Wie heeft er geld over om zulke onzin te kopenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
http://cgi.ebay.com/Littl(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Lol, als je zulke costuums kan ontwerpenquote:By way of inspiration we thought you might like to see one of our own in-game experiments from Mm Towers:
Robosack
This guy was put together by Costa. He started by mixing a few of the costume items (spot the samurai armour) and then added a handful of decorations (car parts in this case).
Co-opetition noemde Media Molecule het geloof ik. Je moet samenwerken om obstakels te overkomen maar er zit ook een wedstrijd element in. Overigens heb je zoveel verschillende soorten levels en hoef je niet perse overal een wedstrijd van te maken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:54 schreef Mindstate het volgende:
Gespeeld op de Leipzig Game Convention?
Gameplay is dacht ik co-op, volgesn mij zijn sommige levels ook alleen te halen als je samenspeelt
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:44 schreef KoosyNL het volgende:
Kan je meedoen aan een wedstrijd om je eigen kostuum te ontwerpen die dan echt in de game komt
Ik heb het al vaker gezegd... Disfja, ga buiten spelenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:47 schreef disjfa het volgende:
[..]Gewone mensen laten werken voor je en dan nog geld voor de game vragen
En dan nog afvragen waarom kinderarbeid verboden is, als je volwassenen al voor nop voor je kan laten werken
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:47 schreef disjfa het volgende:
[..]Gewone mensen laten werken voor je en dan nog geld voor de game vragen
En dan nog afvragen waarom kinderarbeid verboden is, als je volwassenen al voor nop voor je kan laten werken
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Laat de Fifa 09 demo snel de Playstation store bereiken.
Jij hebt alleen maar online vriendenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:25 schreef DretoX het volgende:
ik vraag me af of deze game leuk word als geen van me vrienden het kopen..![]()
Als je de engelse OPM over 2 weken bij de Bruna haalt krijg je Kratos ook, Voor de geintresseerdenquote:Op maandag 15 september 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee nog niet. Maar die goodies kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden. Alhoewel ik wel graag zo'n ingame Kratos custome wil. Maar niet voor 65 euro natuurlijk.![]()
Als je 'm bij Play besteld krijg je een Nariko custome in ieder geval. Voor de geïnteresseerden.
Ik heb liever een echte sackboyquote:Op maandag 15 september 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee nog niet. Maar die goodies kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden. Alhoewel ik wel graag zo'n ingame Kratos custome wil. Maar niet voor 65 euro natuurlijk.![]()
Als je 'm bij Play besteld krijg je een Nariko custome in ieder geval. Voor de geïnteresseerden.
Ja zou dat ook voor ons werken?quote:Op maandag 15 september 2008 00:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je de engelse OPM over 2 weken bij de Bruna haalt krijg je Kratos ook, Voor de geintresseerden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |