quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:02 schreef franknitty het volgende:
haha zoek iemand van je eigen leeftijd ofzo
ga je dat nog een keer of 10 melde hier??quote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef santax het volgende:
[..]
Ik word volgende maand 30 en mijn vriendn een paar maanden later 19
Maar ik ben kinderlijker dan haar lol. Maar inderdaad 14 is wel de leeftijd dat je al kunt zien of ze dikke tieten krijgen of kleine tietjes...
Maar het eindresultaat zal nog een paar jaar op zich moeten laten wachten... In mijn boekje een beetje te jong dus lol.
Tsja, misschien. Maar ik kan haar toch ook niet zomaar dumpen, da's zielig voor haar.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:02 schreef franknitty het volgende:
haha zoek iemand van je eigen leeftijd ofzo
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:53 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Alleen speelt ze altijd vals met dammen, da's wel balen. Ze kan helemaal niet schaken of dammen, maar ze denkt van wel.![]()
![]()
Door je niet aan de regels te houdenquote:Op zaterdag 6 september 2008 08:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hoe speel je vals bij iets dat je niet kan????
quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Door je niet aan de regels te houdenjeweetz11
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:21 schreef nexus-pilot het volgende:
omfg.... zit dit topic vol pedo's ofso :S
al 8600 views :S
Yvonne van H., Yvonne H. is pijnlijk fout.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal. Problemen mee? Bel Yvonne H.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:20 schreef santax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoooo die ziet er volwassen uit voor d'r leeftijd
14 jarigen zijn nooit voor de poesquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:21 schreef nexus-pilot het volgende:
omfg.... zit dit topic vol pedo's ofso :S
al 8600 views :S
Zeker weten.quote:Op zondag 7 september 2008 19:21 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
14 jarigen zijn nooit voor de poes
Ik doe me altijd voor als dokter.quote:Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Ik was gisteren bij een meisje van bijna 15 en zij is gewoon zo sexy. Ik zou haar helpen bij haar huiswerk, zit ze zo dicht tegen me aan...
... dan kan ik me niet meer goed concentreren op Wiskundige formules.
![]()
![]()
Ze vindt haarzelf lelijk, maar ze is gewoon superlekker.![]()
Meisjes van 14 zijn vaak superlekker, maar superonzeker geloof ik.
En ze is zo lief. Kijk lieve sexy meisjes van 14 help ik heel graag met huiswerk, geheel belangeloos.
![]()
![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |