Dit is wel een érg wanhopige poging om je te kunnen blijven afzetten tegen de "Huub-groupies".quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat het goed is dat het niet zo erg bekend is waar Brian en Amanda mee bezig zijn.
Toen het gisteren bekend werd dat Brian ergens een doelpunt had gescoord, en hij daarbij gejuicht had, was dat in het andere topic aanleiding hem naar beneden te halen.![]()
De haatcampagne zet zich voort.![]()
Is dat zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is wel een érg wanhopige poging om je te kunnen blijven afzetten tegen de "Huub-groupies".![]()
Net als PC Eend, die verwoede pogingen doet om de rol van Huub bij CBML groter te maken dan-ie is, zodat er doorgebashed kan worden.
Maar ja als je dan Jensen zit te kijken en je ziet Dries even 3 seconden in beeld zodat ie niet weer voor niets is komen opdraven mag je dat best even vermakelijk vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:09 schreef sunny16947 het volgende:
Wat houden sommige mensen er toch vreemde gewoontes op na.
Ik ben geen fan van Dries Roelvink........dus nee ik ga nergens heen om te kijken waar hij zingt, voetbalt of what ever om dan met eieren of tomaten te gooien, of boe te roepen als hij scoort etc. Dus ook niet bij Brian en Amanda. Noem ze ook altijd gewoon bij naam. Leven en laten leven.
Joh hij is aangenomen als junior-bureauredacteur. Hij heeft wel een beetje verantwoordelijkheid, maar niet veel. Dit klinkt toch een beetje als het willen creëeren van een mogelijkheid om straks te kunnen roepen dat die alcoholistische aanrander de show naar de kloten heeft geholpen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat zo
Hij moet de deelnemers toch coachen?
Dus als de deelnemers geen goede tv maken, heeft hij gefaald als coach
Misschien is het handig "dat andere topic" eens te lezen. Haat, hou toch op, gewoon dollen om de alleskunner Brian.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:37 schreef sunny16947 het volgende:
Je mag het best even vermakelijk vinden. Maar als Peter6000 spreekt over een haatcampagne in een ander topic..............pfffffffff
Uiteindelijk is het toch helder, Brian kan gewoon echt alles.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het handig "dat andere topic" eens te lezen. Haat, hou toch op, gewoon dollen om de alleskunner Brian.
Mag dat?
Misschien leest hij hier mee en heeft het oceanisch gevoel van Tommie overgenomen. Dan kun je namelijk écht alles.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:44 schreef Dementor het volgende:
Uiteindelijk is het toch helder, Brian kan gewoon echt alles.
Dat heb ik eigenlijk bij alle exbewoners.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:52 schreef noekje het volgende:
Echt! Het interesseert me geen hol wat die twee doen. Of ze nu ademen of niet. Het is mij om het even.
Goh! Nou gelukkig komen er geen streams bij CBML. Haten is verlaten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk bij alle exbewoners.
Je denkt veel te ver doorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh hij is aangenomen als junior-bureauredacteur. Hij heeft wel een beetje verantwoordelijkheid, maar niet veel. Dit klinkt toch een beetje als het willen creëeren van een mogelijkheid om straks te kunnen roepen dat die alcoholistische aanrander de show naar de kloten heeft geholpen.
Klopt!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien leest hij hier mee en heeft het oceanisch gevoel van Tommie overgenomen. Dan kun je namelijk écht alles.
Oh ja, dat ben ik. Ik hou van ER.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:25 schreef PC eend het volgende:
Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat het hier erg jammer gevonden wordt dat er geen streams komen bij CBML, omdat ze geen zin hebben om naar knip en plakwerk te gaan zitten kijken
Flikker dan gelijk je tv uit het raam, want alles word gemanipuleerd en geknipt/geplakt tot aan het journaal toe
Reken maar dat we bij DGK ook niet alles op de streams hebben kunnen zien (en dan heb ik het nog geen eens over de streamlocks).
En dan kijken sommigen wel weer uit naar expeditie Robinson![]()
Laat dat nou net de natte droom zijn voor de video-edditors
Dan voel je je onterecht aangesprokenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, dat ben ik. Ik hou van ER.
Het interesseert me ook geen hol of er wel of geen streams komen omdat het niet mijn programma is. Ik hou niet van Temptation-achtige programma's. Heel simpel eigenlijk.
Ik ben eigenlijk wel enorm nieuwsgierig naar hoe het met Angelique en Eveline gaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk bij alle exbewoners.
Ik vind dat je dat helder en juist ziet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:25 schreef PC eend het volgende:
Flikker dan gelijk je tv uit het raam, want alles word gemanipuleerd en geknipt/geplakt tot aan het journaal toe
Ze hadden Huub en Brian in DGK aan elkaar moeten ketenenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:51 schreef tuinfluiter het volgende:
De nieuwe opzet van het Ketenen aan elkaar ligt mij ook niet.........denk ik.
Wil je uitleggen wat het verschil tussen beiden programma' s is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:06 schreef Marrije het volgende:
Temptation Island was ook niet mijn favo tv programma, Paradise Hotel daarentegen. . . .![]()
![]()
Cool man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je denkt veel te ver door
Ik hoef daar helemaal geen mogenlijkheid voor te creeren
Dat roep ik gewoon als ik daar zin in heb
Zit je nu, erg wanhopig, een mogelijkheid te creeren om als het weer koud wordt mij daar de schuld van te geven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |