Je weet z11 natuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef deepart het volgende:
Wat is er nou niet leuk aan voor jezelf stylo klere te kope.. Man oh man... Bij elke broek van 200 euro die ik koop denk ik aan de smatjes die voor me in de rij gaan staan..
Die je vervolgens kan kopen met een breezer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef deepart het volgende:
Wat is er nou niet leuk aan voor jezelf stylo klere te kope.. Man oh man... Bij elke broek van 200 euro die ik koop denk ik aan de smatjes die voor me in de rij gaan staan..
Wie koopt er nu een broek van 200 euroquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef deepart het volgende:
Misschien omdat je weinig aankunt op de maat? Ik heb broeken van verschillende maten (volgens het etiket), maar die feitelijk allemaal even lang en breed zijn. Hetzelfde geldt voor bovenkleding, dat verschilt enorm.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef JDude het volgende:
Als je nou eens onthoudt welke maat je hebt, hoef je niet alles drie keer te passen.
Je vertelt het wel als een heuse soapquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
Met vrouwen kleren kopen is helemaal erg: Vind je dat me dit leuk staat ? - Ja, staat je leuk schat! - Je vind me dik he- - - en dan de rest vd dag ruzie.
Gefeliciteerd, vanaf nu ben je een echte man!quote:Ik houd niet van kleding kopen.
Nooit last van, kzeg altijd als iets niet mooi staat bij me meid.. kmoet toch met die griet door de stad lope... Beter als ze leuke klere aanheeftquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
Met vrouwen kleren kopen is helemaal erg: Vind je dat me dit leuk staat ? - Ja, staat je leuk schat! - Je vind me dik he- - - en dan de rest vd dag ruzie.
Nerdquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:24 schreef Han_som_reiste het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, vanaf nu ben je een echte man!
mare, wat is het probleem? Je pakt een broek een shirt; passen en kopen (ik kijk persoonlijk altijd eerst de prijskaartjes) de cheaper de beter. Laatst een goede spijkerbroek (niet zo'n lelijke plain blauwe ) voor ¤12.
Net alsof jij zo uniek bent met kleding die gewoon in heel nederland word verkocht.. moeten mensen dan afgunst voor je krijgen? Haha ga dan maar eens naast mij lopen... ik doe aan bodybuilding... dan zullen we ff kijken waar de meeste mensen (vrouwen) naar kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:26 schreef deepart het volgende:
[..]
NerdDe cheaper de beter.. wat zul jij er pauper uit zien...
Mensen die denken dat de meeste vrouwen op gorilla's vallenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:37 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Net alsof jij zo uniek bent met kleding die gewoon in heel nederland word verkocht.. moeten mensen dan afgunst voor je krijgen? Haha ga dan maar eens naast mij lopen... ik doe aan bodybuilding... dan zullen we ff kijken waar de meeste mensen (vrouwen) naar kijken.
Ze vallen nog minder op Ernie... En ze vallen niet allemaal op bodybuilders... Maar ze kijken er wel naarquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de meeste vrouwen op gorilla's vallen
En jij denkt dat er geen enkele vrouw valt op en kijkt naar Ernie? Met een banaan in zijn oor?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:41 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ze vallen nog minder op Ernie... En ze vallen niet allemaal op bodybuilders... Maar ze kijken er wel naar
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
TS is een man met een kleding frustratie?
Haha je kan ook alles hebben he... je bent zeker alleen intellectueel maar voor de rest een nerd... tja... Maarja dit is klaagbak dus ik laat het hier maar ff bij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Inderdaad, body-builders zijn doorgaans de mooiste mensen en vooral ook niet beroemd om hun gemis aan intellect!
Ja meisjes van 9 kijken naar je... dat is zeker je doelgoep he... grote jongen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij denkt dat er geen enkele vrouw valt op en kijkt naar Ernie? Met een banaan in zijn oor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |