Dus dattequote:Op maandag 18 augustus 2008 01:51 schreef -Beer- het volgende:
Mensen willen gewoon graag wat 'groots' meemaken. De enige uitweg voor de vele saaie geroutineerde levens die er geleefd worden. Denk ik.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:51 schreef -Beer- het volgende:
Mensen willen gewoon graag wat 'groots' meemaken. De enige uitweg voor de vele saaie geroutineerde levens die er geleefd worden. Denk ik.
Dat is de "grijze golf" die dat vind. Ik pleit voor arena's met bejaardengevechtenquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan krijg je weer mensen die zeggen dat dat "sieluggg" is
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:44 schreef TC03 het volgende:
Ze waren er op 11 september, de mensen die denken dat elk conflict het begin van WW3 is. Alsof ze erop hopen. Wat een irritante sukkels.
quote:Een dag na de ramp vroegen Kees Driehuis en Peter-Jan Hagens aan een ongeschoren deskundige of hij ook niet dacht dat de Derde Wereldoorlog nu was aangebroken. Derde Wereldoorlog? Wat nou Derde Wereldoorlog, riep historicus en Amerika-deskundige Maarten van Rossum vanachter een dikke wolk sigarettenrook. Er is niet eens sprake van oorlog! ‘Die term is verwarrend. Er is hier geen sprake van een reguliere oorlog in de volkenrechtelijke zin van het woord. Tussen twee of meer naties dus. Ze weten nog niet eens wie de aanslagen gepleegd heeft, dus aan wie of wat moet je dan de oorlog verklaren?’
Ik zie nog voor me hoe de gezichten van Driehuis en Hagens verstrakten. Zaten ze potdomme historische televisie te maken en dan komt zo’n morsig type vertellen dat er historisch gezien weinig aan de hand is. Ze negeerden Van Rossum de hele verdere uitzending lang en enkele dagen later deed Weldenkend Nederland Van Rossum in de ban. In de NRC schreef columnist Sjoerd de Jong tot zijn eeuwige schande een column met de kop ‘Verboden te relativeren’.
ja sielugg voor jezelf.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan krijg je weer mensen die zeggen dat dat "sieluggg" is
Dat kan ik me ook nog wel voorstellen. Alleen denk ik dat een WOIII nu niet de fijnste manier is om daarvan te ontsnappen. Waarom verkopen ze de boel dan niet en gaan mojito's mixen op een eiland in de Stille Oceaan? Dat lijkt mij veel relaxter dan radio-actief besmet rondstrompelen tussen de puinhopen van je woonplaats, op zoek naar eetbaar afval.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:51 schreef -Beer- het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:51 schreef -Beer- het volgende:
WW1quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:44 schreef Vampier het volgende:
WW1 is nooit gestopt
IRL-like graphics, waar Crysis jaloers op kan worden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:01 schreef De_Ananas het volgende:
WW3
Dan krijgen we een nieuwe generatie shooters
Die zaten toch zogenaamd al in alle paspoorten? Wat een bullshitquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:55 schreef xyz147 het volgende:
En we wachten ook nog steeds op deze krengen:
[ afbeelding ]
Maar dat is slechts een gedachte.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:49 schreef veldmuis het volgende:
Er komt zeker oorlog ik weet het en duitsland doet ook mee ik zag al duitsers die schuilkuilders aan het graven waren op de stranden!!!!DUITSERS GAAN TEGEN DE NEDERLANDERS DENK IK![]()
En dan jezelf door je hoofd schieten?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:04 schreef GioStyle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er ooit oorlog komt ga ik gelijk deze twee halen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:49 schreef veldmuis het volgende:
Er komt zeker oorlog ik weet het en duitsland doet ook mee ik zag al duitsers die schuilkuilders aan het graven waren op de stranden!!!!DUITSERS GAAN TEGEN DE NEDERLANDERS DENK IK![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |