Katten zonder haar bestaan al!quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:28 schreef ach het volgende:
[..]
Zodra ze een kat zonder haar en zonder anus fokken neem ik er ook eentje
Whahahahaha, ik vind ze persoonlijk ook echt niet mooi..quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:37 schreef jpg97 het volgende:
Gatverdamme, da's een soort van gesmolten E.T.
maar het blijft een kat![]()
"It's not a cat! It's a minion from the AntiChrist!"quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
Katten zonder haar bestaan al!
whehehe en dan bedoel ik wel echt de beesten he![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar betaal je gewoon 1000 euro voorquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een vriendin van mij heeft er 2.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat afzichtelijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou wel van een kaal poesjequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wat afzichtelijk [ afbeelding ] [ afbeelding ]
maar dan heeft ie wél een lekkerequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:03 schreef Queen_Bee het volgende:
1000 euro voor een kaal poesje, zelfs jij kan ze goedkoper krijgen jpg
Sowieso.. beesten zonder haar die wel haar hadden moeten hebben...quote:
Hu!quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:54 schreef Maisnon het volgende:
http://chasenoface.blogspot.com/
Wat een beestje
een kayleigh en een ragdoll.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Jij hebt een wat
Merlijn? Dat is toch een halve pers of zoquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:30 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
een kayleigh en een ragdoll.
epic fail, deze grap is al gemaakt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef RickoKun het volgende:
EN ALS IK LIJKEN NEUK DAN VERWACHT IK OOK NIET DAT ZE INEENS BEGINNEN TE GILLEN EN TE SCHREEUWEN
GADVER WAT HEEFT DAT GEDROCHT ???quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:54 schreef Maisnon het volgende:
http://chasenoface.blogspot.com/
Wat een beestje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |