Beste Disjfa,quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:27 schreef disjfa het volgende:
Alsof er haters naast mij in dit topic zouden komen. Als je een hater bent kom je hier niet. Dus die poll is bullcrap.
Is dat echt Emarquote:
Het is ook niet de poll die onzin is. Het is de theorie erachterquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een door mij gemaakte poll is nooit bullcrap!
Hoezo spuit 11quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:50 schreef Mindstate het volgende:
Hoezo nageaapt van frustrated videogame fan
mwa ik vond em vooral totaal kut maar dat vond ik weer zo lullig om te zeggenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het is ook niet de poll die onzin is. Het is de theorie erachter![]()
[..]
Hoezo spuit 11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Ik zou je wel willen aanraken. PM je adresgegevens maar.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:24 schreef emarwii het volgende:
Coooool! Nu is dat al de derde topic! Het is echt een succes op dit forum... zover heb ik het elders nog nooit kunnen krijgen!
Prachtig dit
En wat nog mooier is Emar, uit mijn poll is het volgende gebleken:quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:24 schreef emarwii het volgende:
Coooool! Nu is dat al de derde topic! Het is echt een succes op dit forum... zover heb ik het elders nog nooit kunnen krijgen!
Prachtig dit
Iets zegt me dat het heel pijnlijk gaat worden dat aanrakenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen aanraken. PM je adresgegevens maar.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En wat nog mooier is Emar, uit mijn poll is het volgende gebleken:
77% van de mensen hier is fan!
13% van de mensen hier is geen fan!
10% weet het niet!
Meer dan 3/4 is dus fan van je Emar
Waar zie je datquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:57 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Op dit moment hebben 6 ja gestemd en 7 nee
Muhahaha
Nee jong er is al weer een nieuwe poll in het nieuwe topic!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:04 schreef Rkatier het volgende:
ik keek net nog in de vorige thread, daar heb je toch over?
Zo fanatiek volg ik het ook weer nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee jong er is al weer een nieuwe poll in het nieuwe topic!
Wil je die ene poll weghalenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:10 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zo fanatiek volg ik het ook weer niet
Ik kijk gewoon liever naar filmpjes gemaakt door mensen met kwaliteit
omdat je het zo lief vroegquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wil je die ene poll weghalenanders raken we in de war
quote:
Emar is nu van onsquote:YESSSSSSSSSSS!
Can't wait!
Ik voel me ook zo vereerd dat je Wii-DS als eerste hebt gekozen emarwii !
Hoe kan ik je ooit bedanken?
Dat wel maar het was niet veel helaasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zijn we nog opgemerkt in de nieuwe "GVGM aan het woord"?
Lekker ding he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Een date met zijn zus zou wel een leuke prijsvraag zijn.
Dan zou ik wel een logo in elkaar flansen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:07 schreef emarwii het volgende:
Vroeger was WiiDS mijn favoriet, maar die topic is aan het doodgaan.
Nu jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |