kopen is helemaal erg: Vind je dat me dit leuk staat ? - Ja, staat je leuk schat! - Je vind me dik he- - - en dan de rest vd dag ruzie.
Nerdquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:24 schreef Han_som_reiste het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, vanaf nu ben je een echte man!
mare, wat is het probleem? Je pakt een broek een shirt; passen en kopen (ik kijk persoonlijk altijd eerst de prijskaartjes) de cheaper de beter. Laatst een goede spijkerbroek (niet zo'n lelijke plain blauwe ) voor ¤12.
Net alsof jij zo uniek bent met kleding die gewoon in heel nederland word verkocht.. moeten mensen dan afgunst voor je krijgen? Haha ga dan maar eens naast mij lopen... ik doe aan bodybuilding... dan zullen we ff kijken waar de meeste mensen (vrouwen) naar kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:26 schreef deepart het volgende:
[..]
NerdDe cheaper de beter.. wat zul jij er pauper uit zien...
Mensen die denken dat de meeste vrouwen op gorilla's vallenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:37 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Net alsof jij zo uniek bent met kleding die gewoon in heel nederland word verkocht.. moeten mensen dan afgunst voor je krijgen? Haha ga dan maar eens naast mij lopen... ik doe aan bodybuilding... dan zullen we ff kijken waar de meeste mensen (vrouwen) naar kijken.
Ze vallen nog minder op Ernie... En ze vallen niet allemaal op bodybuilders... Maar ze kijken er wel naarquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de meeste vrouwen op gorilla's vallen
En jij denkt dat er geen enkele vrouw valt op en kijkt naar Ernie? Met een banaan in zijn oor?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:41 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ze vallen nog minder op Ernie... En ze vallen niet allemaal op bodybuilders... Maar ze kijken er wel naar
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
TS is een man met een kleding frustratie?
Haha je kan ook alles hebben he... je bent zeker alleen intellectueel maar voor de rest een nerd... tja... Maarja dit is klaagbak dus ik laat het hier maar ff bij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Inderdaad, body-builders zijn doorgaans de mooiste mensen en vooral ook niet beroemd om hun gemis aan intellect!
Ja meisjes van 9 kijken naar je... dat is zeker je doelgoep he... grote jongen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij denkt dat er geen enkele vrouw valt op en kijkt naar Ernie? Met een banaan in zijn oor?
Inderdaad ja, ik ben inderdaad geen lekkere half italiano waar de chickies van smullen. Dat zie jij heel goed! Ondanks de anabolen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:44 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Haha je kan ook alles hebben he... je bent zeker alleen intellectueel maar voor de rest een nerd... tja... Maarja dit is klaagbak dus ik laat het hier maar ff bij.
Ook genoeg volwassen vrouwen van 25. Naar jou kijken alleen maar breezersletjes, heb je je pedopas wel op tijd verlengd?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:45 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ja meisjes van 9 kijken naar je... dat is zeker je doelgoep he... grote jongen...
Burgerlul, een broek voor een pak bedoel je.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wie koopt er nu een broek van 200 euro? Oke, een pantalon voor een kostuum, ofzo, kan ik begrijpen, maar gewoon een casual broek?
Dat zijn jouw vooroordelen. Dat laat alleen maar zien hoe bekrompen jou beeld is over de wereld. Net alsof ik gelijk een professionele bodybuilder ben die zijn geld verdient met wedstrijden en daardoor anabolen moet gebruiken....quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik ben inderdaad geen lekkere half italiano waar de chickies van smullen. Dat zie jij heel goed! Ondanks de anabolen.
Vrouwtjes van 25 met het verstand van een 9 jarige...quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook genoeg volwassen vrouwen van 25. Naar jou kijken alleen maar breezersletjes, heb je je pedopas wel op tijd verlengd?
Net alsof je sterkt wordt van anabolenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:53 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Vrouwtjes van 25 met het verstand van een 9 jarige...dan ben ik beter af met de breeza meiden... Maar die zijn te breekbaar voor me dus is dat is niet mijn doelgroep.
Vertel mij AUB nog meer over jouw ohzo boeiende leven, want zoals gezegt boeit het me enorm!quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Dat zijn jouw vooroordelen. Dat laat alleen maar zien hoe bekrompen jou beeld is over de wereld. Net alsof ik gelijk een professionele bodybuilder ben die zijn geld verdient met wedstrijden en daardoor anabolen moet gebruiken....
Net alsof ik anabolen gebruik... Ik heb je al een eental keer gepownd maar je blijft maar komen. Leg je er nou maar gewoon bij neer dat er meer vrouwen naar een bodybuilder kijken dan naar iemand die de hele dag naar Bert en Ernie kijkt. Maarja, zo kunnen we wel de hele dag door blijven gaan... En dit is klaagbak dus heeft geen zin... laterzquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je sterkt wordt van anabolen
Zulle we dat eens doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:37 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Net alsof jij zo uniek bent met kleding die gewoon in heel nederland word verkocht.. moeten mensen dan afgunst voor je krijgen? Haha ga dan maar eens naast mij lopen... ik doe aan bodybuilding... dan zullen we ff kijken waar de meeste mensen (vrouwen) naar kijken.
Aan je felheid te merken heb je een zwaar verhoogd testosteron gehaltequote:Op maandag 18 augustus 2008 14:00 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Net alsof ik anabolen gebruik... Ik heb je al een eental keer gepownd maar je blijft maar komen. Leg je er nou maar gewoon bij neer dat er meer vrouwen naar een bodybuilder kijken dan naar iemand die de hele dag naar Bert en Ernie kijkt. Maarja, zo kunnen we wel de hele dag door blijven gaan... En dit is klaagbak dus heeft geen zin... laterz
Wat ik dan wel weer intressant vind is waarom BBers altijd denken dat vrouwen dat sexy vinden.. Ben zelf 193 cm lang en 85 kilo.. alles in proportie.. Denk dat veel vrouwen dat liever hebben dan een knoepert van een stierquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:04 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Als je daarna je irritante opmerkingen voor je houd.
Ow dat denk jij aan een bepaalde felheid te merken... je bent een echte quiz master... dat je verbanden zo kan leggen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:05 schreef deepart het volgende:
[..]
Aan je felheid te merken heb je een zwaar verhoogd testosteron gehalte![]()
Als je uberhaubt chicks in bed krijgt vragen ze "HEUJJ WOARST VLEISCH??"
Dat herken ik inderdaad, een vriend van mij word er ook altijd zwaar opgefokt van.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:09 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ow dat denk jij aan een bepaalde felheid te merken... je bent een echte quiz master... dat je verbanden zo kan leggen...
Blijf jij maar lekker denken dat je mij pwnd. Door al die anabolen-stress kan je NS niet eens spellen. Laat staan dat je een vrouw in je ledikantje kan pratenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:00 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Net alsof ik anabolen gebruik... Ik heb je al een eental keer gepownd maar je blijft maar komen. Leg je er nou maar gewoon bij neer dat er meer vrouwen naar een bodybuilder kijken dan naar iemand die de hele dag naar Bert en Ernie kijkt. Maarja, zo kunnen we wel de hele dag door blijven gaan... En dit is klaagbak dus heeft geen zin... laterz
Laat um maar lullen.. Meiden worden doorgaans super geil van ernie met een banaan in zijn oor..quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker denken dat je mij pwnd. Door al die anabolen-stress kan je NS niet eens spellen. Laat staan dat je een vrouw in je ledikantje kan praten
Ha, jij weet tenminste hoe het er in de echte wereld aan toe gaat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Laat um maar lullen.. Meiden worden doorgaans super geil van ernie met een banaan in zijn oor..
een zwarte pantalon van 50 euro van de WE of 1tje van hugo boss van 200 zie je minder verschil in dan een casual broek van 50 en 200. die pantalon is in beide gevallen simpel zwart.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wie koopt er nu een broek van 200 euro? Oke, een pantalon voor een kostuum, ofzo, kan ik begrijpen, maar gewoon een casual broek?
Mijn advies aan jou, plak er een pleister op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
Heel herkenbaar, heel frustrerend.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:03 schreef servus_universitas het volgende:
Maar het allerergste, dit is mijn klacht, vind ik nog wel dat ik iemand ben die voorafgaande aan het bezoeken van een winkel, al in mijn hoofd heb wat ik precies wil hebben: de kleuren, stoffen, combinaties enzovoort. Het probleem is daarmee altijd hetzelfde: je vindt nooit wat je zoekt.
Wat heb je te compenseren? Is het je misschien wel hele kleine piemeltje of toch een verborgen homo-sexualiteit? Zal je daarom aan het bodybuilden zijn? Zodat je naar grote sterke mannen kan kijken in de kleedkamer?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:37 schreef Atreyu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee, 200 euro uitgeven aan een lap stof omdat 'ie van een bepaald 'merk' is, en niemand ziet dat dat ding zo duur is, dat is tof wil je zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Als een broek die ik mooi vind toevallig 150 euro is..quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:04 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Nee, 200 euro uitgeven aan een lap stof omdat 'ie van een bepaald 'merk' is, en niemand ziet dat dat ding zo duur is, dat is tof wil je zeggen.
Dan moet je die vooral kopen. Maar je zou dus nooit een broek van pakweg 15E kopen ookal vind je 'm mooi, omdat 'ie 15E is?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Als een broek die ik mooi vind toevallig 150 euro is..
psssstttt....quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef deepart het volgende:
Mensen met broeken die "vaal" zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:51 schreef Han_som_reiste het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo pauper lijkt mij dit niet, gewoon een spijkerbroek. (Dit is niet de broek die ik heb maar, zo ziet hij er ongv. uit).
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:15 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Dan moet je die vooral kopen. Maar je zou dus nooit een broek van pakweg 15E kopen ookal vind je 'm mooi, omdat 'ie 15E is?
Ik heb werkelijkwaar nog nooit een mooie broek gezien voor 15 euroquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:15 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Dan moet je die vooral kopen. Maar je zou dus nooit een broek van pakweg 15E kopen ookal vind je 'm mooi, omdat 'ie 15E is?
@rival... juistquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar nog nooit een mooie broek gezien voor 15 euroMaar ik kom meestal ook in winkels waar de prijs wat hoger ligt dan een gemiddeld wibra shirtje..
ik moet hem wel gelijk geven, heb nog nooit een mooie broek gezien voor 15. maar als ik die zag, nam ik em meteenquote:
1998 belde me net. Ze willen hun bootcut jeans plaatje terug.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:51 schreef Han_som_reiste het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo pauper lijkt mij dit niet, gewoon een spijkerbroek. (Dit is niet de broek die ik heb maar, zo ziet hij er ongv. uit).
Kloontje maken denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tering wat een huillie topic, een mooie broek koop ik gewoon voor 10 of 32987734 euro.
PS waar is anabool-boy heen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |