Dit toevoegen aan je adres bij internetbestellingen. Werkt bijna altijd!quote:Alleen huisadres: Door ‘alléén huisadres’ op het pakket te vermelden, wordt er niet afgeleverd bij de directe buren.
Heeft TS hier iets aan? NEE!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
In Duitsland hebben ze deze dingen:
[ afbeelding ]
24 Uur per dag open, 7 dagen per week!
Mensen kunnen een pakje sturen naar je geregistreerde Packstation adres. Met je PIN kan je je pakketje eruit laten rollen. Als het pakketje onder rembours is verzonden kan je ook meteen afrekenen met je PIN.
Als er een pakketje voor je klaar ligt, krijg je een sms en/of e-mail.
Ook kan je pakketjes versturen en afrekenen met dit ding.
http://en.wikipedia.org/wiki/Packstation
Hier mag dat niet meer. Er werd teveel gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:49 schreef BlaZ het volgende:
Kan je niet op je werk laten bezorgen?
Dat doe ik altijd namelijk.
Hahaha. Is wel een beetje ironisch gezien jouw username.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:35 schreef Garbageman het volgende:
De bezorger had laatst bij mij een briefje in de brievenbus gedaan met "pakket ligt in de grijze bak".
Pakketje lag inderdaad netjes op de berg afval in de kliko....
Daar kan ik me heel goed in vinden, de klant betaald tenslotte de verzendkosten, dat TNT/TPG enzo,maar goed bezorgen. ipv bij de buren te droppen, weet neit hoe het in andere landen geregeld is?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:06 schreef spy08 het volgende:
Ik weiger langer pakketjes of wat dan ook in ontvangst te nemen voor de buren. Loop me het leplazerus elke keer naar de deur om vervolgens te moeten aanhoren van een of andere leipe chauffeur dat hij het graag ziet dat ik zijn pakketje voor de buren in ontvangst neem. Dan komt hij maar terug! Ik ben geen ontvangstdienst voor anderen.
Wisten jullie trouwens dat ze worden geinstrueerd vanuit het Hoofdkantoor om bij buren aan te bellen en hun pakket daar achter te laten? Ik vind het niet kunnenNiet zij maken uit of wij iets in ontvangst moeten nemen.
Jezus wat een cool dingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
In Duitsland hebben ze deze dingen:
[ afbeelding ]
24 Uur per dag open, 7 dagen per week!
Mensen kunnen een pakje sturen naar je geregistreerde Packstation adres. Met je PIN kan je je pakketje eruit laten rollen. Als het pakketje onder rembours is verzonden kan je ook meteen afrekenen met je PIN.
Als er een pakketje voor je klaar ligt, krijg je een sms en/of e-mail.
Ook kan je pakketjes versturen en afrekenen met dit ding.
http://en.wikipedia.org/wiki/Packstation
Dat is gewoon schandalig, je zou eigenlijk een vermissing moeten aangeven,dan leren ze het wel af.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:56 schreef MissX het volgende:
[..]
Hier mag dat niet meer. Er werd teveel gebruik van gemaakt.
Ondanks dat ik op al m'n pakketten laat zetten "bezorgen alleen huisadres" worden ze toch altijd vrolijk bij mijn buren gedumptEn als het nou mijn buren in het trappenhuis ofzo waren, zou ik het nog niet zo erg vinden. Maar nee hoor gerust in een appartementen complex 100m verderop waarvan ik de mensen nog nooit gezien heb. Daar word ik echt niet blij van. Zeker als die vervolgens ook nooit thuis zijn en je pakketje gewoon daar een week ligt ofzo
Tja, Hollansche zuinigheid he. Voor een habbekrats moet het bezorgd worden, tja, dan krijg je dit soort praktijken. Betaal zelf ook liever 2 euro meer dan dat het bij de buren komt te liggen eerlijk gezegd. En dan gaat het me niet eens er om dat ik die niet vertrouw.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:18 schreef ThingFish het volgende:
Sjonge, die Duitsers weten ook wel weer hoe het wel moet! Wat een mooi ding is dat zeg, zouden ze ook hier moeten doen.
SelektVracht?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:45 schreef patty het volgende:
Ik heb wel eens een kutbezorger gehad die een pakket op het moment dat ik afwezig was gewoon voor de deur heeft neergezet (wel achter een plant, waardoor ik pas 2 dagen later doorhad dat daar een pakket lag)
quote:De keuze aan uw klant
Wie winkelt op internet hoeft niet meer thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. Met PakjeGemak bepaalt uw klant zelf waar en wanneer hij zijn bestelling ophaalt. Uw klant kan kiezen uit een van de 1.700 winkellocaties aangesloten bij PakjeGemak.
Extra service zonder extra kosten
PakjeGemak is een extra service voor uw klanten die eenvoudig geïntegreerd wordt in de bestelprocedure op uw website. Met PakjeGemak maakt u het uw klanten nog makkelijker. En het kost u niets extra's.
quote:Zodra uw klant een bestelling heeft geplaatst, zal hij moeten beslissen waar de zending naar toe moet worden gestuurd. Hij kan kiezen voor een huis/werkadres, maar ook voor een PakjeGemak locatie. Op basis van postcode, plaatsnaam of regio worden de dichtstbijzijnde locaties getoond, inclusief openingstijden. De klant maakt een keuze en vervolgt het bestelproces op uw website.
Notificatie
U kunt uw klant door middel van een SMS of e-mail laten berichten dat het pakket onderweg is naar de gekozen winkellocatie. Hiervoor betaalt u een toeslag van ¤0,25 euro per notificatie.
Aanleveren
U kunt PakjeGemak pakketten (tot 31,5 kg) op de gebruikelijke locaties aanleveren, bij de Business Balie of het Business Point. U kunt natuurlijk ook gebruik maken van de Haalservice.
Moet je je voorstellen dat die net geleegd werd die dagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:35 schreef Garbageman het volgende:
De bezorger had laatst bij mij een briefje in de brievenbus gedaan met "pakket ligt in de grijze bak".
Pakketje lag inderdaad netjes op de berg afval in de kliko....
Gewoonte? Bescherming postmarkt? Goedkoper? Daarnaast besteedt DHL een groot deel van de particuliere pakjesbezorging uit aan dochter Selektvracht, ook niet echt de beste dienst. Er is niet echt een goed alternatief, er zijn teveel regels vanuit de overheid voor goede concurrentie en als het een volledig open marktwerking is, dan duurt het nog lang voordat grote partijen eens gaan investeren in een klein land. Hoewel de door de Duitse overheid beschermde Deutsche Post staat te trappelen om de Nederlandse markt te bedienen, maar dat is weer in strijd met de regels en blabla.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:48 schreef F04 het volgende:
Waarom maken dan webshops steeds gebruik van TNT dan. Waarom geen DHL?
Oftewel, Kialapunten. Dat werkt dan nog best aardigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:37 schreef Conflict het volgende:
Pakjegemak is voor velen hier een goede uitkomst. het is een nieuwe dienstverlening van TNT. Jammer is dat TNT een beetje contactgestoord is en zoiets weer eens bij niemand bekend is en waardoor het niet uit kan groeien.
Mocht je iets bestellen bij een Nederlandse winkel dan kan je dit eens doorgeven en misschien willen ze hier ook gebruik van maken.
[..]
[..]
En hier aan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:27 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Heeft TS hier iets aan? NEE!
In dit geval praat je onzin. De postmarkt is alleen nog beschermd vbt brieven tot 50 gram, voor drukwerk en pakketten is deze al volledig vrij. Het staat ieder bedrijf vrij z´n pakje met TNT, Selektvracht, GLS, UPC of wie dan ook te verzenden. Vb de pakketbezorging zijn er geen overheidsregels, iedere dwaas met een bestelbusje (of een bakfiets) kan z´n eigen koeriersdienst opzetten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 06:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Gewoonte? Bescherming postmarkt? Goedkoper? Daarnaast besteedt DHL een groot deel van de particuliere pakjesbezorging uit aan dochter Selektvracht, ook niet echt de beste dienst. Er is niet echt een goed alternatief, er zijn teveel regels vanuit de overheid voor goede concurrentie en als het een volledig open marktwerking is, dan duurt het nog lang voordat grote partijen eens gaan investeren in een klein land. Hoewel de door de Duitse overheid beschermde Deutsche Post staat te trappelen om de Nederlandse markt te bedienen, maar dat is weer in strijd met de regels en blabla.
Ik had een periode waarbij er elke dag wel een pakketje kwamquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:58 schreef delano.888 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat het niet bij de buren mag, ruzie? (Ik plak zelfs een briefje op mijn deur dat ze het wel naar de buren brengen, omdat ze het anders naar het postkantoor doen hier standaard, wat weer een dag duurt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |