Same here. Ik heb ook liever dat ze het bij de buren bezorgen, aangezien ik vrij vaak grote pakketten krijg. En die moet ik anders zelf op de fiets bij het postkantoor gaan ophalen, wat een stuk lastiger is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:32 schreef delano.888 het volgende:
Lullig hoor, bij mij gaan ze altijd rechstreeks naar het postkantoor, terwijl ik hem juist liever bij de buren laat afleveren...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:09 schreef erikkll het volgende:
Gewoon op je eigen deur een grote sticker "PAKKETJES NIET BIJ BUREN BEZORGEN" met daaronder de tekst "ik haal liever af bij het postkantoor" doet de truc. Hier iig.
mwoah,ik denk dat de receptie hier (6000 man plus) ook niet echt zit te wachten op dergelijke bijkomende klussen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:22 schreef Sylvana het volgende:
Dat is misschien een idee voor mensen die werken, maar denk niet dat mijn Hogeschool blij is als ik mn pakketjes daar naar toe stuur
Cool, zoiets noem ik vooruitgang/service.Kan je gewoon naar je latedienst of zelf 's nachts je pakket ophalen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
In Duitsland hebben ze deze dingen:
[ afbeelding ]
24 Uur per dag open, 7 dagen per week!
Mensen kunnen een pakje sturen naar je geregistreerde Packstation adres. Met je PIN kan je je pakketje eruit laten rollen. Als het pakketje onder rembours is verzonden kan je ook meteen afrekenen met je PIN.
Als er een pakketje voor je klaar ligt, krijg je een sms en/of e-mail.
Ook kan je pakketjes versturen en afrekenen met dit ding.
http://en.wikipedia.org/wiki/Packstation
Idd en niemand anders die aan je pakje zitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Cool, zoiets noem ik vooruitgang/service.Kan je gewoon naar je latedienst of zelf 's nachts je pakket ophalen.
Wat is dat nou voor een domme vraag? Op grond van welke wet mag jij uit je neus vreten op het toilet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
Op grond van welke wet mogen zij jouw eigendom aan een ander meegeven, vraag ik me altijd af.
Algemene voorwaarden waar de afzender automatisch mee akkoord gegaan is bij het verzenden van het pakket.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
Op grond van welke wet mogen zij jouw eigendom aan een ander meegeven, vraag ik me altijd af.
Nee, Bewaarservice geldt alleen voor brievenbuspost. Tijdens het sorteren van de post worden voor de bewaaradressen de brieven er uit gehaald. Maar daar komen de pakketten niet langsquote:En als je op vakantie bent bestaat er de Bewaar Service; je post wordt voor je vastgehouden. (Weet niet 100% of dit ook voor pakketjes geldt, maar ik neem aan van wel)
quote:Alleen post die ter verzending aan TNT Post is aangeboden, kan worden bewaard. Ongeadresseerde post die niet op naam verzonden is, pakketten, al dan niet aangetekend, of Garantiepostpakketten worden niet bewaard.
Dit toevoegen aan je adres bij internetbestellingen. Werkt bijna altijd!quote:Alleen huisadres: Door ‘alléén huisadres’ op het pakket te vermelden, wordt er niet afgeleverd bij de directe buren.
Heeft TS hier iets aan? NEE!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
In Duitsland hebben ze deze dingen:
[ afbeelding ]
24 Uur per dag open, 7 dagen per week!
Mensen kunnen een pakje sturen naar je geregistreerde Packstation adres. Met je PIN kan je je pakketje eruit laten rollen. Als het pakketje onder rembours is verzonden kan je ook meteen afrekenen met je PIN.
Als er een pakketje voor je klaar ligt, krijg je een sms en/of e-mail.
Ook kan je pakketjes versturen en afrekenen met dit ding.
http://en.wikipedia.org/wiki/Packstation
Hier mag dat niet meer. Er werd teveel gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:49 schreef BlaZ het volgende:
Kan je niet op je werk laten bezorgen?
Dat doe ik altijd namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |