Ik heb het wel gezegd. Het nut is hetgeen wat je vanuit je geloofsovertuiging in een supermacht wordt duidelijk gemaakt (wat er in die boeken staat hoewel dat in de meeste ook niet staat dacht ik). Indien je geen geloofsovertuiging hebt is er ook niet echt een nut.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:15 schreef Heathen. het volgende:
Ja flipp vertel... je hebt het nog steeds niet gezegd.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
Dan zou ik mezelf niet depressief filosoferen over het leven, of beter gezegd: de nutteloosheid ervan.
Klacht: Zalig zijn de armen van geest.
Een sluitend en eenduidig antwoord had ik meer verwacht. Dit zijn maar saaie en voorspellende antwoorden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:25 schreef flipp. het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegd. Het nut is hetgeen wat je vanuit je geloofsovertuiging in een supermacht wordt duidelijk gemaakt (wat er in die boeken staat hoewel dat in de meeste ook niet staat dacht ik). Indien je geen geloofsovertuiging hebt is er ook niet echt een nut.
klopt, het is een antwoord wat iedereen weet maar niet iedereen aanvaard omdat het saai is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:28 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Een sluitend en eenduidig antwoord had ik meer verwacht. Dit zijn maar saaie en voorspellende antwoorden.
Dat gaat prima samen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:33 schreef Herald het volgende:
HOAX!
TS filosofeert nooit over het leven, enkel hoe hij tienermeisjes uit de kleren krijgt!
Slim naar menselijke maatstaven.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:49 schreef Strani het volgende:
Je zegt dat je slim bent, maar hoe slim ben je eigenlijk als je het antwoord op de vraag des levens niet kunt vinden? Ik denk dat niemand van ons zò slim is.
Nee, afleiding.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:40 schreef -Beer- het volgende:
Je kan ook gelovig worden of een kind nemen. Instant levensdoel.
Als het zo is is het in ieder geval niet zo intensief.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:30 schreef Kanonskogel het volgende:
Beetje arrogant om te denken dat een "domme"arbeider niet nadenkt over het leven en niet filosofeert.
Aannames nemen zij de gevaarlijkste dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als het zo is is het in ieder geval niet zo intensief.
Je spelling zit wel goed, nu de formulering nogquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Aannames nemen zij de gevaarlijkste dingen.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
Dan zou ik mezelf niet depressief filosoferen over het leven, of beter gezegd: de nutteloosheid ervan.
Klacht: Zalig zijn de armen van geest.
Vroeger had hij ook niet een al te best imago bij velenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de stylo van Jezus vandaag de dag nog zou worden gewaardeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |