Dat term wordt idd door jan en alleman gebruikt, waardoor het een cliché matig karakter heeft gekregen. Spontaan zou ik mezelf niet per sé noemen. Eerder bijdehand, en heb overal wel een woordje op. Heb wel vaker gehoord dat ik teveel zit te lullen.quote:
Tja, sommigen van ze moet ik dagelijks mee omgaan (sport, vereniging, etc). Dus ja, ik probeer me te bedenken hoe ik met ze kan omgaan zonder frustraties op te kroppen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 03:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Laat ze gewoon en probeer niet je openheid aan hun op te dringen. Nee, ze willen niet de hele dag jouw gejank aan hun kop, nee dat ligt niet aan jou. Klaar.
Zolang je niet kwetst zie ik er nik mis meequote:Op maandag 18 augustus 2008 03:54 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Dat term wordt idd door jan en alleman gebruikt, waardoor het een cliché matig karakter heeft gekregen. Spontaan zou ik mezelf niet per sé noemen. Eerder bijdehand, en heb overal wel een woordje op. Heb wel vaker gehoord dat ik teveel zit te lullen.
Dat is een waarheid als iemand die een kuil graaft en er zelf omheen looptquote:Op maandag 18 augustus 2008 04:01 schreef TheVotary het volgende:
Geloof mij, jij bent voor hun nog veel moeilijker om mee om te gaan.
Niks over zichzelf of hun activiteiten zeggen, niet van wat in hun innerlijk omgaat, prijsgeven.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:08 schreef jeroen25 het volgende:
Wat versta jij precies onder 'gesloten' en waarom heb je daar problemen mee?
gewoon iemand die geen sugababes heeft dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 04:10 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Niks over zichzelf of hun activiteiten zeggen, niet van wat in hun innerlijk omgaat, prijsgeven.
Alsof alles terug valt te koppelen naar je beperkte leefwereldje, dat in feite een aftreksel van internet is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:12 schreef boyv het volgende:
gewoon iemand die geen sugababes heeft dus
Is het niet zo dat jij jaloers bent?quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:10 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Niks over zichzelf of hun activiteiten zeggen, niet van wat in hun innerlijk omgaat, prijsgeven.
Euhh.. vanwaar je suggestie?quote:
Bijna poëtisch zoals jij over jezelf praatquote:Op maandag 18 augustus 2008 04:28 schreef tong80 het volgende:
Mijn beste vriend is zo gesloten als de pest.
Ik ken hem van haver tot gort en heb aan één woord genoeg.
Iedereen is anders. Ik haat de Erica Terpstra's van de wereld.
Nee, alsof jou dat allemaal aangaat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:10 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Koppel je veel terug dan uit je beperkte leefwereldje?quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:15 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Alsof alles terug valt te koppelen naar je beperkte leefwereldje, dat in feite een aftreksel van internet is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |