abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60922228
Lullig hoor, bij mij gaan ze altijd rechstreeks naar het postkantoor, terwijl ik hem juist liever bij de buren laat afleveren...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_60924975
Ik weiger langer pakketjes of wat dan ook in ontvangst te nemen voor de buren. Loop me het leplazerus elke keer naar de deur om vervolgens te moeten aanhoren van een of andere leipe chauffeur dat hij het graag ziet dat ik zijn pakketje voor de buren in ontvangst neem. Dan komt hij maar terug! Ik ben geen ontvangstdienst voor anderen.

Wisten jullie trouwens dat ze worden geinstrueerd vanuit het Hoofdkantoor om bij buren aan te bellen en hun pakket daar achter te laten? Ik vind het niet kunnen Niet zij maken uit of wij iets in ontvangst moeten nemen.
pi_60930128
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:32 schreef delano.888 het volgende:
Lullig hoor, bij mij gaan ze altijd rechstreeks naar het postkantoor, terwijl ik hem juist liever bij de buren laat afleveren...
Same here. Ik heb ook liever dat ze het bij de buren bezorgen, aangezien ik vrij vaak grote pakketten krijg. En die moet ik anders zelf op de fiets bij het postkantoor gaan ophalen, wat een stuk lastiger is.
pi_60937676
Mijn grote pakketten bezorgen ze bij de Hypotheekshop (waar ik naast woon). Op zicht niks mis mee, alleen zijn ze maar tot 17.00 uur open.
ROBODEMONS..................|:(
pi_60937879
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:09 schreef erikkll het volgende:
Gewoon op je eigen deur een grote sticker "PAKKETJES NIET BIJ BUREN BEZORGEN" met daaronder de tekst "ik haal liever af bij het postkantoor" doet de truc. Hier iig.
(aldus een tnt werker, wij kunnen niet weten dat jullie slechte buren hebben )
pi_60939199
Zet er dan bij 'alleen adres'
pi_60939849
nu ja, ik had laatst een pakje van de benedenbuurman aangenomen...wou die het toch echt rond 23.30 uur komen halen (dat mensen dan nog durven aan te bellen....ben geen student meer ) en de volgende ochtend heeft die mij 8.00 uur uit bed gebeld....

hier liggen pakjes soms gewoon voor de deur voor mijn appartementje (flatgebouw), dat vind ik ook niet leuk, maar ik weet niet of de postbode ze daar neerlegt of een van de buren (die het van de postbode heeft gekregen)...het zou toch zo maar kunnen dat je een weekje op vakantie bent...ik heb ook nog nooit een briefje in de bus gehad dat een pakket bij de buren was afgegeven, alleen wanneer het op het postkantoor lag...
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:22:42 #38
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_60940184
In Duitsland hebben ze deze dingen:

24 Uur per dag open, 7 dagen per week!

Mensen kunnen een pakje sturen naar je geregistreerde Packstation adres. Met je PIN kan je je pakketje eruit laten rollen. Als het pakketje onder rembours is verzonden kan je ook meteen afrekenen met je PIN.

Als er een pakketje voor je klaar ligt, krijg je een sms en/of e-mail.

Ook kan je pakketjes versturen en afrekenen met dit ding.

http://en.wikipedia.org/wiki/Packstation

[ Bericht 8% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 19-08-2008 00:28:03 ]
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_60944888
Zo'n packstation lijkt me wel handig zeg
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:00:36 #40
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60944986
zorg dan gewoon dat ze het op je werk afleveren.

je kan bij veel bestelsites aangeven wat het bezorg- en wat het factuuradres moet zijn.

Ik laat ook vaak spullen bij mijn ouders afleveren, maar meestal gewoon op mijn werk.
pi_60945496
Dat is misschien een idee voor mensen die werken, maar denk niet dat mijn Hogeschool blij is als ik mn pakketjes daar naar toe stuur
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:08:07 #42
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_60946743
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:22 schreef Sylvana het volgende:
Dat is misschien een idee voor mensen die werken, maar denk niet dat mijn Hogeschool blij is als ik mn pakketjes daar naar toe stuur
mwoah,ik denk dat de receptie hier (6000 man plus) ook niet echt zit te wachten op dergelijke bijkomende klussen..
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_60946768
Op grond van welke wet mogen zij jouw eigendom aan een ander meegeven, vraag ik me altijd af.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60946960
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[ afbeelding ]

Mensen kunnen een pakje sturen naar je geregistreerde Packstation adres. Met je PIN kan je je pakketje eruit laten rollen. Als het pakketje onder rembours is verzonden kan je ook meteen afrekenen met je PIN.

Cool, zoiets noem ik vooruitgang/service.Kan je gewoon naar je latedienst of zelf 's nachts je pakket ophalen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:21:23 #45
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60948848
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:16 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Cool, zoiets noem ik vooruitgang/service.Kan je gewoon naar je latedienst of zelf 's nachts je pakket ophalen.
Idd en niemand anders die aan je pakje zit
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:49:14 #46
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_60949549
Kan je niet op je werk laten bezorgen?
Dat doe ik altijd namelijk.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_60949573
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
Op grond van welke wet mogen zij jouw eigendom aan een ander meegeven, vraag ik me altijd af.
Wat is dat nou voor een domme vraag? Op grond van welke wet mag jij uit je neus vreten op het toilet?
pi_60960374
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
Algemene voorwaarden waar de afzender automatisch mee akkoord gegaan is bij het verzenden van het pakket.
pi_60961302
Is aangetekend versturen geen optie? Daar moet voor getekend worden.
En als je op vakantie bent bestaat er de Bewaar Service; je post wordt voor je vastgehouden. (Weet niet 100% of dit ook voor pakketjes geldt, maar ik neem aan van wel)
Kost wel wat extra.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:59:38 #50
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_60961940
quote:
En als je op vakantie bent bestaat er de Bewaar Service; je post wordt voor je vastgehouden. (Weet niet 100% of dit ook voor pakketjes geldt, maar ik neem aan van wel)
Nee, Bewaarservice geldt alleen voor brievenbuspost. Tijdens het sorteren van de post worden voor de bewaaradressen de brieven er uit gehaald. Maar daar komen de pakketten niet langs
quote:
Alleen post die ter verzending aan TNT Post is aangeboden, kan worden bewaard. Ongeadresseerde post die niet op naam verzonden is, pakketten, al dan niet aangetekend, of Garantiepostpakketten worden niet bewaard.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:10:04 #51
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_60962298
Heb tot nu toe nog niet meegemaakt dat ze het bij de buren hebben afgegeven hier. En gelukkig een postkantoor dichtbij, dus dat is ook handig .

Overigens wil ik ook liever niet DAT het bij de buren wordt afgegeven, niet omdat ik ze niet vertrouw, maar zij hebben die spullen toch niet besteld? Dan hoeven ze er ook geen moeite voor te doen . Zo'n Packstation als hierboven lijkt me de ideale oplossing voor iedereen, gewoon eentje op de straathoek van winkelpleintjes ofzo .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_60962428
Geweldig lijkt me zo'n packstation. .

Mijn partner heeft wisseldiensten en neemt hierdoor heel vaak pakketjes aan voor buren in de straat.
Hij vindt dat je dat op een dorp hoort te doen maar ik heb er wel zo'n geweldige schurfthekel aan. Want hij brengt die pakjes natuurlijk niet zelf langs bij de buren he? En ik wil weer voorkomen dat iemand ook maar zou denken dat ik wat achterover wil drukken dus dan loop ik hele avonden na een dag werk in de gaten te houden wanneer die buren thuis zijn om het als loopvrouw even langs te brengen. .
pi_60962534
Wat vaag allemaal, ik had vanmiddag een pakketje, daarvoor werd niet eens 1x bij de buren aangebeld, terwijl ik het helemaal niet erg zou gevonden hebben, kreeg zon briefje dat hij naar het postkantoor zou gaan, maar ik hoorde de bus nog net (de bel niet gehoord) dus ben gauw naar buiten gegaan om hem alsnog te ontvangen waar baseren ze dat op vraag ik me dan af (of het wel of niet naar de buren mag)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_60964765
http://www.tntpost.nl/voo(...)is-pakket/index.aspx
quote:
Alleen huisadres: Door ‘alléén huisadres’ op het pakket te vermelden, wordt er niet afgeleverd bij de directe buren.
Dit toevoegen aan je adres bij internetbestellingen. Werkt bijna altijd!
pi_60966671
Heb je met andere buren in de straat wel een goede verstandhouding? bv een oud vrouwtje wat vaak thuis is, zet dan op het pakket af te leveren op bv nr 88 of nr.92. (wel met diegene afspreken natuurlijk) of kan je het niet laten af leveren bij iemand die wel vaak thuis is en je goed kent? (bv ouders?) Anders is inderdaad de enige optie "niet bij buren" achter je adres schrijven, en hopen dat de bezorger het ziet. Ikzelf heb geen probleem met bij buren bezorgen, en ik neem ook alles aan voor buren, kleine moeite vind ik zo. Ik werk zelf ook in de pakketdienst dus ben wel een beetje bevooroordeeld. Als ik steeds naar het postkantoor zou moeten hier, dan moet ik speciaal vrij nemen. Ik vind het ophalen bij buren dan een stuk makkelijker.
pi_60981051
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[ afbeelding ]

Heeft TS hier iets aan? NEE!
pi_61011658
Iemand misschien enig idee hoe dat met DHL zit? Die bieden wel allerlei extra mogelijkheden zoals een saturday delivery, en bieden pakjes nooit bij de buren aan.

Want als je iets van het buitenland verzend gaat dat dan standaard via TNT, of moet de verzender dan vanaf zijn startpositie al voor DHL kiezen?

Verzender (duitsland) ---> DHL --> TNT -> ik.
verzender (duitsland) ---> deutsche post -->TNT --> ik

Als DHL mijn eindbezorger is, dan is het vast wel mogelijk om van die extra diensten gebruik te maken.
pi_61013599
ik denk dat je in de meeste gevallen niet zelf kunt kiezen, waarmee een webwinkel je pakje verstuurd

(grote) bedrijven hebben vaak een contract met een bepaald pakketdienst om de kosten te drukken, jij hebt daar weinig invloed op, tenzij het ergens staat aangegeven tijdens de bestelling
pi_61013744
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:36 schreef Marsepein het volgende:
Werkt bijna altijd!
Dat dus.
pi_61014398
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:49 schreef BlaZ het volgende:
Kan je niet op je werk laten bezorgen?
Dat doe ik altijd namelijk.
Hier mag dat niet meer. Er werd teveel gebruik van gemaakt.

Ondanks dat ik op al m'n pakketten laat zetten "bezorgen alleen huisadres" worden ze toch altijd vrolijk bij mijn buren gedumpt En als het nou mijn buren in het trappenhuis ofzo waren, zou ik het nog niet zo erg vinden. Maar nee hoor gerust in een appartementen complex 100m verderop waarvan ik de mensen nog nooit gezien heb. Daar word ik echt niet blij van. Zeker als die vervolgens ook nooit thuis zijn en je pakketje gewoon daar een week ligt ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')