Vorige zomervakantie hadden ik en een vriend van mij 2 maanden lang een spel gespeeld. Football Manager is de naam van het spel. De dag zag er toen zo uit.. 2uur wakker worden. Tandenpoetsen (hij dan) en snel wat kip eten dan het spel spelen. Dat ging wel door tot 3uur diep in de nacht. We zaten allebei op offline weergeven zodat niemand wist dat we zolang zaten te spelen. Ondertussen zaten we met elkaar te praten en hardop te lachen voor onze PC. Hij had een broertje die voor hem eten ging halen dus hij hoefde niet eens meer van zijn stoel af. We dachten dat offline weergeven niet goed werkte dus we maakte 2 nieuwe msn en voegde elkaar toe. En daar gingen we dan 12 uur lang Football Manager spelen. En voordat we het wisten.. was de dag al om. Onze ouders waren ons vergeten.. Mijn vader dacht dat ik op vakantie was in Turkije want toen ik een keer beneden ging zei mijn vader: Eh hoe was je vakantie? Ik zag er toen uit als een drol. Football Manager is een verslaafd spel. We begonnen met Feyenoord-PSV en opstelling maken en tactiek maken en spelers kopen. Maar op een dag.. ging ik douchen. Jaja een wonder. Ik woog nu rond 150KG en ik ben pas 17 jaar. Ik ben naar een dokter geweest maar enige wat ik vroeg aan haar: Heb je nog goede talenten? Maar daar wist zei geen antwoord op. Nou denken jullie waarom typt hij dit hier.. nou mijn vraag voor jullie allen: Hebben jullie nog goede spelers onder de 5 miljoen. Owja mijn broer (18) zijn naam is Tafel. Hij heeft 1 wengbrauw voor de gene die het wat boeit.
Nou .. dit was het. Het duurde me 1 jaar voordat ik durfde het aan de wereld te vertellen.
PS: Dit is een serieuse topic anders zou ik niet zo'n verhaal maken, ik probeer erachter te komen/te vragen of jullie ook zo een ervaring hebben/hadden. En voordat ik het vergeet weet iemand een goeie goedkope AMC..