Ik heb even snel zijn posthistory door gekeken en hij bied op een aantal laptops maar maakt nergens een deal. Zover ik heb kunnen vinden heeft hij (misschien) in juni iets gekocht voor de rest zie ik niets.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:19 schreef Khadgar het volgende:
Vraagje, ik heb een bieder op mijn laptop, Brain404, maar ik zie ook dat ie onderhand wel op zo'n 10 a 20 laptops wat geboden heeft. Stuk of 5 in dit recente tijdvak. Ik weet het niet, maar ik krijg er de kriebels van. Aan de andere kant wil ik het ding graag verkopen.
Ik kan je niets meer vertellen over hem dan dat gewoon in zijn posthistory staat.quote:Kan iemand hier al iets over vertellen (ikzelf heb Brain404 ook gePMd hierover). Overigens zit Brain404 alleen maar in V&A, niet dat dat strafbaar is, maar goed.
Ah mooiquote:[update]Contact gehad, hijzelf zegt dat hij bied en daarna gaat kijken welke hij uiteindelijk neemt.
FF veranderen in:quote:Prijs 1600,=
Elk bod lager dan 1500,= negeer ik, dan rij ik er liever zelf nog wel ff een tijdje in
quote:Hallo Oudfruit,
Ik weet niet waar ik moet beginnen maar de monitor doet het nu wel naar behoren, nouja de knoppen werken nu soms maar dat is in ieder geval beter als niets, dat de kleuren zo raar waren was omdat de lcd in een vreemde kleuren stand stond, ik kon dus nu in het menu komen om de kleuren in orginele stand te zetten.
Ik ben dus te hard van stapel gelopen en gedacht dat je mij besodemieterd had, mijn oprechte excuses hiervoor, zal het ook in het forum plaatsen dat ik er naast zat met mijn bewering.
Toch vind ik het enigsinds vreemd dat je de dode pixel nooit gezien hebt en dat de knoppen het vaak niet doen, zal wel een los contactje zijn oid.
Ben in ieder geval toch opgelucht dat ik hem toch naar behoren kan gebruiken want ik ging er vanuit dat ik er niks meer aan had.
Mvg,
perezoso
quote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga me in een hoekje zitten schamen...
Dat had ik ook wel in de gaten.. ik heb het alleen over het feit dat ik 3 topics open, waarvan er maar 1 kloptquote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef NanKing het volgende:
[..]Kijk eens naar mijn smiley (
)
Ik had snel de slotjes verwisseld![]()
1 keer per dag kun je je topic kicken, je OP telt mee als kick.quote:Op maandag 1 september 2008 22:50 schreef Orealo het volgende:
Ik kan in het richtlijnen topic niks vinden over het kicken van topics.
Volgens mij was het om de 12 uur?
Zijn er nu andere (of geen?) richtlijnen voor?
Alleen een TT veranderen is 1 sec. werkquote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel in de gaten.. ik heb het alleen over het feit dat ik 3 topics open, waarvan er maar 1 klopt
Had op invoeren gedrukt, maar toen snel de bewerking gestopt via Firefox toen ik zag dat er nog geen topictitel stond. Toen weer op invoeren, en toen zag ik dat er een 'e' teveel stond. Dus weer op stoppen en daarna invoeren gedrukt
Volgende keer vraag ik wel gewoon even of jij misschien de topictitel erin wilt zeggen, da's veel minder werk dan nu het geval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |