Die eet ik al 2 dagenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij is erg lekker
(had je nog tomatensoep gemaakt?)
Behalve dat ik structureel veel eet, ben ik ook een echt vreetbuimonster. Tijdens bepaalde periodes kan dat heel erg zijn, maar in het algemeen probeer ik er dit aan te doen:quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:08 schreef kwakveense het volgende:
vanavond mensen op bezoek voor n vergadering, en dan hebben we altijd iets lekkers... en toen heb ik alles gekocht waar ik trek in had, en thuis van alles een beetje gegeten. en nu ben ik misselijk (t viel mee, twee merci'tje, twee blokjes noga, twee sinaassnippers, twee mergpijpjes - vroegah had ik alle verpakkingen leeggegeten)
Dat is idd ook een heerlijke combi.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ga ik eens proberen. Ik ben dol op bietjes.
Ik eet ze overigens het liefst met rode ui, feta, balsamico en wat kruidenolie.
In bladerdeeg zit idd ook roomboterquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:47 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, filodeeg = 6 gr vet
bladerdeeg = 23 g
Scheelt je een shitload aan kcal.
Door alcohol ga je meer smaak waarnemenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Wodka is een smaak inducer; en totaal smaakloos is deze zeker niet.
Daarbij is het de beste aperitief die je kunt bedenken; heb je verstand van de geneugten des levens? Ik noem een kaviaar? Weet je dat kaviaar te alle tijden geconsumeerd wordt met wodka? Omdat de wodka de smaak van eitjes omhoog haalt?
Wist je dat wodka dat met heel veel gerechten doet?
Verdikkme, nu reageer ik weer. Maar fyi, in het meeste bladerdeeg zit margarine.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In bladerdeeg zit idd ook roomboter
Jij denkt dat roomboter en margarine rechtstreeks je aderen ingaan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Verdikkme, nu reageer ik weer. Maar fyi, in het meeste bladerdeeg zit margarine.
En aan margarine wordt bij mijn weten toch echt vitamine D toegevoegd, tot er net zoveel in zit als in roomboter. Als ik het fout heb onthouden uit mijn studieboeken mag je me daarop wijzen, wel graag met vermelding.
Verder heeft roomboter een lager smeltpunt/-traject (nl. op lichaamstemperatuur) dan de gemiddelde margarine, wat ook weer beter voor het lichaam schijnt te zijn. Best logisch eigenlijk dat een vaste stof sneller in je aderen blijft plakken dan iets vloeibaars.
Ja alle alcohol doet dat. Daarom staat er standaard een fles ethanol bij mensen op tafel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Door alcohol ga je meer smaak waarnemenNiet persé met wodka. Alleen omdat wodka smaakneutraal is, en dus niet je eten beinvloed..
Volgens bronnen wordt de rijst dan perfect, en je hoeft er minder op te letten enzo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:02 schreef Isegrim het volgende:
Daar heb ik nou het nut nooit van ingezien, een rijstkoker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |