Dat dacht Spithorst ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:59 schreef Duh_Dude het volgende:
Voor de goede orde:
ook schrijf hier als privé persoon.

Gebruikte hij ook zijn pasfoto als avatar?quote:

Alleen niet zo goed uitgelicht als de jouwequote:Op maandag 18 augustus 2008 21:12 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Gebruikte hij ook zijn pasfoto als avatar?

hij was hier gister nogquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef kidami het volgende:
Raar Huub hier al een paar dagen niet te vinden!!

Ik zou topic 50 er eens bij pakken als ik jou was.... is ie hier weer eens een paar uurtjes, krijgt ie nog op zijn kop dat ie zich niet laat zien....quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef kidami het volgende:

Huub als een bezit van het publiek zien?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef kidami het volgende:

Rocketmiljonairs zal tzt ook wel worden opgeheven, aangezien er al een tijdje geen nieuwe boekingen meer zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:44 schreef sunny16947 het volgende:
Jaap schrijft weer op zijn oude stek.....kingjaap.nl

Cut the middle man, klinkt wel als jaapquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:44 schreef sunny16947 het volgende:
Jaap schrijft weer op zijn oude stek.....kingjaap.nl

ja, van die "honderden "optredens waar Huub zo op gehoopt had, is bar weinig van terecht gekomen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rocketmiljonairs zal tzt ook wel worden opgeheven, aangezien er al een tijdje geen nieuwe boekingen meer zijn.
Staat nog 1 optreden open, van Huub.

Je dacht dat ze meer geboekt zouden worden???quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:43 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat Brian en Amanda wel meer geboekt zouden worden, maar dat val ook vies tegen.
Absurde bedragen moeten er ook betaald worden voor een half uurtje playback.

Huub zit nog niet in het vergeethoekje, komt weinig in een bar terecht,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef Elske6 het volgende:
ja, van die "honderden "optredens waar Huub zo op gehoopt had,
is bar weinig van terecht gekomen...

)
 )

quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef Ziet het volgende:
geen streams dus....
jammer hoor.
(ik had nog wel mijn omgedraaide dag/nachtritme volgehouden,
die moet ik nu alsnog weer omdraaien)

Pm jij de telefoonnummers en het actieplan even aan iedereenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:21 schreef PC eend het volgende:
WAT GEEN STREAMS GVD
DAAR LEGGEN WE ONS NIET BIJ NEER, LATEN WE ALLE SPONSORS LASTIG VALLEN EN STREAMS EISEN !!!!!!
TIJD VOOR KEIHARDE ACTIE

We kunnen dit niet pikken, voor je het weet valt de eerste (zelf)dode

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |