Hehehe, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus als je twee gewone flesjes bier had gedronken had je een kater gehad?
Zeg Jos, dat mosseltje van zaterdag, leuke meid? Ff pics enzo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:58 schreef afcajos het volgende:
Pas je wel op wat je je lichaam allemaal aandoet!
Nee, want ik had laatst gehuild en toen was ik de volgende dag stoned.quote:
Gozer, een kater van twee biertjes is onmogelijk..quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef perezoso het volgende:
Nou er zijn biertjes in omloop waar je idd naar van wakker kunt worden, 2 flesjes triple bv maar dat is natuurlijk allemaal persoonlijk, de 1 kan er beter tegen als de ander.
Komopquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef perezoso het volgende:
Nou er zijn biertjes in omloop waar je idd naar van wakker kunt worden, 2 flesjes triple bv maar dat is natuurlijk allemaal persoonlijk, de 1 kan er beter tegen als de ander.
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef perezoso het volgende:
"quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gozer, een kater van twee biertjes is onmogelijk..
Flesjes kun je niet oproken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Je moet 't ook opdrinken. Niet oproken. SNAP JE DAN HELEMAAL NIETS ?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou niet weten waarvan. Als je zelf een vermoeden hebt dan laat je dat maar weten dmv de TR functie.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarvan. Als je zelf een vermoeden hebt dan laat je dat maar weten dmv de TR functie.
Ik kan hem niet zo snel terug vinden maar een paar dagen geleden was er een topic over een collega die drugs in witbier stopte in een filiaal bij de AH in KLBquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarvan. Als je zelf een vermoeden hebt dan laat je dat maar weten dmv de TR functie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |