Zij is ook echt geen 16!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:27 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Mha, 14 is inderdaad jong, ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken hoor, ik ben zelf ook 18![]()
Nu moet ik wel zeggen dat ik me af en toe wel eens wil vergissen qua leeftijd, dat je sommige meisjes een jaar of 16 schat terwijl ze 14 of misschien zelfs 13 zijn
Voorbeeldje is
Het is dat ik via wikipedia erachter kwam dat ze 'pas' 16 is...
WTF het is nog waar ook. Dacht dat ze ook boven de 20 was. Voortaan maar altijd ID vragen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:27 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Mha, 14 is inderdaad jong, ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken hoor, ik ben zelf ook 18![]()
Nu moet ik wel zeggen dat ik me af en toe wel eens wil vergissen qua leeftijd, dat je sommige meisjes een jaar of 16 schat terwijl ze 14 of misschien zelfs 13 zijn
gabriella cilmi
Het is dat ik via wikipedia erachter kwam dat ze 'pas' 16 is...
Zonder pedo's was er geen scouting, geen buurthuiswerk, geen leraren (v/m), geen MILF die met je naar bed wilquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:14 schreef de_priester het volgende:
ja ik snap dat dus ook niet hemaar goed daar gaat dit niet over. Waarom bestaan pedo's überhaupt
Laten we blij zijn met elkaar!quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:15 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zonder pedo's was er geen scouting, geen buurthuiswerk, geen leraren (v/m), geen MILF die met je naar bed wil, was Duinrell dicht i.v.m. gebrek aan personeel
![]()
en had Groenlinks geen zetels gehad in de 2e Kamer.
![]()
![]()
Bovendien had de Telegraaf niets meer om over te schrijven gehad en vielen er massa's ontslagen. Oh w817, dat is al het geval. Zie je wel, komt door gebrek aan pedo's.![]()
Waar zouden we zijn, zonder de vereniging Martijn!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:55 schreef NeverBackDown het volgende:
Hoe groot is de kans dat een 14 jarige meisje vreemd gaat als ze een relatie heeft met een wat ouder jongen, laat ik zeggen, iemand van 18, 19 jaar oud?
EDIT: Praten 14 jarige meisjes makkelijk over samenwonen en de toekomst?
Hallo meisje van 18quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:59 schreef Cartechnician het volgende:
WOW How sick can it get -_-"
Dat valt wel mee, de rest is baggertraagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:07 schreef Quir het volgende:
Je bent wel heel actief in MyAt, NightSpirit.
Tried that, werkt niet zonder camquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:10 schreef Quir het volgende:
Steen papier schaar?
1 uur 's nachts...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:11 schreef Cartechnician het volgende:
true.....maar kan tog ook in RL?
maak je nou een grapje? hahaha... zoniet: oh :|quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:56 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb een cursus gevolgd waardoor ik aan een foto kan zien hoe groot de kans is dat een meisje vreemd gaat.
Uhm? :|quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:01 schreef jordygrunn het volgende:
[..]
maak je nou een grapje? hahaha... zoniet: oh :|
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |