lolquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:22 schreef lkb9000 het volgende:
Misschien binnenkort The Conduit te ruil (gekocht en daarna gewonnen met een prijsvraag, dus dubbel)
Gamer.nl inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
lol
gamer,nl had een prijsvraag, hoezo misschien dan?
Windwaker en Twilight Princess heb ik voor de Gamecube...........wat heb jij te ruil??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:08 schreef skittelman het volgende:
ik zoek..
The Legend of Zelda: The Wind Waker of
The Legend of Zelda: Twilight Princess of
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
Ruilen dan wel kopen, alles mag
inmiddels windwaker binnen en Twilight princess zit op de postquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:05 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Windwaker en Twilight Princess heb ik voor de Gamecube...........wat heb jij te ruil??
Groet
Mijn Wii-versie Twilight Princess ruilen vs jouw GC versie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:05 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Windwaker en Twilight Princess heb ik voor de Gamecube...........wat heb jij te ruil??
Groet
Sorry die heb ik al.........quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Mijn Wii-versie Twilight Princess ruilen vs jouw GC versie?
Wil je jouw Wii-versie Twilight Princess ruilen tegen The Conduit?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Mijn Wii-versie Twilight Princess ruilen vs jouw GC versie?
Ik zou graag The Conduit willen hebben maar alleen ruilen met de Gamecube versiequote:Op woensdag 16 september 2009 10:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wil je jouw Wii-versie Twilight Princess ruilen tegen The Conduit?
Sorry ik wil wel de Wii versiequote:Op donderdag 17 september 2009 06:31 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik zou graag The Conduit willen hebben maar alleen ruilen met de Gamecube versie
En u hééft PM!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:15 schreef knoest99 het volgende:
Dead Rising Wii SEALED te ruil
Ik zoek:
No More Heroes
Resident Evil 4 Wii
Monkey Ball Wii
Deadly Creatures
Of andere topppers
Graag via PM
Zie me quote ;Dquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:41 schreef Cluijt het volgende:
Ik heb in de aanbieding voor de wii:
Batallion Wars 2
Kawasaki Quad Bike
Ik ben opzoek naar:
Mario Galaxy
Brawl
PM me maar
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
Interesse in The Conduit? Is nog sealed
Mario Galaxyquote:Op maandag 28 december 2009 00:06 schreef radioanne het volgende:
Ik ga mijn Wii verkopen, heb de volgende games in de aanbieding:
Wii Play
Mario Galaxy
Mario Strikers Charged Football
Okami
WarioWare Smooth Moves
Legend of Zelda: Twilight Princess
Harvest Moon: A Wonderful Life (GameCube)
Rabbids Go Home
Als iemand interesse heeft in mijn Wii: ik doe hem weg incl. de spellen voor een richtprijs van 250 euro. Er zit ook een extra remote bij.
eventueel op te halen in?quote:Op maandag 28 december 2009 00:06 schreef radioanne het volgende:
Ik ga mijn Wii verkopen, heb de volgende games in de aanbieding:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |