Als Nummerdor en Schuil hun niveau halen, moet dat geen probleem zijn. De service moet beter en het block zit nog niet helemaal lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2008 05:38 schreef Ambrosius het volgende:
Zonde, die Brazilianen zijn wel sterker geworden tijdens de 1e set.
Met als toppunt die bal die Schuil blokte en op het hoofd van die Georgiër viel en onhoudbaar achterin het veld van de Nederlanders viel. Nog nooit gezien zoiets.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Wedstrijd gezien, ze speelden redelijk maar niet meer dan dat... servicedruk en bloks waren erg matig... Die geïmporteerde Brazilianen speelden sterk en alle lucky shots vielen ook nog eens hun kant uit... Erg jammer...
Ik sta gewoon nergens meer voor op de rest van de week... ik ben jinxed
Dat was inderdaad bizar en het breekpunt want dardoor werd het gat weer 2 of 3 punten geloof ik...quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met als toppunt die bal die Schuil blokte en op het hoofd van die Georgiër viel en onhoudbaar achterin het veld van de Nederlanders viel. Nog nooit gezien zoiets.
Vlak na de wedstrijd twijfelde vooral Schuil (die is dan tegen de veertig) en Nummerdor verklaarde nog wel te willen, maar dan alleen met Schuil.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:38 schreef Zjakkie het volgende:
Maar ze gaan nog 4 jaar door hoorde ik, dus op naar Londen dan maar!
Polen heeft dacht ik een Braziliaanse international gehad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:40 schreef TLC het volgende:
Georgische Brazilianen![]()
slaat dat nu ook over op andere sporten naast het voetbal dat Brazilianen "ff" van land wisselen
Windsurfen is al Olympisch. Dat golven surfen zou wel mooi zijn iddquote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:10 schreef kraakschandaal het volgende:
Wanneer wordt surfen olympisch?, dat past prima samen met dit onderdeel en bmx.
Live op de BBC.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 05:00 schreef popolon het volgende:
Finale mannen gaat beginnen. Het weer is stukken beter dan gisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |