quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:48 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hij had het over dat hij zijn contract niet wilde verlengen na 2,5 jaar blessures. Dat soort acties krijg ik altijd nogal de kriebels van...
matige speler, grote geldwolfquote:Knol kiest na Grieks avontuur voor Sparta Rotterdam
18/08/2008 22:39
Ruud Knol speelt komend seizoen voor Sparta Rotterdam, mits de centrale verdediger dinsdag de medische keuring doorstaat. 'Sparta had het beste verhaal en de beste aanbieding.'
Knol tekent bij Sparta een driejarig contract. Daarmee keert de 27-jarige speler terug in Nederland nadat hij één jaar bij PAOK Saloniki heeft gespeeld. Omdat de Griekse club hem al enkele maanden geen salaris heeft betaald, mocht Knol er volgens FIFA-regels transfervrij vertrekken.
Sparta was niet de enige club die geïnteresseerd was in Knol, die voor zijn Griekse avontuur zeven jaar bij Vitesse voetbalde. Germinal Beerschot, De Graafschap en Willem II informeerden naar hem. 'Maar Sparta had het beste verhaal en de beste aanbieding', zegt Knol in de nieuwe Voetbal International.
'Ik heb een goed gesprek met trainer Foeke Booy gehad en ken doelman Harald Wapenaar nog uit mijn tijd bij Vitesse. Zij hebben me enthousiast gemaakt. Na een jaar in Griekenland van alles te hebben meegemaakt, wil ik nu weer vlammen.'
Coach Booy ziet in Knol een ervaren verdediger, die de jonge selectie van Sparta dit seizoen moet helpen leiden. 'Zijn transfer maakt ons weer wat sterker', aldus de trainer.
Ik heb het over zijn Vitesse-tijd, toen hij vorig jaar zijn aflopende contract niet wilde verlengen na 2,5 jaar blessures. Dat ie wegging uit Griekenland is logisch: hij is prof-speler en de kern daarvan is dat hij betaald krijgt om te voetballen. Als je je loon niet krijgt, is er dus geen reden te blijven.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
matige speler, grote geldwolf
Poll 1 heb ik al op geantwoord (ja, 8 keer) en pool 2 denk ik van niet. Niet dat NEC nou zo goed is, maar ik verwachtte ieder jaar Vitesse boven NEC, maar nooit kwam dat uit. Misschien helpt het als ik nu zeg dat NEC de nummer 1 van Gelderland wordt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:17 schreef DeVinger het volgende:
Wat zeggen jullie van de POLLS in mijn signature. Geen emotionele reacties graag
Junker![]()
Bijgeloof is erg belangrijk in sport. NEC eindigt boven Vitesse.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef DeVinger het volgende:
Bijgeloof telt niet, dus beiden een JA
En wie gaat daar voor zorgen, jullie 'beste rechtsbuiten van Nederland'?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:29 schreef Migue het volgende:
Vitesse gaat gewoon in de top 8 eindigen en nek weer ergens in het rechter rijtje zoals het hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEC al een half jaar ongeslagen
Brett Holman
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef endr0me het volgende:
[..]
En wie gaat daar voor zorgen, jullie 'beste rechtsbuiten van Nederland'?Wie is de beste rechtsbuiten van Nederland? En volgens wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEC al een half jaar ongeslagen
Kschtkschtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef endr0me het volgende:
[..]
En wie gaat daar voor zorgen, jullie 'beste rechtsbuiten van Nederland'?
Verhaegh / Molhoek / Kolk hebben de meeste potentie.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:11 schreef DeVinger het volgende:
Met Vetlhuizen, Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Claudemir, Jenner, Molhoek, Pryor en Kolk heb je op dit moment genoeg spelers waar potentie in zit, en er zijn daarachter zat spelers die of kunnen aanhaken of afvallen, maar met van hintum heb ik er wel vertrouwen in dat dat goed komt.
die lichting erachter doel ik op spelers als vd struijk, drost, yakubu, junker, tarvajervi en kaya
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |